Nim.merk no haloo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiinnitin ko. nimimerkkiin huomiota tässä jonakin päivänä. Mutta lähinnä niin, että kirjoitti jotenkin... mielenkiintoisesti. Ei mitään peruslätinää, vaan jotenkin erottui. Ei siis ihan pälli tapaus.

Ehkä joskus on syytäkin kritisoida muita. Auh, sanoinko noin. :D
 

Yhteistyössä