No miltäs teidän keittiöissä näyttää? Näytä kuva!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmailen:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4944883.jpg

tässä yks kuva....vanha keittiö, kahdet erilaiset keittökaapit, on persoonallinen siinä mielessä, mutta en taida kehdata enempää laittaa kuvia.Muilla niin viimisen päälle keittiöt
Näyttää mukavalta, laita vaan lisää kuvia:) Mä tykkään enempi vanhoista keittiöistä kuin näistä siisteistä ja steriileistä toistensa kopioista!

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
No huomenissa näätte keittiön josta on uutuus aika kaukana (tai ainakin jos vertaa uusiin keittiöihin)... kunhan joku raivaa tuohon tiskipöydän eka :ashamed:
Tiskipöydältä pahimmat raivattu ja kameran patterit ladattu :D

toisesta suunnasta

Kaapit on todellakin vuodelta yks ja kaks (ei hajuukaan kuinka vanhat). Vetimet ollaan vaihdettu ja petsillä väri muutettu puusta harmahtavaksi. Ja tavaraa on vaikka muille jakaa....

Jospa joskus sais ihan uuden keittiön... Haave olis muuttaa keittiön viereinen huone keittiöksi. Siellä olis iso vanha leivinuuni :heart:
Kodikas. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja harmailen:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4944883.jpg

tässä yks kuva....vanha keittiö, kahdet erilaiset keittökaapit, on persoonallinen siinä mielessä, mutta en taida kehdata enempää laittaa kuvia.Muilla niin viimisen päälle keittiöt
Näyttää mukavalta, laita vaan lisää kuvia:) Mä tykkään enempi vanhoista keittiöistä kuin näistä siisteistä ja steriileistä toistensa kopioista!
Mää olen kans peltipurkkifani. :D Kun oiskin enempi keittiössä avohyllytilaa niin saisi ihanuuksia esille!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Pure Dynamite, ihana pöytä ja vihreet tuolit ton punasten verhojen kanssa on tosi kivat!
Tänkke. Tuolit on mummin vanhat. Ne maalattiin joskus limen vihreiksi mutta olen vähän tuohon sävyyn jo tympääntynyt. Mustia, vähän eriparisia pinnatuoleja himoan! Ehkä pari noistakin tuoleista säilytän. =)

Pöydän pinta oli tarkoitus maalata valkoiseksi mutten nyt enää raaskikaan kun näyttää tuo puupinta tosi kivalta. :D Keittiössä olisi ehkä liian valkoista jos maalaisin kokonaan valkoiseksi. Ehkä siis vaan vahaan tuon.

Kiitos :) Miä ite aina ihastelen noita selkeitä ja uusia keiitiöitä missä ei ole mitään ylimääräistä esillä. Karu tosiasia kyllä on etten osais elää niissä vaan haalisin kaiken maailman roinaa ympärilleni :D Ne pienet (tai suuretkin rojut) vaan ovat osa minua

Kiitos :) Miä ite aina ihastelen noita selkeitä ja uusia keiitiöitä missä ei ole mitään ylimääräistä esillä. Karu tosiasia kyllä on etten osais elää niissä vaan haalisin kaiken maailman roinaa ympärilleni :D Ne pienet (tai suuretkin rojut) vaan ovat osa minua
Miulla on sama juttu. Saatan itsekin ihastella pelkistettyjä ja kiiltäviä keittiöitä, mutta se jää tosiaan vaan etäisen ihastelun tasolle kun tajuan että miun tyylini olisi ihan liian rönsyilevä orjallisen moderneihin raameihin. Tykkään että on rennon ja huolettoman näköistä, mutta silti siistiä ja kodikasta. Väriä ja tavaraa saa olla ympärillä kun se tuo justiin sen sielun huoneeseen. Pelkkiä kaapinovia, kodinkoneita ja tyhjiä pöytäpintoja oisi aika tylsää tuijotella. =)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
No uskaltaudunpa minäkin laittamaan muutaman kuvan. Olin pitkään inhonnut oranssia lakattua mäntypöydän kantta ja kaveri kävi tänään hiomakoneella sutasemassa lakkapinnan pois ja nyt näyttää pinta silmääni kivemmalta ja kuluneemmalta. ;) Kehtaa vähän enemmän esitelläkin. :D

