No nyt tiedän.

Alkuperäinen kirjoittaja Dodih:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
No sulla on nyt sitten vaihteeks vähän muutakin mietittävää.

Ihmettelen missä vaiheessa se on tästä kaupungista kavereita hommannu... :headwall:

Kato kun miehiä löytyy aina.

En usko että miehistä olis kyse, on niin ujo ja arka kuitenki... No, sepä selviää.

Ihmettelen missä vaiheessa se on tästä kaupungista kavereita hommannu... :headwall:

En usko että miehistä olis kyse, on niin ujo ja arka kuitenki... No, sepä selviää.

Eipä tuo nyt niin aran touhulta vaikuta. Voihan sitä vähän villiintyä, kun saa maistaa vapauden hedelmää. Mutta ei kai sitä nyt tosissaan yhtäkkiä miehissä, oudossa (?) kaupungissa.

Eipä tuo nyt niin aran touhulta vaikuta. Voihan sitä vähän villiintyä, kun saa maistaa vapauden hedelmää. Mutta ei kai sitä nyt tosissaan yhtäkkiä miehissä, oudossa (?) kaupungissa.

Ei ole kyllä kovin montaa kertaa täällä käyny, isoissa marketeissa vain ja mitä minun tykönä joskus vieraillu... Pistin sille viestin että voin tulla hakemaan jos haluaa. Ite ku tiän tämän alamaailman täällä niin ei hirveästi innosta että toinen tuolla saattaa käveleskellä yksinki jossain... :(

Tässä tapauksessa olis parempi että olis kotona, turvassa maaseudun rauhassa... Sieläki niitä pösilöitä on mut kaikki tuntee toisensa...

Ei ole kyllä kovin montaa kertaa täällä käyny, isoissa marketeissa vain ja mitä minun tykönä joskus vieraillu... Pistin sille viestin että voin tulla hakemaan jos haluaa. Ite ku tiän tämän alamaailman täällä niin ei hirveästi innosta että toinen tuolla saattaa käveleskellä yksinki jossain... :(

Tässä tapauksessa olis parempi että olis kotona, turvassa maaseudun rauhassa... Sieläki niitä pösilöitä on mut kaikki tuntee toisensa...

Liikkuuko tähän aikaan yksikseen? Mäkin oisin kyllä huolissani. Etkö siis tiedä kenellä on?

En tiä miten se kotona tekee, tiän kyllä että äitiltä on helppo karata. Eikä siis pienintäkään hajua missä on. Oli häipyny ku käytiin kaupassa miehen kans. Lappu pöydällä että on kaverin tykönä "jossain lähellä".

Aamulla ois kouluunlähtö klo 7:30 jos meinaa minun kyytiin keretä.

En tiä miten se kotona tekee, tiän kyllä että äitiltä on helppo karata. Eikä siis pienintäkään hajua missä on. Oli häipyny ku käytiin kaupassa miehen kans. Lappu pöydällä että on kaverin tykönä "jossain lähellä".

Aamulla ois kouluunlähtö klo 7:30 jos meinaa minun kyytiin keretä.

Jos se on tutustunut netin kautta johonkin sieltä?Siis tyttön tai poikaan..Minkä ikäinen?

Nonii, nyt se kyläluuta sitte on jonku kaverin luona, soitin tunti sitte että meinaako tulla nukkuun, aiko tulla kohta..... Luulee vissin ettei täällä tarvi noudattaa mitään sääntöjä mut piru vie ku pentu on minun vastuulla niin katotaanpa aamulla asiaa uusiksi... Voi pakata tavaransa ja häipyä.... |O Saa äiti ite kasvattaa hirviönsä.... :laugh: *minä-hirviö* :ashamed: justiinsa samanlainen olin... :ashamed:

Siskolla on pitkä kohta!Pistit tuon viestin 00.04 :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nonii, nyt se kyläluuta sitte on jonku kaverin luona, soitin tunti sitte että meinaako tulla nukkuun, aiko tulla kohta..... Luulee vissin ettei täällä tarvi noudattaa mitään sääntöjä mut piru vie ku pentu on minun vastuulla niin katotaanpa aamulla asiaa uusiksi... Voi pakata tavaransa ja häipyä.... |O Saa äiti ite kasvattaa hirviönsä.... :laugh: *minä-hirviö* :ashamed: justiinsa samanlainen olin... :ashamed:

Sanoppa muuta. Lähen ajelemaan tuonne kaupunkiin...

