Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on yksi lapsiMulla on ollut omat syyni olla paljon koneella viimepäivinä, en mielellään niitä ruotisi enempää
Laps on 3v. En ole koko päivää täällä päivystänyt, olen laittanut ruokaa, ulkoillut yms ihan normaalisti.
Te tapoitte ketjun totaalisesti noilla moottoriajoneuvohommillaEi me mammat mitään tollasista tiedetä... Ehkä mä painun nukkuus.