nimi josta ajattelit,että voi lapsi raukkaa..

  • Viestiketjun aloittaja daniela
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Pinkdragon:
Jos nyt ei lasketa noita tavis Yrjöjä ja Orkkuleita niin mun inhokki ykkönen on JENNI-ROOSA tai entiedä kyllä oikeaa kirjoitusasua
Meillä on Enni Roosa :D On siinä vielä kolmaskin nimi, mutta kai tuokin oksettaa...
 
tyttönen
Joskus jossain lehtijutussa haastateltiin perhettä jonka pojan nimi oli Uno-Axel.
Ja sit näitä omia inhokkinimiä on mm. Jorma, Yrjö yms..

Ja joskus katsoin väestörekisterikeskuksen sivuja, Suomessa on kaksi naista joiden nimi on Akka...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jasmiini, nätti nimi, mutta oli tavattoman koominen sukunimen kanssa. Aune tuttavan pikkuvauvalla. Sylvi 2v. muskarissa. Ja sitten nämä väkisin väännetyt yhdysnimet, sekä Jimit ja Jesset ja muut koiran nimeltä (anteeksi nyt vaan) kuulostavat. On kiva sitten olla 65v. ja Jimi...
Kiitos mielipiteestäsi :hug: :hug:

T: Jonen ja Jimin äiti :attn:
 
aleksi
täytyy vaan sanoa, että nimiä pöyristelevien ihmisten älykkyysosamäärä täytyy olla tavallista pienempi. ei voi aikuinen ihminen niin alas vajota, tai no näemmä sittenkin voi.

terveisin
 
hehe
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja ake:
Perheen kaksi nuorinta ovat Väinö ja Urho. Voi hyvänen aika.....
Höh, ihan normaaleja nimiä, Väinö on kai jonkinmoinen muotinimikin.
mä tiedän perheen missä on väinö.kerttu ja eero
Meidän tytöstä piti tulla kerttu, olikin epävirallisesti ekat 2kk.
Tulikin Liina.
Kerttu on suloinen nimi pienokaiselle
 
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että mikä siinä Jessica nimessä nyt sitten on niin kauheaa, kun sitä aina päivitellään täällä? ..Rupesi vaan mietityttämään? Kun mun mielestä siinä ei ole mitään kummallista..

Ja ei kannata kenenkään loukkaantua, jos täällä nyt jotkut eivät pidä lapsesi/omasta nimestäsi. Oli sitten ihan mikä tahansa nimi, niin aina on ihmisiä, jotka eivät tykkää! Ja jokaisen nimen kohdalla varmasti löytyy paljon niitäkin jotka tykkää =)

Meidänkin pojan nimi on tässä ketjussa mainittu (Se on siis Niclas). Enkä mä siitä loukkaannu.. itseppä ollaan se nimi annettu ja muilla on oikeus mielipiteeseen. Tällä hetkellä odotan todennäköisesti tyttöä ja jos siis tyttö tulee, niin aion antaa nimeksi Daniela =). Musta se on ihana nimi. Ja joo, sukunimi on siis ruotsalainen.
Niin ja siitä nyt en varsinkaan loukkaannu, jos ei joku mun omasta nimestä pidä, koska syytönhän siihen olen :D
 

Yhteistyössä