Nirsot ihmiset

  • Viestiketjun aloittaja - - - *
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen todella nirso. Mut mä vaan yksinkertasesti jätän syömättä ne mistä en tykkää enkä teesiitä mitään numeroa.
Esim kahvilla jos tarjotaan jotain pullaa tms ni yksinkertasdesti vaan juon sen kahvin (mustana ilman lisukkeita) enkö ota sitä pullaa tms. Jos sitä joku ihmettelee siinä ni sanon vaan et ei kiitos sen enempää selittelemättä tms.
 
"aapee"
No harvoinpa muiden nirsoilusta saa tietääkään muuten kuin siitä että ne valittaa kokoajan. Sitä ei voi tietää että joku ei pidä jostain jos se ei sitä sano...
On vaan niin paljon näitä nirsoilijoita "mä en sitten kyllä voi syödä herneitä, ne on niiiin kamalia, siiis hei mä niiiiin oksennan jos mä syön herneitä" sitten kaivellaan niitä herneitä sieltä ruosta suurieleisesti ja valitus jatkuu kunnes pöydästä on noustu.
Toinen ihmisryhmä on nämä jotka ei muka voi maistaakaan, ilman ihmeellistä kyökkimis showta. Jos ollaan esim. vanhempien ihmisten luona kylässä ja ne on sua varten laittanut ruokaa niin kuuluu alkeellisiin kohteliaisuus tapoihin syödä edes vähän, sama pätee esim. ravintolassa, jos joku muu valitsee ja maksaa sun ruoat (vaikka jonkun firman tilaisuus).
Aapee tässä taas morjens. Tarkoitin juuri tällaisia vicyn kuvailemia ihmisiä.

Okei, ihan kaikkea ei tarvitse syödä, mutta otetaan esimerkki:

tehdään kaveriporukalla pizzaa. Yksi sanoo, että "en voi syödä kun tässä on ananasta". Ananaksessa on ällöttävää sen rakenne. Tätä mä en voi ymmärtää, se vaan satttuu olemaan ananaksen rakenne jumaliste. Se ei ole kakkakökkäre jota levitetään pitkin naamaasi vaan hedelmä, jolla sattuu olemaan tietynlainen hedelmän rakenne. Onko se mahdotonta nielaista?

Todellisuudessa olen mukavampi ja yritän ymmärtää. Joskus vaan ärsyttää...
 

Yhteistyössä