Sanoppa muuta. Lähen ajelemaan tuonne kaupunkiin...

Teeppä niin.Kello kuitenkin jo 01 ja aamulla koulua.Vai paljonko on ikää?Mutta nukkua täytyy:)
Luulee ettet olisi niin tiukkis kuin äiti?Mutta huolehtii/murehtii se isosiskokin!

Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
ei se kortsu ehkäsyväline ole.
suojaa vain sukupuolitaudilta ja sitä paitsi jos se hajoaa niin riski siinä että on raskaana pian

Tuli vastaan alaovella, nöyränä kipitteli portaat ylös. Eipä vaihettu sanaakaan, kattoa sitte aamulla ettei yötä vasten tarvi möykätä jos tappelu tuleeki.

Kuten jo aiemmin tuolla kerroin, ei omien sanojensa mukaan ole seksiä harrastanu. Ja mulle ihan sama vaikka oliski, kysyin silti asiasta että vois sitte äitiä rauhotella... :D

Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
ei se kortsu ehkäsyväline ole.
suojaa vain sukupuolitaudilta ja sitä paitsi jos se hajoaa niin riski siinä että on raskaana pian

Tuli vastaan alaovella, nöyränä kipitteli portaat ylös. Eipä vaihettu sanaakaan, kattoa sitte aamulla ettei yötä vasten tarvi möykätä jos tappelu tuleeki.

Kuten jo aiemmin tuolla kerroin, ei omien sanojensa mukaan ole seksiä harrastanu. Ja mulle ihan sama vaikka oliski, kysyin silti asiasta että vois sitte äitiä rauhotella... :D

Hyvä kun tuli:)
Ja parempi se kortsukin kun ei mitään!!

Vaikka seksiä ei ole harrastettu siskosi mukaan niin tietää sentään mikä kortsu on ja miksi sitä käytetään!! Ja se on hyvä se. Ennemmin puhuisin tuosta tautisuojasta kun siitä että kolmikymppisenä saa ekan kerran naida... On noi äitit sitte ihmeelisiä ;)

Eipä suostunu siskokulta lähtemään kouluun ollenkaan tänään, valittaa kurkkukipua. No joo, kyllä se aika kalpealta näyttääki... :/

Mut ei sitte lähe huomenna minun matkassa sinne Ruotsiinkaan, sain sentään sovittua sen kans että pysyy illat neljän seinän sisällä ettei tuon minun miehen tartte sitä mettästää ympäri kaupunkia, varsinkaan ku sillä todella on töitä.. ja sanoin että se voi kaverinsa kutsua tännekki jos siltä tuntuu.

Ja äitin kanssa puhuin puhelimessa, se taas haukku minut totaalisesti, en edes viittiny sanoa mitä tuo sisko eilen tempasi, aion antaa äiteelle kiillotetun ja tasaisen kuvan itsestäni kasvattajana. :saint:

Kysyitkö missä oli kaveriin tutustunut?

Joo, tenttasin nimeä ja ikää ym, mut se vastas vain että kaverinsa tuntee minut ja oli kertonu paljon juttuja minusta. :o En tiä sitte jos suunnitteli jotain kiristyksen tapasta. Mut tuossa tapauksessa voisin lukita sen sisätiloihin, jos pitää paikkansa.

*huokaus*

Kysyitkö missä oli kaveriin tutustunut?

Joo, tenttasin nimeä ja ikää ym, mut se vastas vain että kaverinsa tuntee minut ja oli kertonu paljon juttuja minusta. :o En tiä sitte jos suunnitteli jotain kiristyksen tapasta. Mut tuossa tapauksessa voisin lukita sen sisätiloihin, jos pitää paikkansa.

*huokaus*

kerroit tuntevasi nämä ns. alamaailma ihmiset, ni toivottavasti se nyt ei sellasiin oo tutustunu... =/

Yhteistyössä