Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marup:tallilla koko nuoruuteni (jo lapsena aloin ratsastaan) lopetin n. 17v kun lähdin opiskelemaan...24v kävin muutaman kerran ratsastamassa, mutta en ehtinyt silloin jatkamaan harrastusta sen enempää.
No nyt, neiti 8v aloitti ratsastuskurssin, on ihan täpinöissään ja "heppakärpänen" iskenyt ihan tosissaan, ja niin tässä kävi että tämä "mamma" odottaa keskiviikkoja lähes yhtä paljon kuin tuo uusi alkeiskurssilainen![]()
Nyt tarkoitus niin, että jos tuo neidin innostus jatkuu (tod. näköisesti) alkeiskurssin jälkeenkin niin mä myös aloitan keväällä uudelleen tuon harrastuksen.
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja Marup:tallilla koko nuoruuteni (jo lapsena aloin ratsastaan) lopetin n. 17v kun lähdin opiskelemaan...24v kävin muutaman kerran ratsastamassa, mutta en ehtinyt silloin jatkamaan harrastusta sen enempää.
No nyt, neiti 8v aloitti ratsastuskurssin, on ihan täpinöissään ja "heppakärpänen" iskenyt ihan tosissaan, ja niin tässä kävi että tämä "mamma" odottaa keskiviikkoja lähes yhtä paljon kuin tuo uusi alkeiskurssilainen![]()
Nyt tarkoitus niin, että jos tuo neidin innostus jatkuu (tod. näköisesti) alkeiskurssin jälkeenkin niin mä myös aloitan keväällä uudelleen tuon harrastuksen.
Heppojen kans on kyl kivaa.
Ja mä siis en koskaan palannu harrastuksen pariin ku en oo ikinä mikä heppatyttö ollu. senki takii tää varmaan on kivaa ku on ihan uus asia.