nimi josta ajattelit,että voi lapsi raukkaa..

  • Viestiketjun aloittaja daniela
  • Ensimmäinen viesti
näin
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
toni, tino, nico, niko, jani, joni, jere, jesse, jimi, jerry ym koiramaiset lähiönimet
huvittavaa tuo koiramaiset lähiönimet:) ihan yhtälailla koirat saavat nimekseen niitä joidenkin ihannoimia vilhoja, hilmoja, penttejä yms. vanhojen pappojen/mummojen nimiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jasmiini, nätti nimi, mutta oli tavattoman koominen sukunimen kanssa. Aune tuttavan pikkuvauvalla. Sylvi 2v. muskarissa. Ja sitten nämä väkisin väännetyt yhdysnimet, sekä Jimit ja Jesset ja muut koiran nimeltä (anteeksi nyt vaan) kuulostavat. On kiva sitten olla 65v. ja Jimi...
Kiitos mielipiteestäsi :hug: :hug:

T: Jonen ja Jimin äiti :attn:



Näitä tällaisia kommentteja mie en kerta kaikkiaan käsitä! Jokaisella meistä on oikeus mielipiteeseemme ja sen ilmaisemiseen. Ihan turhaa on moisesta hernettä nessuun kiskaista - varsinkin, kun mielipide ilmaistaan ihan asiallisesti.

muoks. Minkähän takia tää kaikki tulee nyt tummennetulla? Ei ollut tarkoitus...
 
mun poijat, ja itseasiassa sitte tyttökin varmaan on, tai ainakin pääsis tälle listalle :D
kaikilla erityyliset nimet, silti ketjun alkua lukemalla tuli selväks että nekin kaikki on jonkun mielen vastaista. Niinku elämässä kaikki :)

Minä en henk.koht omalle lapselleni antais sellasia 70-80luvun hitti nimiä johtuen siitä, että itse olen kavanut juuri sen nimisten kanssa.
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja nacsu:
Meidänkin pojan nimi on tässä ketjussa mainittu (Se on siis Niclas). Tällä hetkellä odotan todennäköisesti tyttöä ja jos siis tyttö tulee, niin aion antaa nimeksiDaniela =). Musta se on ihana nimi. Ja joo, sukunimi on siis ruotsalainen.
Ihana! oli mun suosikkinimissä, mutta kun on tavallinen -nen loppuinen suomalainen sukunimi, ni ei se meille oikein mätsää.
 
en ole piitu mutta vastaan silti...
Aada-Sofia on niin klisee lähiö-wannabe-nimi. Aada on jotenkin väkisin väännetyn ja pöljän kuuloinen ja Sofia puolestaan ehkä yksi maailman yleisimmistä nimistä. Vähän niinkuin Maria, joka on nätti nimi sinänsä, mutta liian yleinen (ainakin minusta).
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja en ole piitu mutta vastaan silti...:
Aada-Sofia on niin klisee lähiö-wannabe-nimi. Aada on jotenkin väkisin väännetyn ja pöljän kuuloinen ja Sofia puolestaan ehkä yksi maailman yleisimmistä nimistä. Vähän niinkuin Maria, joka on nätti nimi sinänsä, mutta liian yleinen (ainakin minusta).
Miten Aada on väkisin väännetty? Se on vanha suomalainen nimi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
mun poijat, ja itseasiassa sitte tyttökin varmaan on, tai ainakin pääsis tälle listalle :D
kaikilla erityyliset nimet, silti ketjun alkua lukemalla tuli selväks että nekin kaikki on jonkun mielen vastaista. Niinku elämässä kaikki :)

Minä en henk.koht omalle lapselleni antais sellasia 70-80luvun hitti nimiä johtuen siitä, että itse olen kavanut juuri sen nimisten kanssa.
Meiltä löytyy Sanna 2,5-vuotias. Hittinimi silloin 70-80 -luvun taitteessa, mutta ei nykyään mikään yleinen nykyään.

 

Yhteistyössä