Onkohan tää ihan normaalia... :D *turhis*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekopäinen tankki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekopäinen tankki

Vieras
Oon rv 28 ja huomasin tossa selailevani innolla Vauvakuume- osastoa... Ihan innoissani jo mietin et miten kiva olis päästä taas jännäilemään tuleeko plussaa vai ei :D Pitäisköhän sitä hieman himmata tätä lastentekoa!!! Vähän sama ku olis just ottanut valtavan annoksen sapuskaa ja päättäis jo etukäteen että mä kyllä santsaan :haha:
 

Yhteistyössä