No miltäs teidän keittiöissä näyttää? Näytä kuva!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja missä omaperäisyys? kodikkuus?:
Hirvittävän uusia ja hirvittävän kliinisiä keittiöitä suurin osa :/
Näitä valitettavasti mahtuu 13 tusinaan... kunnes trendit taas muuttuu :D
Pöh. Juuri mun silmää miellyttäviä keittiöitä nuo, missä on jotain puunväristä ja paljon tilaa. Nättejä.

En mitään "persoonallista" kopperoa haluaisi.

Tässä, meillä on tuota vihattua unikkoa :LOL: ja itse asiassa jotain on muuttunutkin. Ruokapöytä ei ole enää tuossa vaan ruokailuhuoneessa ja työtason päähän sivuttain on rakennettu lisäosa jossa baarijakkarat- se onkin ollut niin hyvä että melkein kaikki ateriat syödään siinä ja tuli hyvin lisää laskutilaa.

missä omaperäisyys? kodikkuus?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja missä omaperäisyys? kodikkuus?:
Hirvittävän uusia ja hirvittävän kliinisiä keittiöitä suurin osa :/
Näitä valitettavasti mahtuu 13 tusinaan... kunnes trendit taas muuttuu :D
Pöh. Juuri mun silmää miellyttäviä keittiöitä nuo, missä on jotain puunväristä ja paljon tilaa. Nättejä.

En mitään "persoonallista" kopperoa haluaisi.
Minusta persoonallinen ei ole sama mm. kuin kuin sekasotku tai kaaos tai negatiivisella mielellä erikoinen ;) Persoonallisuus on sitä, minkä itse osaa miettiä, suunnitella ja laittaa, ei se ratkaisu joka löytyy kaikista sisustuslehdistä. Oman näköistä, omalle perheelle tehty :)

AnniHelena71harmaana
Siis teettekö te mitään noissa keittiöissä ikinä!! Ja ne taas joilla on nuo pienet keittiöt niin miten te mahdutte tehdä siellä mitään?
Joo tehdään mutta toki kun kuvia otan on puhdasta :) ja hyvin mahdutaan, meillä on käytännössä vain yksi kokki- minä- ei tälläiseen vajaan 100 m2 kaksitasoiseen rivariin parinkymmenen neliön keittiötä oikein saa...

Siis teettekö te mitään noissa keittiöissä ikinä!! Ja ne taas joilla on nuo pienet keittiöt niin miten te mahdutte tehdä siellä mitään?
Tehdään, ruokaa useamman kerran päivässä. Syödään, luetaan postia pöydän ääressä.. Mutta ne myös siistitään saman tien, eikä jätetä kaikkea lojumaan. Lautaset koneeseen ja turhat rojut tasoilta pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä katoin että piru miten tutun näköinen kyökki ennen kun hoksasin katsoa nimimerkin siitä vierestä! ;)
Morjens! :D

Tuosta siisteydestä että meillä on pöydällä sellanen tupperwaren kannellinen "keksirasia" joka pitää sisällään kaikkea epämääräistä pikkusälää kuten kameran johdon, kyniä ym. Kansi vaan kiinni ja sotkut on heti pois silmistä!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:
Alkuperäinen kirjoittaja hehehehehehhehe:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
vanha kuva tai siis verhot yms. on vaihdettu jo ton jälkeen..

säilytä kahvi jääkaapissa..muuten nätti keittiö
ai miks pitäs säilyttää jääkaapissa? Ihan hyvänä on tossa tupperin tiiviissä purkissa säilyny sen mitä tarvii ku sitä kuitenki kuluu aika tavalla..
kahvissa on rasvaa :) suositellaan et säilytettäs jääkaapissa.ihan voi lukea netistä et en sanonu haastaakseni riitaa

Ei ne nyt kaupassakaan ole jääkaapissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
juu mutta eivät ne kaupassa ole avattuja ne pakkaukset vaan ilmatiiviisti suljettuja...
[/quote]

niinpä.ja jos osais lukea pyysin googletta niin löytyy tietoa asiasta.mut kun ei osata niin ei ^^ nättejä keittiöitä on,todellaki

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Tuosta siisteydestä että meillä on pöydällä sellanen tupperwaren kannellinen "keksirasia" joka pitää sisällään kaikkea epämääräistä pikkusälää kuten kameran johdon, kyniä ym. Kansi vaan kiinni ja sotkut on heti pois silmistä!
Meillä on tuota tarkoitusta varten leipälaatikko... :ashamed:

Ihania keittiöitä on kyllä monilla! Olen itse vaaleiden keittiöiden ystävä. Sellaiset kestää aikaa parhaiten.

Meillon semmonen perusprutku vuokrakyökki (ei nyt mikään maailman ruminkaan mut kuiteskin). Koitan saaha sinne persoonallisuutta esineillä, tekstiileillä, kasveilla ja kalusteilla. Ei ainakaan semmosta ihan kliinistä tunnelmaa meijän kyökissä ole. :D

Tällä hetkellä ruokapöydän tuolit vetelee viimeisiään että pitäs vähän uusia katsella. Päivällä alkaapi ainakin ruokapöydän kannen hionta. Kuvia niin uudistuneesta kyökistä kuin olkkarista tulee sitten joskus myöhemmin kun on enemmän mitä esitellä. ;) Nyt tosiaan vähän vaiheessa kaikki kun haluan pistää paikkoja uusiksi ennen vauvan tuloa.

Yhteistyössä