No nyt tiedän.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysyitkö missä oli kaveriin tutustunut?

Joo, tenttasin nimeä ja ikää ym, mut se vastas vain että kaverinsa tuntee minut ja oli kertonu paljon juttuja minusta. :o En tiä sitte jos suunnitteli jotain kiristyksen tapasta. Mut tuossa tapauksessa voisin lukita sen sisätiloihin, jos pitää paikkansa.

*huokaus*

kerroit tuntevasi nämä ns. alamaailma ihmiset, ni toivottavasti se nyt ei sellasiin oo tutustunu... =/

Ei varmaan ihan helpolla niitten kans tekemisiin pääse... Ainakaan jos tietävät että on minun sisko. Meikäläisen reaktio siihen ja niitä idiootteja kohtaan olis kaikkea muuta kuin rauhallinen ja tyyni.

Mut tuli mieleen että saattaa tuo tyttönen vaan kiristääki minua, kyllähän se nyt tietää mikä olen...

Niin,kaikkea voi keksiä.Onko kuinka vanha?Uskallatko jättää "kotiin" kun lähdet Ruotsiin?Voitko luottaa että on "kiltisti"?

Mut tuli mieleen että saattaa tuo tyttönen vaan kiristääki minua, kyllähän se nyt tietää mikä olen...

Millä se kiristää aikuista ihmistä? Jos se yrittääkin,ni älä missään nimessä provosoidu ollenkaan, sanot vaan et kyl mä itte tiedän mitä oon elämäni aikana tehny, eikä ne mitään valtionsalaisuuksia ole. Et kerro kelle haluat,ni mitäpä se kellekkään mitään kertoo jos siitä ei sille ittelle ole hyötyy

Täyttää 17 kevään aikana. Kyllä kai uskallan, sanoin että jos täällä meillä mielii olla niin kunnolla pitää olla... Meinas se että mielummin täällä on entä kotona.

Olen kyllä kiristykseen tottunu, ja ihan avoimesti sille myöntäny ettei mulla tässä elämässä paljon ole asioita jotka päivänvaloa kestäis mutta niitäki asioita tehdessä olen vastuun ottanu ja rangaistuksia kärsiny. Tuntee minut kyllä eikä varmasti silmille hypi. Ja vielä vähemmän jos joku on minusta sille juttuja kertonu.

Asia joka minua nyt huolestuttaa on se, että se käyttää jotain jo ja siksi on tänne tullu. On niin levoton ja rauhaton ja jotenki hermostunu koko ajan. Ja ajattelin jos yrittää vihjailla jotain omista asioistaan sillä että kertoo nuita juttuja.

No illalla meilä on aikaa puhua ku mies menee käymään kaverinsa luona ja aion kyllä ottaa asian esille ilman kiertelyitä. Toivon parasta ja pelkään pahinta. Mut en tiä onko minun luona sille oikea paikka jos on johonki sekaantunu... :/

Täyttää 17 kevään aikana. Kyllä kai uskallan, sanoin että jos täällä meillä mielii olla niin kunnolla pitää olla... Meinas se että mielummin täällä on entä kotona.

Asia joka minua nyt huolestuttaa on se, että se käyttää jotain jo ja siksi on tänne tullu. On niin levoton ja rauhaton ja jotenki hermostunu koko ajan. Ja ajattelin jos yrittää vihjailla jotain omista asioistaan sillä että kertoo nuita juttuja.

No illalla meilä on aikaa puhua ku mies menee käymään kaverinsa luona ja aion kyllä ottaa asian esille ilman kiertelyitä. Toivon parasta ja pelkään pahinta. Mut en tiä onko minun luona sille oikea paikka jos on johonki sekaantunu... :/

Kannattaa puhua sen kanssa,ehkä kertookin sulle mieluummin asioita kun äidille.Jos siis jotain on.:)

Yhteistyössä