No onpas nyt sitten hienoo :(

• Viestiketjun aloittaja Harmissaan
  • Ensimmäinen viesti
Harmissaan
Tuli neuvolasta käsky sänkylepoon... Mitään ei saa tehdä ei imuroida eikä siivota ei nostaa ei mitään... olla vaan pitäis.. Mut millä ihmeellä kun mulla on tuollanen reipas puoltoista vuotias tyttö ja mies töissä päivät (oma yritys) ei oikein voi olla pois. Kaverit asuu aika kaukana eikä oikeen voi tulla millään.. Mahaa vihloo päivittäin ja jokunen supistuskin on tullu... :( ei tää oo kivaa yhtään...

Harmissaan
Millä ja mihin? en ainakaan viitti tämän vuoksi tarhaan laittaa enkä haluis häntä tuonne kauas asti viedä ainakaan viikoksi mähän tulen hulluksi ilman mun pikkusta ilopilleriä...

...
Alkuperäinen kirjoittaja Harmissaan:
Millä ja mihin? en ainakaan viitti tämän vuoksi tarhaan laittaa enkä haluis häntä tuonne kauas asti viedä ainakaan viikoksi mähän tulen hulluksi ilman mun pikkusta ilopilleriä...
Mites hulluksi sä tuut sit sairaalassa vuodelevossa? Tai jos mahavauvalle tulee hätä kun et uskonut lepokäskyjä?

Harmissaan
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmissaan:
Mites hulluksi sä tuut sit sairaalassa vuodelevossa? Tai jos mahavauvalle tulee hätä kun et uskonut lepokäskyjä?
Niin tää on kyllä ihan totta... Mä koitan hommata jonkun hoitajan ni saan olla vaan...

Yhteistyössä