on mulla olkkarissakin pääkalloverhot :heart:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:ihana verhovalinta keittiöön :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
on mulla olkkarissakin pääkalloverhot :heart:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:ihana verhovalinta keittiöön :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
äläs ny....tottakai kehtaat......mä tykkään varmaan ainakinAlkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR:Mä en yksinkertasesti kehtaa laittaa kuva vuoden 1972 keittiöstämme. Hamassa tulevaisuudessa teemme keittiörempan.
Muuten hyvä verho mutta aivan liian pieni tuohon ikkunaan leveyssuunnassa...[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja yäk:ihana verhovalinta keittiöön :heart:
Voihan lääh, ihana!Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Aivan mahtavan kotoinen kuva. Harmi vaan, kun et enempää näytä! Tuon perusteella sulla on tosi kaunis keittiö. Kotoinen ja kutsuva!Alkuperäinen kirjoittaja harmailen:http://www.aijaa.com/v.php?i=4944883.jpg
tässä yks kuva....vanha keittiö, kahdet erilaiset keittökaapit, on persoonallinen siinä mielessä, mutta en taida kehdata enempää laittaa kuvia.Muilla niin viimisen päälle keittiöt
Alkuperäinen kirjoittaja Murmeli -76:Tässä meidän köökiä
http://www.aijaa.com/v.php?i=4944955.jpg
Upea uusi keittiö! Kaunis ja sointuva värimaailma! Tykkään kovasti!
Meidänkin uuni aukeaa sivulta. Mahtava keksintö!Alkuperäinen kirjoittaja Murmeli -76:Tässä meidän köökiä
http://www.aijaa.com/v.php?i=4944978.jpg
Mikä sekamelska???Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Sä olet lähes ainoa tässä ketjussa, joka uskalsi laittaa "ei ihan niin uuden", tavallisen suomalaiskeittiön kuvan...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mä olenkin näköjään ainoa, jonka keittiö sai haukut
Siis sekamelska jossa mikään ei soinnu yhteen.Alkuperäinen kirjoittaja zarian:Mikä sekamelska???Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Ihan kiva keittiö minusta
Niinpä kaiAlkuperäinen kirjoittaja SaimaHarmaja:Sä olet lähes ainoa tässä ketjussa, joka uskalsi laittaa "ei ihan niin uuden", tavallisen suomalaiskeittiön kuvan...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mä olenkin näköjään ainoa, jonka keittiö sai haukut
kivahan toi on....äläpäs ny :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Siis sekamelska jossa mikään ei soinnu yhteen.Alkuperäinen kirjoittaja zarian:Mikä sekamelska???Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Ihan kiva keittiö minusta
En ole niin tarkkaa ketjua lukenut / katsonut, joten täytyi oikein uudestaan katsoa laittamasi kuva ja en kyllä ymmärrä että mitä haukkumista keittiössäsi on.Minusta ihan kodikkaan oloinen keittiö, ei liian pramea.Kelpaisi minullekkinAlkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mä olenkin näköjään ainoa, jonka keittiö sai haukut
Juurikin näin.Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:En ole niin tarkkaa ketjua lukenut / katsonut, joten täytyi oikein uudestaan katsoa laittamasi kuva ja en kyllä ymmärrä että mitä haukkumista keittiössäsi on.Minusta ihan kodikkaan oloinen keittiö, ei liian pramea.Kelpaisi minullekkinAlkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mä olenkin näköjään ainoa, jonka keittiö sai haukut
Tiskipöydältä pahimmat raivattu ja kameran patterit ladattuAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:No huomenissa näätte keittiön josta on uutuus aika kaukana (tai ainakin jos vertaa uusiin keittiöihin)... kunhan joku raivaa tuohon tiskipöydän eka :ashamed: