Voi että ärsyttää joskus, kun joku kysyy täällä jotain ja kun vastaa, niin tää ei enää kommentoi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jokuvaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jokuvaan"

Vieras
Joo, pienet murheet tänään mutta silti :kieh: Mulle on käyny niin monessa ketjussa tänään niin, että joku kysyy jotain neuvoja/kokemuksia tms ja kun siihen vastaa, niin ap:sta ei kuulu enää mitään. Ärsyttääkö ketään muuta näinkin vakava asia? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24792029:
Mä olin aistivinani sen :D
Mutta sen toisen ketjun kadonneella aloittajalla voi olla. Kuulemma sellaisiakin on (hah haa- näkis vaan, uskon että on urbaanilegendaa)

Niih :snotty: En vaan tajua miks kysyä kokemuksia jostain jos ei kuitenkaan vaivaudu kommentoimaan takaisin. Hmph. No, ehkä se elämä on sitte kaikkeen syypää :snotty:

[QUOTE="a p";24792045]Niih :snotty: En vaan tajua miks kysyä kokemuksia jostain jos ei kuitenkaan vaivaudu kommentoimaan takaisin. Hmph. No, ehkä se elämä on sitte kaikkeen syypää :snotty:[/QUOTE]

Mä oon huomannu tämän saman... Kommentointi takaisin on katoava luonnonvara :) ja syö hurjasti energiaa

[QUOTE="jokuvaan";24791994]Joo, pienet murheet tänään mutta silti :kieh: Mulle on käyny niin monessa ketjussa tänään niin, että joku kysyy jotain neuvoja/kokemuksia tms ja kun siihen vastaa, niin ap:sta ei kuulu enää mitään. Ärsyttääkö ketään muuta näinkin vakava asia? :D[/QUOTE]Tai jos säästää mustetta. Muuten mistä tuonne näyttöön laitetaan lisää mustetta jos loppuu
a015.gif

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tai jos säästää mustetta. Muuten mistä tuonne näyttöön laitetaan lisää mustetta jos loppuu
a015.gif

Jes! Tän mä osaan! Sitä kaadetaan tuolta koneen takaosasta, semmoisesta reikelistä.
Voi tietysti ostaa ihan sikakallsita näyttömustetta kirjakaupoista, mutta ihan kätevää on myös liuottaa spriissä (tai vodkassa) paria mustekynänhylsyä (toki ne pitää ensin purkaa ja ottaa kynistä se 'sielu' eli ydin veke).

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu

Yhteistyössä