Feufollet ja Viu onnea hyvistä ultrakuulumisista
On aivan mieletön fiilis ekan kerran nähdä syke näytöllä! Hienoa että teillä pikkuiset vastanneet viikkoja ja ovat vielä ihan oikeassa paikassa!
Siiris musta tuntuu että tää maha on jo nyt ihan mieletön pallo kun tulee niin pitkälle eteen. Istuminen etukenossa on hyvin epämiellyttävää ja myös kaikki kumartelu. Ja laskettuunaikaan vielä 12 viikkoa, mitä ihmettä tästä vielä tuleekaan :O Yksi tuttu just tokaisi että oletpa jo valtava... Loukkaannuin kyllä vähän, enhän ole edes muuten lihonnut, mutta vatsa kyllä sivulta on tosi ison näköinen vaikka edestä ei niinkään kun on niin kapea. Noita kommentteja tosin olen minäkin kuullut koko raskauden ajan, tosiaan välillä on valtava vatsa ja välillä yllättävän pieni. Mut eiköhän me kestetä
Sulla ei edes kauaa tarvitse kuunnella enää kommentointia, pian ihmiset vaan ihastelevat vauvaa ja jättävät sut ja kroppasi rauhaan =)
Keltakaneli mun ystävillä on myös enimmäkseen kääntöyritykset epäonnistuneet, mutta parilla ainakin on vauva kääntynyt vielä sen jälkeen ihan itse raivotarjontaan. Sitäpaitsi kiva kuulla että paikat on valmiina jopa perätilasynnytykseen
Toivotaan että vältät sektion! Mulla parin viikon kuluttua istukkakontrolli, kunpa se olisi liikkunut pois kohdunsuulta että pääsisin synnyttämään alateitse. Tietty vielä kaverin pitäis kääntyä oikein päin, edelleen majailee ihan pystyssä - mutta vieläkin on aikaa!
Sannuli tuo vihlonta kuulostaa kyllä täysin normaalilta ja hyvä että tuhrukin vähenemään päin. Mulla tosiaan vihlontaa oli todella paljon ja välillä todella kovaa kipua alkuraskaudessa ja sitä on jatkunut koko raskauden ajan ajoittain. Tänään aamulla viimeksi en meinannut päästä sängystä ylös kun sattui niin kovasti alavatsaan.
Smi onpa sulla tullut tosi vähän painoa
Mun mielestä noihin sf-mittoihin ei kannata tuijottaa, riippuu kuulemma paljon mittaajasta. Mullakin oli edellisellä kerralla ihan yläkäyrällä mutta viimeksi keskiviivan alla ja molemmilla kerroilla oli eri mittaaja, en usko että on niin paljoa muuttunut. Ja jos sullakin tätä samaa pallomallia niin ei ole ihme että sf siellä paremmalla puolella.
Toivottavasti
Olivia sulla töihinpaluu on sujunut kivuttomasti. Muistan miten vaikeaa oli palata kesälomalta töihin kun olin niin väsynyt koko ajan raskauden vuoksi.
Kaapo ja Siiris me otettiin vauvavakuutus IFistä, miehellä kaikki vakuutukset ja joku tuttu siellä. Ei edes vertailtu muita... Olen kyllä kuullut hyvää sekä IFistä että Tapiolasta, mutta meillä ei mitään vakuutuksia Tapiolassa joten ei oikein jaksanut paneutua niin paljoa että oltaisiin kaikkia alettu vaihtelemaan. Mäkin harkitsen IFiin vaihtamista, sain vuodeksi oman henkivakuutuksen maksutta, joten täytyy varmaan pyytää tarjous autovakuutuksestakin. Matkavakuutus on luottokortin kautta.
Kävin tänään muuten ostamassa maitohappotabletteja, neuvolassa suositeltiin käytettäväksi viimeiselle kolmannekselle, saattaa ehkäistä lapsen allergioita jonkun tutkimuksen mukaan. Onko teille muille mainittu sellaisesta?
Rae 28+3