K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
tämä voisi olla jopa hyvin todennäköistä, koska on mahdollista, että tää seurue on voinut myös Joksujen kanssa viettää aikaa. Tarinaa on vaan sit vähän vääristetty jne
Jos näin olisi, niin ei ihme että B:n ilme oli kuin tonnin seteli siinä radiohaastattelussa. Hengaillut vain rennosti kavereiden kanssa eikä ole nähnyt Sadietä koko kesänä ja sitten joutuu oikomaan juoruja suhteesta koko kansan edessä. :D
 
vierailija
Hitto mua naurattaa jos lopputulos on se, että toi Krisin tyttiksen kaveri on nähty kesän aikana Bojanin kanssa samassa seurueessa, ja joku innostunut teini on kuvitellut nähneensä Sadien ja Bojanin treffeillä Ljubljanan keskustassa ja mennyt huutelemaan juorulehdille, että näki Sadien ja Bojanin kahdestaan! Ihan pussailivatkin! Ihan varmasti ja vannon (vaikka en mitään tosissani nähnytkään paitsi ison seurueen vähän kauempaa)!
Onhan se mahdollista että joku ois sekoittanutkin jossain. Mutta ei kai sentään joka kerta. 😅 Ja miksi hän oli Nykissä ja S:n sukulaiset seuraa, jos kyseessä on ollutkin Krisin tyttiksen kaveri koko ajan? Musta B:n olis ollut helpointa olla suora ja sanoa selvin sanoin että meillä ei ole suhdetta, ollaan vain ystäviä eikä S ole käynyt luonani Ljubljanassa, kuten juorulehti väitti. Jos siis asia noin on.
 
vierailija
Onhan se mahdollista että joku ois sekoittanutkin jossain. Mutta ei kai sentään joka kerta. Ja miksi hän oli Nykissä ja S:n sukulaiset seuraa, jos kyseessä on ollutkin Krisin tyttiksen kaveri koko ajan? Musta B:n olis ollut helpointa olla suora ja sanoa selvin sanoin että meillä ei ole suhdetta, ollaan vain ystäviä eikä S ole käynyt luonani Ljubljanassa, kuten juorulehti väitti. Jos siis asia noin on.
Siis eihän nämä nyt sulje pois toisiaan? S on kaveri siinä missä toi Krisin tyttiksen kaverikin, ja B jo kumosi suhdehuhut sanomalla, että S on kollega ja ystävä.
 
vierailija
Onhan se mahdollista että joku ois sekoittanutkin jossain. Mutta ei kai sentään joka kerta. Ja miksi hän oli Nykissä ja S:n sukulaiset seuraa, jos kyseessä on ollutkin Krisin tyttiksen kaveri koko ajan? Musta B:n olis ollut helpointa olla suora ja sanoa selvin sanoin että meillä ei ole suhdetta, ollaan vain ystäviä eikä S ole käynyt luonani Ljubljanassa, kuten juorulehti väitti. Jos siis asia noin on.
Niin kyllähän ne varmasti tavanneet ovat SadienKIN kanssa useammankin kerran. Ehkä tää Laran ystävä kuitenkin ollut se Ljubljanan punapää? Ja on mahdollista et Bojan halaillut sitä ja ollut läheisissä tunnelmissakin, jos miettii et vaikka ystäväporukalla illanviettoa ja Bojankin ollut vähän hönössä ja - no panettanutkin? Edelleen itselle kyllä on vähän epäselvää miks Sadie sukulaiset seuraisi Bojania, jotain Sadien slovenialaista "kaveria".
 
vierailija
Siis eihän nämä nyt sulje pois toisiaan? S on kaveri siinä missä toi Krisin tyttiksen kaverikin, ja B jo kumosi suhdehuhut sanomalla, että S on kollega ja ystävä.
Näin juuri. Mutta jos nyt viime päivinä joku on oikeasti nähnyt Krisin, Bojanin ja kaksi naista, joista toinen on Krisin tyttis, niin ehkä toinen sitten tämä kaveri.

En kyllä itse kuvitellutkaan, että B näyttäytyisi jossain konsertissa S:n kanssa pari päivää sen jälkeen, kun on sanonut, että ovat vain ystäviä ja kollegoita. Ja julkaissut loukkaantuneen oloisena rumors stoorin 😅
 
vierailija
Näin juuri. Mutta jos nyt viime päivinä joku on oikeasti nähnyt Krisin, Bojanin ja kaksi naista, joista toinen on Krisin tyttis, niin ehkä toinen sitten tämä kaveri.

