No miltäs teidän keittiöissä näyttää? Näytä kuva!

vieras
aika jännä, mutta ainakin kaksi näistä esitellyistä keittiöistä on lähes täysin samanlaisia kuin kahden tuttavani keittiöt. Siis ovat kyllä eri tavoin sisustetut jne eli selkeästi eri ihmisten kyökit, mutta niin samanlaiset noin muuten!! Ensi silmäyksellä meinasin luulla, että kyseessä on todellakin äitini ja ystäväni keittiöt :)

harmailen
http://www.aijaa.com/v.php?i=4944883.jpg

tässä yks kuva....vanha keittiö, kahdet erilaiset keittökaapit, on persoonallinen siinä mielessä, mutta en taida kehdata enempää laittaa kuvia.Muilla niin viimisen päälle keittiöt

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmailen:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4944883.jpg

tässä yks kuva....vanha keittiö, kahdet erilaiset keittökaapit, on persoonallinen siinä mielessä, mutta en taida kehdata enempää laittaa kuvia.Muilla niin viimisen päälle keittiöt
Aivan mahtavan kotoinen kuva. Harmi vaan, kun et enempää näytä! Tuon perusteella sulla on tosi kaunis keittiö. Kotoinen ja kutsuva!

vakkari
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mä olenkin näköjään ainoa, jonka keittiö sai haukut :eek:
En ole niin tarkkaa ketjua lukenut / katsonut, joten täytyi oikein uudestaan katsoa laittamasi kuva ja en kyllä ymmärrä että mitä haukkumista keittiössäsi on.Minusta ihan kodikkaan oloinen keittiö, ei liian pramea.Kelpaisi minullekkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mä olenkin näköjään ainoa, jonka keittiö sai haukut :eek:
En ole niin tarkkaa ketjua lukenut / katsonut, joten täytyi oikein uudestaan katsoa laittamasi kuva ja en kyllä ymmärrä että mitä haukkumista keittiössäsi on.Minusta ihan kodikkaan oloinen keittiö, ei liian pramea.Kelpaisi minullekkin :)
Juurikin näin.
Meidän keittiössä on lähestulkoon samat värit, mutta kaapinovet on ehkä hieman vanhemmat (kuviosta ja vetimistä päätellen). Lisäksi taso on VIHREÄ! Joten minun mielestäni teidän keittiö on "ihan ok". =)

No uskaltaudunpa minäkin laittamaan muutaman kuvan. Olin pitkään inhonnut oranssia lakattua mäntypöydän kantta ja kaveri kävi tänään hiomakoneella sutasemassa lakkapinnan pois ja nyt näyttää pinta silmääni kivemmalta ja kuluneemmalta. ;) Kehtaa vähän enemmän esitelläkin. :D

Eip meijän keittiössä ole tällä hetkellä mittää kovin ihmeellistä. Uusia tuoleja katselen koko ajan sillä silmällä kun nuo vanhat on aika rimpulat.

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
No huomenissa näätte keittiön josta on uutuus aika kaukana (tai ainakin jos vertaa uusiin keittiöihin)... kunhan joku raivaa tuohon tiskipöydän eka :ashamed:
Tiskipöydältä pahimmat raivattu ja kameran patterit ladattu :D

toisesta suunnasta

Kaapit on todellakin vuodelta yks ja kaks (ei hajuukaan kuinka vanhat). Vetimet ollaan vaihdettu ja petsillä väri muutettu puusta harmahtavaksi. Ja tavaraa on vaikka muille jakaa....

Jospa joskus sais ihan uuden keittiön... Haave olis muuttaa keittiön viereinen huone keittiöksi. Siellä olis iso vanha leivinuuni :heart:

Yhteistyössä