Onkohan seuraava uhri siis löydetty *viheltelee*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kookosta

Aktiivinen jäsen
02.02.2007
18 491
0
36
Kaveri sai juhannuspäivänä ipanan ja tein heille pienen kestovaippa-paketin jossa oli pari sisävaippaa, villapökät, yksi pul-tasku, harsoja, erimoisia imuja, villanpesuainetta, sappisaippuaa, lanoliinia ja pesupähkinöitä. Oon tässä ollu tulisilla hiilillä et mitä mahtaa tykätä, kun en etukäteen oo maininnu mitään et tollasta meinaan niille tehä.
Tuli sit viestiä äsken ja oli isukkikin tuumannu et voihan sitä joo kestoilua koittaa ja kaveri oli ihan onnessaan noista :D :D
Oikso siinä mun seuraavat uhrini :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Kaveri sai juhannuspäivänä ipanan ja tein heille pienen kestovaippa-paketin jossa oli pari sisävaippaa, villapökät, yksi pul-tasku, harsoja, erimoisia imuja, villanpesuainetta, sappisaippuaa, lanoliinia ja pesupähkinöitä. Oon tässä ollu tulisilla hiilillä et mitä mahtaa tykätä, kun en etukäteen oo maininnu mitään et tollasta meinaan niille tehä.
Tuli sit viestiä äsken ja oli isukkikin tuumannu et voihan sitä joo kestoilua koittaa ja kaveri oli ihan onnessaan noista :D :D

ainakin taskuja voit suositella vielä lisää. olen useilta "kohteilta" jo kuullut että erityisesti miehet pitävät niitä "helppona"kestona. imut sisään vaan ja päälle!

aika paljon rahaa olit käyttänyt? vaikka kestoilua on suht vaikea aloittaa vain muutamalla eurolla...

:/

mutta jos kyseessä hyvä ystävä ja he "kääntyvät" vuoksesi niin kyllä kannatti! :D

Kysymyksessä on sinun kaverisi, ja on varmaan ainakin jossain määrin samanhenkinen kuin sinä - tai sitten ei. Itse en olisi moisella paketilla mitään tehnyt, ja kaikenlisäksi olisin pitänyt (erittäin kauniista ajatuksesta !!! huolimatta) sitä ideologian tyrkytyksenä, tuputuksena ja kiusallisenakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu tai ei:
Kysymyksessä on sinun kaverisi, ja on varmaan ainakin jossain määrin samanhenkinen kuin sinä - tai sitten ei. Itse en olisi moisella paketilla mitään tehnyt, ja kaikenlisäksi olisin pitänyt (erittäin kauniista ajatuksesta !!! huolimatta) sitä ideologian tyrkytyksenä, tuputuksena ja kiusallisenakin.

mielestäni tuo ei ole "ideologian" tyrkytystä. kestot ovat parempia
a.luonnon kannalta
b. lompakon kannalta
c. vauvanpepun kannalta
d. roskasäiliön kannalta

eli ei pelkkää ekologisuutta.. vai sitäkö tarkoitit?

Alkuperäinen kirjoittaja Juu tai ei:

Mä olisin pitäny sitä vaan lahjana. Voi olla, että olis jääny kokonan käyttämättä sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta ne olis ollu ihan kivatvaralta, ettei tarvi vaippojen takia kauppaan lähteä =)

No aikalailla tollasista jämä kankaista ton kasasin. Ainoostaan noita saippuoita kävin ihan ostaan.

Ja ei noi ekalla muksulla kestoja ees koittanu. Satuin laittaan korvan taa kun joskus mainisti et "voishan niitä koittaa jos se olis helppoa" eli ei tartteis kahlata sivutolkulla etsimässä tietoa sun muuta.
Ja alotin saatekirjeen et "koittakaa jos tuntuu että kiinnostaa, jos ei oo tyeidän juttu, myykää, antakaa eteenpäin tai laittakaa paluupostissa takasin tuleen" =)

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

Sama synttäripäivä kun mulla, hieno on lahjas mutta en käyttäs

:D hieno idea. mä olen koonnut samanlaista siskon vauvalle (hän siis on kiinnostunut kokeilemaan kestoilua). tai pesuaineet annan valmiiksi ohjeiden kera ja meidän pojan pieneksi jääneet vaipat kiertää siskolla ennen myyntiä.

Vähän asian vierestä, mutta miten tota sappisaippuaa käytetään? Olen kuullut, että se on hyvä tahrojen poistossa, joten tulin ostaneeksi palan itsellekin. Olen suoraan saippuanpalaa hinkannut tahraan ja sitten pessyt vaatteet normaalisti koneessa, mutta tahrat vain ovat ja pysyvät. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Vähän asian vierestä, mutta miten tota sappisaippuaa käytetään? Olen kuullut, että se on hyvä tahrojen poistossa, joten tulin ostaneeksi palan itsellekin. Olen suoraan saippuanpalaa hinkannut tahraan ja sitten pessyt vaatteet normaalisti koneessa, mutta tahrat vain ovat ja pysyvät. :/

Ei sillä ihan kaikki tahrat lähde, mut kestoissa esim. kakka lähtee jo esipesussa ennen kuin pesee koneessa. Mä teen niin, että kastelen kankaan ja saippuan ja sit saippuaa tahraan, hetken hinkkaan, jätän hetkeksi vaikuttamaan ja sitten pesen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:

meillä sappisaippua toimii yleensä, jos ei muuten niin pistän vaatteen sappihieronnan jälkeen 90 asteen pesuun. mutta parhaiten tahrat lähtee auringon valolla.

Yhteistyössä