Niin mukava mies :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinen vaimo, rv 33+5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnellinen vaimo, rv 33+5

Vieras
Täällä lukee usein otsikon, miten mies on heitetty pihalle, on ärsyttävä jne.

Kai täällä naisilla on mukaviakin miehiä? Nyt kehut esiin ja kiitosta näkyviin.

Minun mies on ahkera töissä, kotonakin joskus ahkeroi :)
Hän hoitaa autojen pesut, huollot, nurmikon. Tekee joskus ruokaa, muutaman kerran vuodessa imuroi, lenkittää koiria yms. Joskus jopa pyykkikoneen laittaa pyörimään.

Vapaapäivänä usein vie minut ulos syömään. Järjestää mukavia yllätyksiä, kuten hotelliviikonloppu eripuolella suomea.

Ostaa merkkipäivinä kukkia ja lahjat.. kalliin kaulakorun joululahjaksi. Nyt äitienpäivälahjaksi kalliit samaan sarjaan kuuluvat korvakorut.

Hän on töissä, tekee pitkää päivää, jopa yli 12h työvuoroja. Minä mammalomalla, joten en jätä hänelle kotitöitä tehtäväksi. Saa levätä sen ajan, mitä ehtii kotona olemaan.

Meillä on hauskaa yhdessä, juttelemme paljon, teemme yhdessä asioita.

Olen sanonut hänelle, että "Olet hyvä mies, rakas".

Olen onnellinen, kun minulla on hänen kaltainen mies.

Mulla myös ihana mies, loistava isä lapsilleen. Yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksen aiheita on. Sopivasti kunnianhimoinen töissä ja osaa toimia kotonakin. Lahjoja ei liikaa ostele, vain merkkipäivänä ja jouluna. Yhdessä ostamme isommat ostokset esim viimeks kotiteatteriin kaikenlaista.

Mullakin on hyvä mies :) Tekee töitä että mä voin olla lapsen kanssa kotona, huolehtii kotityöt mun kanssa puoliksi, suo mulle omaa aikaa kuten mäkin sille :)

Hemmottelee, rakastaa meitä ihan täysillä :) Niinkuin meki meijän isiä :heart:

jipii... Mekin ostamme lahjat synttäreille, äitienpäivänä, isänpäivänä ja jouluna. Harvemmin siinä välillä lahjoja ostellaan. Ja suuret hankinnat maksetaan milloin mitenkin. Mies osti pesutornin, minä suuren vaatekaapin.

Mulla on hyvä mies :) Rakastetaan toinen toisiamme, mies on mahtava isä meidän pojalle. Miehellä riittää kärsivällisyyttä, mie en ole mikään helppo emäntä.

Minä oon kans iloinen miehestäni.

- Siivoaa kaverina
- Tekee ruokaa
- On lasten kanssa aivan tasavertaisen osaava kuin minä, eli osaa lääkitä, kattoa oikeat vaatteet, tietää ruoka-ajat ja mitä syödään ettei tarvi erikseen mitään koskaan sanoa
- On hyvässä ansiotyössä
- Rakastaa meitä kaikkia ja näyttää sen arjessa
- Pyrkii olemaan paljon läsnä ja panee muut aina etusijalle
- Ollaan toistemme parhaita kavereita ja muut kaverit ovat aina yhteisiä kavereita
- ei koskaan ylilyöntejä alkoholin kanssa
- muistaa kaikki merkkipäivät

niipä 28 yhteistä vuotta on ollut ja en vaihtais pois en :heart: kyllä mä sille välillä oon niin kiukus ku olla voi mutta kyllä häntä niin monesta teosta kunnioitan ja arvostankin kyllä moni mies olis jo ajat sitte ollu jossain muualla mutta tää on jaksanu mun kans :hug:

Olenkohan minä sitten hyvä avovaimo ja äiti, kun teen myös jopa 12.5tunnin päiviä...ostan miehelle merkkipäivänä tarkkaan mietityn lahjan. Teen kotihommia, kun ehdin ja vietän vapaa-aikani pääasiassa lapseni kanssa. Levähtämään en juuri ehdi ja nukkumisetkin on sitä sun tätä. Hyvä ja ihana avovaimo ja äiti????

Löytyy mukavia miehiä, hyvä niin :) Mä teen siksi noi kotityöt, kun olen päivät kotona. Miehellä on raskas työ ja pitkät työpäivät. Usein työviikko loppuu perjantaina ja alkaa taas sunnuntaina.. joten en halua enää kotitöillä rassata. Joskus hänellä on jopa 3 vapaata peräkkäin (harvemmin).

Mullakin vallan ihana mies. Jäi hoitamaan kotiin meidän 5kk ja 1,5v, kun mä lähdin töihin. osallistuu kaikkiin kotitöihin ja ottaa lapset mukaan lähes kaikkeen, mitä lähtee tekemään.

Nyt mä olen myös kotona äitiyslomalla ja edelleen mies tekee yhtälailla kotitöitä, kun minäkin ja vielä pyytämättä. Mitenhän mä selviän, kun se on lähdössä töihin?

Niin, kun miehet aina luokitellaan tietyin kriteerein hyviksi, kuten ahkeran työn teon perusteella jne...niin naisiin harvemmin pätee samat kriteerit. Ja minullakin on joskus jopa 3:n pvä:n vapaita, mutta harvemmin. Ja kaksivuorotyössä ei v-loputkaan ole vapaina turhan usein...

Lania: En tiedä, olenko erilainen. Mutta, arvostan ahkeruutta. Ennen mammalomaa tein juuri noita 10 1/2h työvuoroja, vapaata joka kolmas viikonloppu. Mammaloman jälkeen olisin palaamassa töihin, saisin maksettua oman osan lainoista. Mies kuitenkin toivoo, että olisin jonkun aikaa kotona (sekin kuullostaa hyvälle).
En ole vaan tottunut elämään toisen palkalla :/
Onneksi nyt mammalomalla saan hyvin rahaa, ei tarvitse paineita ottaa lomailusta ja siirtä riittäkö rahat.