no nyt olis ruuttikselle upea rinsessa vappaana, otappa pois kuleksimasta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
eli siis esikuvasi on pe/ do/ fiili, håmå, lesbå, mur/ haaja ymymymym
kiva kun tunnustit
Hohhoijjaa vol 2.

Jumalan kuva=Jumala ei näytä eläimeltä, planeetalta, tähdeltä tai joltain faunilta joita epäjumalanpalvelijat on fanittaneet jumalina, vaan Jumala on ihmisen näköinen. Tai siis ihminen on tehty Jumalan näköiseksi.

Ihmisen käytös tosin voi olla peestä. Mutta en jaksais tästä uskontoketjua.
 
Hohhoijjaa vol 2.

Jumalan kuva=Jumala ei näytä eläimeltä, planeetalta, tähdeltä tai joltain faunilta joita epäjumalanpalvelijat on fanittaneet jumalina, vaan Jumala on ihmisen näköinen. Tai siis ihminen on tehty Jumalan näköiseksi.

Ihmisen käytös tosin voi olla peestä. Mutta en jaksais tästä uskontoketjua.
niimpä, tässä piti pohtia että kannattasko mun laittaa tosta printsessasta jalkavaimo vaiko ei

enemmistö tuntuu olevan ein kannalla
 
vierailija
Nuorena olin.
Kauniiksikin sanoi monet ja ne kehut riittää loppuelämäksi, mutta mielestäni olin lähinnä nätti.

Mutta nyt olen kulahtanut...mutta jos joku luulee että olen katkera nuorille naisille, niin puhuu täyttä skeidaa. :)
Ymmärrän hyvin, näin se menee. Joo sellaiset väitteet katkeruudesta ja kateudesta ovat tyhmiä. En minä ainakaan haikaile nuoruutta, se aika oli ja meni. Pitäisi päinvastoin olla kiitollinen, että elämä jatkuu. Moni on nuorena menehtynyt tai sairastunut vakavasti. Silloin ei kauneudella ole mitään, se on pinnallista muutenkin. Juuri tuossa Elizabeth Taylorin viisaita sanoja asiasta kuuntelin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä