Oon lopettanut pillerit elokuussa ja mulla on nykyään tissit ihan sairaan kipeät ovulaatiosta siihen asti et menkat alkaa. Siis niin kipeät että hipaisukin sattuu. Kuuluuko se ihan normaaliin kiertoon vai mitä tää voi merkitä? Niin ja ne kasvaakin yhellä kuppikoolla aina ton kierron loppuvaiheessa
Onko muilla vastaavaa kun mietityttää jo et mistä voi johtua. Ennen pillereitä ei oo tällasta ollut koskaan...