Oon niin kyllästyny,että mies aina pääsee vähemmällä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh

Vieras
Käyhän se töissä,kuten minäkin,laittaa ruokaakin jne.,mutta kun aina kuitenkin se olen minä joka tekee suurimman osan..Pakkan lasten reput,etsin niille vaatteet,pesen kaikki pyykit ja viikkaan ne,teen muutkin siivoukset..Mies vain laittaa joskus astiat koneeseen,siinä se.
Nyt kun olen sairaana,kurkkukivussa ja joka paikkaa kolottaa ja särkee niin minä se olen,joka etsin vaatteet ja pakkaan reput(mies ei muka itse löydä lapsille vaatteita..).Mies lähtee huomenna velipoikansa kanssa iltaa viettämään,minä jään sairaana kolmen pienen kanssa,tuskaa.Mutta kun ei hän voi perua,koska on jo odottanut niin kauan..Minä se en taaskaan ole tärkeämpi,en enää.ja sitten vetoaa siihen,että kun minäkin kävin viihteellä 2vkoa sitten..Ja oliko mies sairaana?Ei!Silloin en olisi voinut lähteä mihinkään,koska mies olisi olut vuoteen omana.Ja ärsyttää,kun lapset ovat hänelle aina niin "helppoja",sai heidät tuonakin iltana jo ennen kymmentä nukumaan ja minä joudun taistelemaan puoleen yöhön..Reilua?

Olisko ketään mammaa tms joka voisi ottaa esim nuorimman lapsen hoitoon?
Jos miehen äiti vaikka ottais?Mies vois soittaa ja sanoa tilanteen,josko pääsisit vähän helpommalla niin.

Tiiän mitä tarkoitat,tänään laitoin ukkelin hoitamaan asioita jotka hoidan aina ja ne menee siinä sivussa.Kyseli tarkkaan mitä sanoa ja minne soittaa...
Jumaliste oli vaikeeta.
Mut niinhän se menee,me naiset hoidetaan kaikki ja vielä toisella kädellä samalla tehään muuta.
Mies tekee saman,niin tuhraantuu aikaa vaikka kuinka.

MÄ kans kannatan sitä että osa tai ees nuorin hoitoon ja pääsee mies tuulettumaan ja sitten katot itelles samoin tuulettumisajankohdan.

Taikka joku sua kotiin auttamaan siinä iltatouhuissa,onko kummia taikka siskoa tms?

Sama täällä! Nytkin lukee kirjaa kun pitäis mennä laittaan taaperot nukkumaan... arvatkaa kuka ne käy laittamassa ja kuka jatkaa kirjan lukemista... ja sitten laittaa koululaisten reput ja vaatteet, pyykit koneeseen ja tiskikoneen päälle? Ja entäs sitten... meillä mies vetoaa siihen vanhaan vitsiin että "hei kuka tekeekään sängyssä kaiken työn?" :D

Sano ettei toi peli vetele. Miksi naiset suostuu niin usein vieläkin olemaan ns. se "alistettu" osapuoli? (näin kärjistetysti, kun en keksinyt parempaakaan ilmaisua). Minusta kuulostaa tosi itsekkäältä lähteä juhlimaan ja jättää toinen hoitamaan kipeenä lapsia ja kyl aika lapselliseltakin jos vetoaa että on niin pitkään odottanut. En toki muuten halua parjata miestäsi enkä tarkoita että olisi luonteeltaan itsekäs ja lapsellinen vaan että tässä asiassa nyt. Olisin kyllä loukkaantunut jos mieheni tekis noin. Ymmärrän että harmittaa jos on odottanut eikä voikkaan lähteä mutta kyllä silti pitäis asettaa etusijalle nyt joku muu...

Yhteistyössä