Tää on ihan ku joku muurahaispesä :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on yksi lapsi :) Mulla on ollut omat syyni olla paljon koneella viimepäivinä, en mielellään niitä ruotisi enempää :) Laps on 3v. En ole koko päivää täällä päivystänyt, olen laittanut ruokaa, ulkoillut yms ihan normaalisti.

Kyllä, kaikillahan on syynsä olla koneella päivästä toiseen. Toivottavasti joku on ollut lapsesi kanssa sen aikaa, ne todella lyhyet hetket mitä itse olen ollut koneelta esim tänään poissa, niin kaiken muun ajan olet kyllä koneella istunut, aamusta asti. Jotkut toisella sivulla jo teki arviota sun diagnoosista... no en taida sanoa mitään.
 

Yhteistyössä