P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oli pahoinvoiva ja:Raskaana =).
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja oli pahoinvoiva ja:Raskaana =).
Ai? Mä en kuullut puhuttavan raskaudesta missään vaiheessa..
Alkuperäinen kirjoittaja haipsu:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja oli pahoinvoiva ja:Raskaana =).
Ei siitä puhuttukkaan, mutta epäilin samaa. Aamupahoinvoinista ja muutenkin pahoinvoimista puhuttiin.
Alkuperäinen kirjoittaja munavaras naapuripalstalta:Alkuperäinen kirjoittaja haipsu:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja oli pahoinvoiva ja:Raskaana =).
Ei siitä puhuttukkaan, mutta epäilin samaa. Aamupahoinvoinista ja muutenkin pahoinvoimista puhuttiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi:Alkuperäinen kirjoittaja munavaras naapuripalstalta:Alkuperäinen kirjoittaja haipsu:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja oli pahoinvoiva ja:Raskaana =).
Kerrotko että miten niitä voi varastaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harvinaisen v-mainen ämmä, häät maksoi yli 20000 euroa mutta saamalleen munasolun luovuttajelle ei sitten maksanutkaan lupaamaansa 250 euroa :O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harvinaisen v-mainen ämmä, häät maksoi yli 20000 euroa mutta saamalleen munasolun luovuttajelle ei sitten maksanutkaan lupaamaansa 250 euroa :O
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Aika nopeeta toimintaa,kun esittelyssä mun mielestä olivat olleet vuoden yhdessä kun menivät naimisiin.Siis meinaan tuota hedelmöityshoitoa.