no oleko mä huumorintajuton ihminen????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nasu

Vieras
Miehen mielestä olen.

Kun tänään oltiin apteekin jonossa ja ostettiin lääkkeitä mitä tarvitaan,mies sanoi jo kotona kun lähdettiin että hän maksaa ne.

No sain lääkkeet ja kassajonossa mies kattoo että "hitto kun on kallista,nyt menee kaikki rahat".
Ja mä olin että aha,no mä maksan ja vähän möksähdin kun mulla ei sitä rahaa olisi oikeesti ollut noihin.

Ja mies sanoo ettei mulla ole huumorintajua kun hän vaan vitsillä sanoi.Sanoi sen siis ihan tavallisesti eikä mitenkään huumorimielessä.

Mun vikat raht meni sitten niihin,ensi viikolla alkaa työt ja mun pitää pärjätä 200? 5 viikkoa.Eka tili tulee vasta syyskuun puolivälissä.

Eli olenko mä pikkumainen kun en ymmärtänyt vitsiä????

Eikö sun mies voi avustaa sua siihen asti että saat palkan? Mä en ymmärrä näitä parisuhteista joissa toinen saa kitua ja kuolla suurinpiirtein nälkään ja toinen elelee leveää elämää vieressä ku nää on mun rahat ja nuo sun!

En tiedä miksi ei korjannut ja nyt väittää ettei mulla ole huumorintajua.Kummallakin on omat tilit mutta perhe ollaan ja kumpikin maksaa mitä tarttee.

Kun mua rupes niin vituttaa se miten se sanoi ettei ole rahaa.Ja sitten kun mä lähdin autole niin inisee et olisin mä maksanut...Mä olen ostanut mun kodinhoidontuesta nyt muksulle kaikki talvikamppeet ja mitä se tarttee päiväkodissa.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Eikö sun mies voi avustaa sua siihen asti että saat palkan? Mä en ymmärrä näitä parisuhteista joissa toinen saa kitua ja kuolla suurinpiirtein nälkään ja toinen elelee leveää elämää vieressä ku nää on mun rahat ja nuo sun!

PEESI!
Ja meillä tosiaan on isot erot tuloissa miehen kans, mun vuosiansiot on 1/4osa miehen vuosituloista... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

PEESI!
Ja meillä tosiaan on isot erot tuloissa miehen kans, mun vuosiansiot on 1/4osa miehen vuosituloista... :whistle:

en haluu elää toisen siivellä.Mä syön vaik kaurapuuroo töissä kuukauden ja jos menen pyörällä niin ei mene auton bensoihin rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
me ei voida pitää rahoja yhteisillä tileillä koska mun rahan käyttö on tosi huonoa,ja saan kyll syyttää itteeni siitä et nyt mun rahat meni kaikki.

Ei meilläkään ole yhteistä tiliä muuta kuin lainatili, mutta silti rahat on yhteisiä. Se maksaa jolla on rahaa ja tuhlailut on yhtälailla molemmilta pois ja säästöt on molempia varten.

No, nyt menet miehesi luo ja sanot, että laitatko tilille mulle xx summan rahaa kun olen tosiana ihan pee aa. En käsitä mikset voi pyytää niitä rahoja jälkikäteen, jos se kerran oli vitsi ja mies sanoi, että olisi hän ne voinnutkin maksaa?

PEESI!

en haluu elää toisen siivellä.Mä syön vaik kaurapuuroo töissä kuukauden ja jos menen pyörällä niin ei mene auton bensoihin rahaa.

Eihän tässä sitten ole mitään ongelmaa. Sinä maksoit itse lääkkeesi ja nyt syöt kiltisti kaurapuuroa.

PEESI!

Ei kai parisuhteessa edes voi elää siivellä?! Entäpäs jos sun mieheltä menee työpaikka ja sinä olet töissä ni haluaisitko että miehesi olisi pahoilla mielin jos pitää ostaa jotain kalliimpaa ja ei jää "omaa" rahaa sen vertaa että oikeasti pärjäis?! Tilanteet voi muuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, nyt menet miehesi luo ja sanot, että laitatko tilille mulle xx summan rahaa kun olen tosiana ihan pee aa. En käsitä mikset voi pyytää niitä rahoja jälkikäteen, jos se kerran oli vitsi ja mies sanoi, että olisi hän ne voinnutkin maksaa?

No en tasan mene.Sitten se valittaa edelleen kun mä tulen sille niiiin kalliiksi.Pitäkööt rahansa.Helvetti mulle ei vittuilla.Olen sanonut sille jo monta kertaa etten tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Teillä on ilmeisesti erilainen huumorintaju.
Pyydä ne rahat tilillesi nyt :)

Näköjään joo.Olsin ehkä leppynyt jos mies olisis heti siel pyytänyt anteeksi mutta kun ei niin ei.Ja olen viel suhteellisen pitkävihaista sorttia.

Yhteistyössä