Miksi? Jos saan udellaAlkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Aada-Sofia.
Eikös siitä***** vauvasta tullut Yrjö? YrjöAlkuperäinen kirjoittaja viiraaja:peesi! niin mullakinAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No ei tule muuta mieleeni kuin Yrjö.
huvittavaa tuo koiramaiset lähiönimet ihan yhtälailla koirat saavat nimekseen niitä joidenkin ihannoimia vilhoja, hilmoja, penttejä yms. vanhojen pappojen/mummojen nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja mia:toni, tino, nico, niko, jani, joni, jere, jesse, jimi, jerry ym koiramaiset lähiönimet
Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:Kiitos mielipiteestäsi :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jasmiini, nätti nimi, mutta oli tavattoman koominen sukunimen kanssa. Aune tuttavan pikkuvauvalla. Sylvi 2v. muskarissa. Ja sitten nämä väkisin väännetyt yhdysnimet, sekä Jimit ja Jesset ja muut koiran nimeltä (anteeksi nyt vaan) kuulostavat. On kiva sitten olla 65v. ja Jimi...
T: Jonen ja Jimin äiti :attn:
Ihana! oli mun suosikkinimissä, mutta kun on tavallinen -nen loppuinen suomalainen sukunimi, ni ei se meille oikein mätsää.Alkuperäinen kirjoittaja nacsu:Meidänkin pojan nimi on tässä ketjussa mainittu (Se on siis Niclas). Tällä hetkellä odotan todennäköisesti tyttöä ja jos siis tyttö tulee, niin aion antaa nimeksiDaniela =). Musta se on ihana nimi. Ja joo, sukunimi on siis ruotsalainen.
Miten Aada on väkisin väännetty? Se on vanha suomalainen nimi.Alkuperäinen kirjoittaja en ole piitu mutta vastaan silti...:Aada-Sofia on niin klisee lähiö-wannabe-nimi. Aada on jotenkin väkisin väännetyn ja pöljän kuuloinen ja Sofia puolestaan ehkä yksi maailman yleisimmistä nimistä. Vähän niinkuin Maria, joka on nätti nimi sinänsä, mutta liian yleinen (ainakin minusta).
Meiltä löytyy Sanna 2,5-vuotias. Hittinimi silloin 70-80 -luvun taitteessa, mutta ei nykyään mikään yleinen nykyään.Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:mun poijat, ja itseasiassa sitte tyttökin varmaan on, tai ainakin pääsis tälle listalle
kaikilla erityyliset nimet, silti ketjun alkua lukemalla tuli selväks että nekin kaikki on jonkun mielen vastaista. Niinku elämässä kaikki
Minä en henk.koht omalle lapselleni antais sellasia 70-80luvun hitti nimiä johtuen siitä, että itse olen kavanut juuri sen nimisten kanssa.
Mä tunnen Metsälinnun äidin .Alkuperäinen kirjoittaja Kääk:Toi METSÄLINTU on kyllä aikas erikoinen etunimi.
Katsoin eilen Inhimillisen tekijän jossa Metsälintu kertoi kotinsa tulipalosta. Tosi ihanalta ihmiseltä vaikutti, eli ei nimi miestä (naista) pahenna!Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mä tunnen Metsälinnun äidin .Alkuperäinen kirjoittaja Kääk:Toi METSÄLINTU on kyllä aikas erikoinen etunimi.