No nyt tiedän.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Kun tuo pikkusisko eilen tänne tuli tavaroineen, oli siis riidelly äiteen kanssa. Tuossa juttelin puhelimessa sen kans (siis äitin kans) ja ne oli riidelly ehkäsyasioista. Sisko kuitenki on jo lukiossa mut emäntä se oli löytäny kortsuja jostaki sen laatikosta tai jtn... No se sitte pauhas mulle että MINUN pitää kieltää sitä harrastamasta seksiä. :o

Enkai mie voi, mitenkään, kieltää sitä keneltäkään. Varsinkaan ku tiän kuinka kivaa se on. :saint:

No enivei, äiti oli viikonloppuna nakannu jonku pojun sieltä pihalle illalla, se oli ollu vasta alkua sille niitten riidalle.

Ja lopuksi äiti puhisi puhelimeen mulle että mitähän minunkilainen lutka voi asian eteen tehä.... :o :laugh: Läppäs luurin korvaan ja tuut tuut tuut.... :whistle:

:laugh: Anteeks ei sais nauraa, mutta tulee niin elävästi mieleen oma nuoruus kun vielä kotona asuin! Äiti minulle valitti että minulla on "tuulen huuhtoma perse" kun minulla oli muutama poikaystävä ja sit kun se isosiskolle siitä maris, niin sanoi sitäkin asematunnelin Anneliksi! :laugh:

Mulle mun äiti sanoi kun olin teini-ikäinen, että "ihmiset alkavat osoitella meijän taloa ja sanoa että tuolla se huora asuu." Oli siis lukenut mun päiväkirjaa sillä aikaa kun olin koulussa ja siellä ollut seksielämästäkin juttua.

Joskus teini-ikäisenä tai esiteininä ennen tuota tapausta itse kun sanoin äitiäni huoraksi (oli pettänyt isääni nykyisen miehensä kanssa) löi mua.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Ja mulla oli tapana selittää äitille kovaan ääneen omasta seksielämästä koska tiesin kuinka se siitä raivostuu... Joskus ihan kiusalla vieläki kuiskuttelen sille korvaan kaikkea vähemmän siveää. Ehkä hieman vanhanaikainen rouva.... :xmas:

Meidän äiti on tuolla tekniikalla tullut jo paljon suvaitsevaisemmaksi :D Viimeksi lauantaina kun äiti soitti että mitä ollaan puuhattu, minä vastasin että kolmen S:n sarjaa: syömistä, saunomista ja seksiä =) Nyt se jo nauro sillekin kommentille :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaPorsas:
Aina mun mielestä "hauskaa" kun menee äidin ja tyttären roolit sekaisin.
:D
Meillä ei ihan noin kohteliaita lausuta, mutta pidämme toinen toisemme jalat maassa, jos tiedätte mitä tarkoitan. :kieh:

Meidän äiti on kohtelias kaikkia muita kohtaan paitsi minua. :snotty: Mie olen sille millon mitäki. Ei aivan sulata minun elämäntyyliä... No eipä ihme. En ole silti yli kymmeneen vuoteen sen katon alla harjottanu haureuksia ja pahoja tekoja. :saint:

Ja mulla oli tapana selittää äitille kovaan ääneen omasta seksielämästä koska tiesin kuinka se siitä raivostuu... Joskus ihan kiusalla vieläki kuiskuttelen sille korvaan kaikkea vähemmän siveää. Ehkä hieman vanhanaikainen rouva.... :xmas:

Mä olen ihan satavarma, et musta tulee vanhana tollanen.
Kusen alleni kun joku sanoo pimppa.
:laugh:

Tässä on vielä se hauska puoli että lehmän pil*luista se kyllä kailottaa pitki pihoja jos on navetasta tulossa vasikan syntymisen jälkeen mut ihmispil*lu on KIELLETTY sana. Tämän tapauksen muistan jostain lapsuudestani... Ku kysyin isältä mikä se pil*lu on... :laugh:

Tässä on vielä se hauska puoli että lehmän pil*luista se kyllä kailottaa pitki pihoja jos on navetasta tulossa vasikan syntymisen jälkeen mut ihmispil*lu on KIELLETTY sana. Tämän tapauksen muistan jostain lapsuudestani... Ku kysyin isältä mikä se pil*lu on... :laugh:

Mun äideillä samaa vikaa, kertoo härskejä vitsejä ja nauraa räkäisesti päälle ja sit jos mun suusta tulee jotain, niin sitten suhistaan, et nono, ei tollasia..
Äidit on äitejä vaikka voissa paistais..

:headwall:

Onneks meidän mutsi oli niin huora, et ei itseä niin inspaa noi hetkittäiset panot :laugh: (lue: yhdenyön) E-pillerit kun teininä hankin, meni puhtaasti porukoille läpi kun sanoin niiden olevan menkkakipuihin :saint:

Nonii, nyt se kyläluuta sitte on jonku kaverin luona, soitin tunti sitte että meinaako tulla nukkuun, aiko tulla kohta..... Luulee vissin ettei täällä tarvi noudattaa mitään sääntöjä mut piru vie ku pentu on minun vastuulla niin katotaanpa aamulla asiaa uusiksi... Voi pakata tavaransa ja häipyä.... |O Saa äiti ite kasvattaa hirviönsä.... :laugh: *minä-hirviö* :ashamed: justiinsa samanlainen olin... :ashamed:

Yhteistyössä