Eip meijän keittiössä ole tällä hetkellä mittää kovin ihmeellistä. Uusia tuoleja katselen koko ajan sillä silmällä kun nuo vanhat on aika rimpulat.
No tässä ainakin näkyy eläminen, ruoka valmiina ja hella päällä. Värimaailma näyttää ihastuttavalta tai ainakin värit toistuvat kuvissa mahtavasti, mikä mahtaa olla kamera?

vieras
No uskaltaudunpa minäkin laittamaan muutaman kuvan. Olin pitkään inhonnut oranssia lakattua mäntypöydän kantta ja kaveri kävi tänään hiomakoneella sutasemassa lakkapinnan pois ja nyt näyttää pinta silmääni kivemmalta ja kuluneemmalta. ;) Kehtaa vähän enemmän esitelläkin. :D

Eip meijän keittiössä ole tällä hetkellä mittää kovin ihmeellistä. Uusia tuoleja katselen koko ajan sillä silmällä kun nuo vanhat on aika rimpulat.
No tässä ainakin näkyy eläminen, ruoka valmiina ja hella päällä. Värimaailma näyttää ihastuttavalta tai ainakin värit toistuvat kuvissa mahtavasti, mikä mahtaa olla kamera?
Tarkoitin tosin noita kaikkia kuvia Pure Dynamitelta, mutta kun harmaana ei saa linkittää kuin yhden.

vieras

Tarkoitin tosin noita kaikkia kuvia Pure Dynamitelta, mutta kun harmaana ei saa linkittää kuin yhden.
Ihana kukka. Mikäs se ahtaa olla. Tahtooo myös!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
TriplaIsä!!! Tuleeko sun nikki siitä että sulla on kolme lasta/kolmoset? Teidän koti näyttää siis kaikilta osin niin samalle kun mun yhden ystävän koti, mutta niillä ei kyllä ole kuin kaksi lasta.
Joo, kolme lasta on mutta eivät ole kolmoset mutta puhutaan vaimon kanssa "meidän triploista". 1v, 3v ja 6v.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
TriplaIsä!!! Tuleeko sun nikki siitä että sulla on kolme lasta/kolmoset? Teidän koti näyttää siis kaikilta osin niin samalle kun mun yhden ystävän koti, mutta niillä ei kyllä ole kuin kaksi lasta.
Joo, kolme lasta on mutta eivät ole kolmoset mutta puhutaan vaimon kanssa "meidän triploista". 1v, 3v ja 6v.
Hämmästyttävän tutun näköisiä vaan nuo kuvat. Tai ei siis yksityiskohdat (tosin en ole heillä käynyt yli 1,5 vuoteen) mutta kaikki värimaailmat, tyyli.

tältä
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja tältä:
vähän parempi kuva

http://www.aijaa.com/v.php?i=4950084.jpg
*kadehtii runsasta kaappitilaa* :)

Ja muutenkin aivan mahtavan näköinen mutta ei ehkä kaikkein käytännöllisin mutta se on pikku murhe kun tilaa on.
olen kova leipomaan ja vanhaan taloon kun tehtiin remonttia, keittiön paikkaa muutettiin kokonaan. päätin että työpöytä tilaa pitää olla ja kaappi tilaa ja sitä tehtiin . meillä iso tupakeittiö systeemi ja olen tykännyt. vanhaan 49 vuonna rakennettuun taloon ei kovin helppo ollut saada mieleistään keittiötä. mutta toimii.....

Yhteistyössä