no ni..laitto tämäkin äiti elämän risaseks!!!

kun ajelin sutturan melkeen kokonaan posliiniks!!! jos joku olis aikasemmin sanonu mulle, kuinka ilmavalta ja raikkaan freesiltä tää tuntuu, ni olisin tehny tän jo aikaa sitten!!! :D :D :D :D :D :ashamed: :ashamed: :ashamed: :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
kun ajelin sutturan melkeen kokonaan posliiniks!!! jos joku olis aikasemmin sanonu mulle, kuinka ilmavalta ja raikkaan freesiltä tää tuntuu, ni olisin tehny tän jo aikaa sitten!!! :D :D :D :D :D :ashamed: :ashamed: :ashamed: :D :D :D

Odotas kun puskee sänkeä... |O

Ihan hirveetä mutta kyllä siihen tottuu.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:

Odotas kun puskee sänkeä... |O

ei ei ei!!! älkääny latistako mun juhla humua!!! on meinaan NIIN ilmava olo!!! :D :D olen toki ennenki bikini rajoja siistiny, mutta nyt siis ihan oikeen kunnolla jätin vaan jonkunmoisen varotus kolmion tuohon :D :D :saint: :ashamed:

Osta epilaattori. Ei sänkeä, ei kutinaa, aina siisti. Nykyään kerran kuussa ajelen, eikä karvaa enää kauheasti kasva. Ja minullakin vain pieni kolmio, loput kaikki tarkasti pois.

Yhteistyössä