En kyllä itse kuvitellutkaan, että B näyttäytyisi jossain konsertissa S:n kanssa pari päivää sen jälkeen, kun on sanonut, että ovat vain ystäviä ja kollegoita. Ja julkaissut loukkaantuneen oloisena rumors stoorin
Ja päivittänyt hyvin tarkasti olinpaikkansa joka päivä, ettei kukaan vahingossakaan kuvittele hänen olevan Venetsiassa.
 
vierailija
Miksei kukaan tonttu täällä kyseenalaista tota seuraamisjuttua enempää? MIKSI, sanokaa mulle miksi Sadien amerikkalaiset sukulaiset (siis joku MUMMOkin) seuraisi Instassa jotain Sadien ulkomaalaista, randomi kaksvitosta sloveenijätkää? ELLEI!!! Ellei Bojan olisi Sadien virallistettu poikaystävä, kihlattu ja vävyehdokas numero uno? Tuleva puoliso?
 
vierailija
Näin juuri. Mutta jos nyt viime päivinä joku on oikeasti nähnyt Krisin, Bojanin ja kaksi naista, joista toinen on Krisin tyttis, niin ehkä toinen sitten tämä kaveri.

En kyllä itse kuvitellutkaan, että B näyttäytyisi jossain konsertissa S:n kanssa pari päivää sen jälkeen, kun on sanonut, että ovat vain ystäviä ja kollegoita. Ja julkaissut loukkaantuneen oloisena rumors stoorin
Tämäkin on lähtenyt elämään näköjään totena, että. B on nähty Krisin ja kahden naisen kanssa ja yhtäkään linkkiä ei ole edes kusiseen twiittiin tästä.🤣 täällä rölli keksi sen Maticin julkaiseman kuvan ja kaikki uskoo 🤣 haloo tästä kuvasta ei ole puhuttu missään muualla kuin täällä ja sama rölli yritti vauvalla. Ryhdistäytykää nyt vähän.
 
vierailija
Miksei kukaan tonttu täällä kyseenalaista tota seuraamisjuttua enempää? MIKSI, sanokaa mulle miksi Sadien amerikkalaiset sukulaiset (siis joku MUMMOkin) seuraisi Instassa jotain Sadien ulkomaalaista, randomi kaksvitosta sloveenijätkää? ELLEI!!! Ellei Bojan olisi Sadien virallistettu poikaystävä, kihlattu ja vävyehdokas numero uno? Tuleva puoliso?
Sadien KAVERIA siis. Pelkkää kaveria. Miks ja miten koko Sinkin suku edes tietää Sadien kavereista? Seuraako ne kaikkia sen kavereita mummoa myöten? Mä vastaan rakkaat urpaleet teille. EI vitussa seuraa. Piste.
 
vierailija
Miksei kukaan tonttu täällä kyseenalaista tota seuraamisjuttua enempää? MIKSI, sanokaa mulle miksi Sadien amerikkalaiset sukulaiset (siis joku MUMMOkin) seuraisi Instassa jotain Sadien ulkomaalaista, randomi kaksvitosta sloveenijätkää? ELLEI!!! Ellei Bojan olisi Sadien virallistettu poikaystävä, kihlattu ja vävyehdokas numero uno? Tuleva puoliso?
Mun mummo seuraa Antti Tuiskua. Mennään ens viikolla naimisiin.
 
vierailija
Niin kyllähän ne varmasti tavanneet ovat SadienKIN kanssa useammankin kerran. Ehkä tää Laran ystävä kuitenkin ollut se Ljubljanan punapää? Ja on mahdollista et Bojan halaillut sitä ja ollut läheisissä tunnelmissakin, jos miettii et vaikka ystäväporukalla illanviettoa ja Bojankin ollut vähän hönössä ja - no panettanutkin? Edelleen itselle kyllä on vähän epäselvää miks Sadie sukulaiset seuraisi Bojania, jotain Sadien slovenialaista "kaveria".
Tuskinpa ovat tavanneet sen Bojanin ainoan varman Nykin reissun jälkeen.
 
vierailija
Sadien KAVERIA siis. Pelkkää kaveria. Miks ja miten koko Sinkin suku edes tietää Sadien kavereista? Seuraako ne kaikkia sen kavereita mummoa myöten? Mä vastaan rakkaat urpaleet teille. EI vitussa seuraa. Piste.
Jos oli sutinaa ja enää ei ole Piste. Aikuiset ihmiset kumminkin voi seurata vaikka suhde olisikin loppunut ja olisivat ystäviä. Ja mitä väliä ovatko yhdessä vai ei? Mikä vaiva sulla on tietää?
 

Yhteistyössä