S
sekopäinen tankki
Vieras
Oon rv 28 ja huomasin tossa selailevani innolla Vauvakuume- osastoa... Ihan innoissani jo mietin et miten kiva olis päästä taas jännäilemään tuleeko plussaa vai ei
Pitäisköhän sitä hieman himmata tätä lastentekoa!!! Vähän sama ku olis just ottanut valtavan annoksen sapuskaa ja päättäis jo etukäteen että mä kyllä santsaan :haha: