Niin miks toi Satuhäiden nainen sinne sairaalaan joutu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja munavaras naapuripalstalta:
Alkuperäinen kirjoittaja haipsu:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja oli pahoinvoiva ja:
Raskaana =).

Ai? Mä en kuullut puhuttavan raskaudesta missään vaiheessa..

Ei siitä puhuttukkaan, mutta epäilin samaa. Aamupahoinvoinista ja muutenkin pahoinvoimista puhuttiin.

Kerrotko että miten niitä voi varastaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi:
Alkuperäinen kirjoittaja munavaras naapuripalstalta:
Alkuperäinen kirjoittaja haipsu:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja oli pahoinvoiva ja:
Raskaana =).

Ai? Mä en kuullut puhuttavan raskaudesta missään vaiheessa..

Ei siitä puhuttukkaan, mutta epäilin samaa. Aamupahoinvoinista ja muutenkin pahoinvoimista puhuttiin.

Kerrotko että miten niitä voi varastaa?

Suostuttelemalla toisen naisen luovuttamaan lupaamalla korvauksia, ja jättämällä maksamatta. Ihan vaikka noin esimerkkinä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Harvinaisen v-mainen ämmä, häät maksoi yli 20000 euroa mutta saamalleen munasolun luovuttajelle ei sitten maksanutkaan lupaamaansa 250 euroa :O

No jo on pienestä kiinni.
Naurettavaa oikeasti.Että jollekkin voi merkitä joku 250e noin paljon.Kiinnostaisi että miten tämä luovuttaja on tuon munasolun hinnan laskenut.

jaahas, tällä palstalla todellakin tiedetään IHAN kaikki... en muista että ohjelmassa ois puhuttu raskaudesta, munasoluvarkaudesta, hoidoista, maksamatta jättämisestä...

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Aika nopeeta toimintaa,kun esittelyssä mun mielestä olivat olleet vuoden yhdessä kun menivät naimisiin.Siis meinaan tuota hedelmöityshoitoa.

Olivat ne olleet kaksi vuotta yhdessä tai siis tavanneet Treella kaksi vuotta aikaisemmin mutta silti aika nopeaa.

Yhteistyössä