K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksei kukaan tonttu täällä kyseenalaista tota seuraamisjuttua enempää? MIKSI, sanokaa mulle miksi Sadien amerikkalaiset sukulaiset (siis joku MUMMOkin) seuraisi Instassa jotain Sadien ulkomaalaista, randomi kaksvitosta sloveenijätkää? ELLEI!!! Ellei Bojan olisi Sadien virallistettu poikaystävä, kihlattu ja vävyehdokas numero uno? Tuleva puoliso?
Lopeta jo. Ton ikäisistä ei oikein voi tietää (mummo).
 
vierailija
Voisko olla niin että oli sutinaa mutta ei ole enää? Jos kaukosuhde ei toiminut tai sitten ei vaan muuten ihastus jatkunut? Tai jos ovat "taantuneet" sellaiseen katsellaan tuleeko tästä mitään - vaiheeseen?
Ja asia ei mulle mitenkään kuulu eikä vaikuta elämääni mitenkään, mutta kummallisesti tämä saaga vaan kiehtoo. 😆
 
vierailija
Miksei kukaan tonttu täällä kyseenalaista tota seuraamisjuttua enempää? MIKSI, sanokaa mulle miksi Sadien amerikkalaiset sukulaiset (siis joku MUMMOkin) seuraisi Instassa jotain Sadien ulkomaalaista, randomi kaksvitosta sloveenijätkää? ELLEI!!! Ellei Bojan olisi Sadien virallistettu poikaystävä, kihlattu ja vävyehdokas numero uno? Tuleva puoliso?
Joko heillä on jotain sutinaa tai sitten ovat tosiaan vaan ystäviä, B tavannut sukulaiset, tulivat juttuun ja seuraavat siksi. Oon vähän kahden vaiheilla ajatellako, että ovat tosiaan ystävät ja tuota suhdetta on ylitulkittu, vai onko heillä jotain mitä haluavat tutkailla rauhassa ja Boitsuraukka koittaa sitä salata ja hämätä minkä ehtii. 😅 Olipa miten vaan, niin ei sitä musta kannata niin vakavin mielin ottaa. Asia selvinnee ehkä joskus. Ainakin se luultavasti selviää kuka kumppaniksi joskus lopulta päätyy.
 
vierailija
Moni mies on tänäänkin kotona kertonut vaimolleen, että se työpaikalla oleva hehkeä misu on vain ystävä ja kollega. Taas kerran oli pakko jäädä ylitöihin tämän ”ystävän ja kollegan” kanssa.
 
vierailija
Voisko olla niin että oli sutinaa mutta ei ole enää? Jos kaukosuhde ei toiminut tai sitten ei vaan muuten ihastus jatkunut? Tai jos ovat "taantuneet" sellaiseen katsellaan tuleeko tästä mitään - vaiheeseen?
Ja asia ei mulle mitenkään kuulu eikä vaikuta elämääni mitenkään, mutta kummallisesti tämä saaga vaan kiehtoo.
En tiedä Sadiesta, mutta taatusti Boitsulla on tämän vuoden aikana ollut jonkun kanssa sutinaa, ehkäpä useammankin kanssa.
 
vierailija
Voisko olla niin että oli sutinaa mutta ei ole enää? Jos kaukosuhde ei toiminut tai sitten ei vaan muuten ihastus jatkunut? Tai jos ovat "taantuneet" sellaiseen katsellaan tuleeko tästä mitään - vaiheeseen?
Ja asia ei mulle mitenkään kuulu eikä vaikuta elämääni mitenkään, mutta kummallisesti tämä saaga vaan kiehtoo.
En usko missään kohtaa olleen mitään sutinaa, eivät ole paljon edes nähneetkään.
 

Yhteistyössä