O
Onnellinen vaimo, rv 33+5
Vieras
Täällä lukee usein otsikon, miten mies on heitetty pihalle, on ärsyttävä jne.
Kai täällä naisilla on mukaviakin miehiä? Nyt kehut esiin ja kiitosta näkyviin.
Minun mies on ahkera töissä, kotonakin joskus ahkeroi
Hän hoitaa autojen pesut, huollot, nurmikon. Tekee joskus ruokaa, muutaman kerran vuodessa imuroi, lenkittää koiria yms. Joskus jopa pyykkikoneen laittaa pyörimään.
Vapaapäivänä usein vie minut ulos syömään. Järjestää mukavia yllätyksiä, kuten hotelliviikonloppu eripuolella suomea.
Ostaa merkkipäivinä kukkia ja lahjat.. kalliin kaulakorun joululahjaksi. Nyt äitienpäivälahjaksi kalliit samaan sarjaan kuuluvat korvakorut.
Hän on töissä, tekee pitkää päivää, jopa yli 12h työvuoroja. Minä mammalomalla, joten en jätä hänelle kotitöitä tehtäväksi. Saa levätä sen ajan, mitä ehtii kotona olemaan.
Meillä on hauskaa yhdessä, juttelemme paljon, teemme yhdessä asioita.
Olen sanonut hänelle, että "Olet hyvä mies, rakas".
Olen onnellinen, kun minulla on hänen kaltainen mies.
Kai täällä naisilla on mukaviakin miehiä? Nyt kehut esiin ja kiitosta näkyviin.
Minun mies on ahkera töissä, kotonakin joskus ahkeroi
Hän hoitaa autojen pesut, huollot, nurmikon. Tekee joskus ruokaa, muutaman kerran vuodessa imuroi, lenkittää koiria yms. Joskus jopa pyykkikoneen laittaa pyörimään.
Vapaapäivänä usein vie minut ulos syömään. Järjestää mukavia yllätyksiä, kuten hotelliviikonloppu eripuolella suomea.
Ostaa merkkipäivinä kukkia ja lahjat.. kalliin kaulakorun joululahjaksi. Nyt äitienpäivälahjaksi kalliit samaan sarjaan kuuluvat korvakorut.
Hän on töissä, tekee pitkää päivää, jopa yli 12h työvuoroja. Minä mammalomalla, joten en jätä hänelle kotitöitä tehtäväksi. Saa levätä sen ajan, mitä ehtii kotona olemaan.
Meillä on hauskaa yhdessä, juttelemme paljon, teemme yhdessä asioita.
Olen sanonut hänelle, että "Olet hyvä mies, rakas".
Olen onnellinen, kun minulla on hänen kaltainen mies.