miks mun kissa nuolee muovipusseja

:D niin siis MIKSI? :LOL: onks sil joku puutos vai iha joku ihme himo muovii kohtan :snotty: se on tehny sitä jo mont kuukautta ja se ku pääsee muovipussin makuun niin se nautii oikeen antaamuksella. hassu :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja shiver:
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Meillä yksi kissa söi muovipusseja, jos olivat määrätynlaista muovia, joten kai se korvaa ruohon, mitä ulkokissa söisi =)
täytyypi soittaa miehel et tuo kaupast tuleessaan ruohoo
Toivottavasti kelpaa. Meillä nirsoillaan ja järsitään mieluummin esim paperia :D
meil kelpaa ainakin se kaupasta ostettu vehnäoras, se on ihmisten "maustekasvi" mut kissojen herkkuu ja siitä saa myös vitamiinia
 
vieras
Meidän tyttökissa nuolis jatkuvasti mun hiuksia. Ei kenenkään muun, vain minun. Nuoli silloin, kun niissä ei ollut väriä eikä permistä, nuolee nyt kun niissä molemmat. Nuolee, kun ei ole muotoilutuotteita, nuolee kun niitä on. Shampoo ja hoitoaine ovat vaihtuneet monen monta kertaa tänä aikana. Tosi rasittavaa istua sohvalla kun yhtäkkiä selkänojalla istuu kissa joka nuolee sun päätä. *yök*
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän tyttökissa nuolis jatkuvasti mun hiuksia. Ei kenenkään muun, vain minun. Nuoli silloin, kun niissä ei ollut väriä eikä permistä, nuolee nyt kun niissä molemmat. Nuolee, kun ei ole muotoilutuotteita, nuolee kun niitä on. Shampoo ja hoitoaine ovat vaihtuneet monen monta kertaa tänä aikana. Tosi rasittavaa istua sohvalla kun yhtäkkiä selkänojalla istuu kissa joka nuolee sun päätä. *yök*
meijä yks poikakissoist kans antaa mun iehel aina hius pesun,nuolee nuolee ja nuolee :LOL: . munki hiuksii joskus koitaa nuolla ja syödä,mut aina karkan paikalt :kieh: :D :D
 
no nyt mies tuo pari vehnänoras pussii joululahjaks meijä "vauvoil,jos sais muovipussi rauhan välil :D eilen illaki oli vaikeet koittaa nukkuu ku kissa meni sängyn alle ja löys mun vaatekassin mikä on sängyn al(pieniä vaatteita siis kun kaappi tilat vähis) ja nuoli niin pirust sitä.että et häiriti ja ku se ei millään tullu pois sielt sängyn alt :kieh: :kieh: :LOL:
 

Yhteistyössä