Jos nyt ei lasketa noita tavis Yrjöjä ja Orkkuleita niin mun inhokki ykkönen on JENNI-ROOSA tai entiedä kyllä oikeaa kirjoitusasua
Meillä on Enni Roosa On siinä vielä kolmaskin nimi, mutta kai tuokin oksettaa...Alkuperäinen kirjoittaja Pinkdragon:Jos nyt ei lasketa noita tavis Yrjöjä ja Orkkuleita niin mun inhokki ykkönen on JENNI-ROOSA tai entiedä kyllä oikeaa kirjoitusasua
peesi! niin mullakinAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No ei tule muuta mieleeni kuin Yrjö.
Ja varmaan onkin..... :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ap:OrkkuliAlkuperäinen kirjoittaja möö:Sisarukset Orkkuli ja Sirkkuli. ovat kyllä jo aikuisia.
Orkkuli on jotain 30-40 v nykyään. Ihan tasapainoiselta ja elämäänsä tyytyväiseltä vaikuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ja varmaan onkin..... :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ap:OrkkuliAlkuperäinen kirjoittaja möö:Sisarukset Orkkuli ja Sirkkuli. ovat kyllä jo aikuisia.
Kamalaa, varsinkin kun ottaa huomioon et lapsen äiti on ruotsalainen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:no tää ** ******tytön nimi... Felicia ***** :headwall:
Pojan kastepappi kertoi opiskelleensa Orkkulin kanssa... ja jonkun lehtijutunkin oon näynyt näistä sisaruksistaAlkuperäinen kirjoittaja Heila:Ja varmaan onkin..... :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ap:OrkkuliAlkuperäinen kirjoittaja möö:Sisarukset Orkkuli ja Sirkkuli. ovat kyllä jo aikuisia.
Kiitos mielipiteestäsi :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jasmiini, nätti nimi, mutta oli tavattoman koominen sukunimen kanssa. Aune tuttavan pikkuvauvalla. Sylvi 2v. muskarissa. Ja sitten nämä väkisin väännetyt yhdysnimet, sekä Jimit ja Jesset ja muut koiran nimeltä (anteeksi nyt vaan) kuulostavat. On kiva sitten olla 65v. ja Jimi...
peesi.. dogin nimi =/Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Nemo!!! :x :x
Meidän tytöstä piti tulla kerttu, olikin epävirallisesti ekat 2kk.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä tiedän perheen missä on väinö.kerttu ja eeroAlkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Höh, ihan normaaleja nimiä, Väinö on kai jonkinmoinen muotinimikin.Alkuperäinen kirjoittaja ake:Perheen kaksi nuorinta ovat Väinö ja Urho. Voi hyvänen aika.....