Onkohan tää ihan normaalia? (Tissiasiaa :D)

Juon Kahvini Miten Sattuu

Aktiivinen jäsen
04.07.2004
1 294
0
36
Oulu
Oon lopettanut pillerit elokuussa ja mulla on nykyään tissit ihan sairaan kipeät ovulaatiosta siihen asti et menkat alkaa. Siis niin kipeät että hipaisukin sattuu. Kuuluuko se ihan normaaliin kiertoon vai mitä tää voi merkitä? Niin ja ne kasvaakin yhellä kuppikoolla aina ton kierron loppuvaiheessa :D Onko muilla vastaavaa kun mietityttää jo et mistä voi johtua. Ennen pillereitä ei oo tällasta ollut koskaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
Oon lopettanut pillerit elokuussa ja mulla on nykyään tissit ihan sairaan kipeät ovulaatiosta siihen asti et menkat alkaa. Siis niin kipeät että hipaisukin sattuu. Kuuluuko se ihan normaaliin kiertoon vai mitä tää voi merkitä? Niin ja ne kasvaakin yhellä kuppikoolla aina ton kierron loppuvaiheessa :D Onko muilla vastaavaa kun mietityttää jo et mistä voi johtua. Ennen pillereitä ei oo tällasta ollut koskaan...

on. mulla alkoi samat oireet toisen raskauden jälkeen. liiviliikkeen myyjä sanoi, että joillakin turpoaa 70 prosenttia. Ja itse joudun kipeimpinä aikoina pitämään liivejä yölläkin, sattuu niin paljon.
 

Similar threads

Yhteistyössä