Voi elämän kevät! Miks tuo muksu ei voi uskoo .....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varapärettä mulle?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

varapärettä mulle?

Vieras
Mä en oikeesti ymmärrä että miks toi 7 vuotias ei voi totella :headwall:

Ne joutu molemmat lapset huutamisesta omaan huoneeseensa rauhottumaan ja sanoin vielä että jos sielä huutaa ja raivoo niin ei pääse pois!

Noh, 5 vuotias meni istumaan sänkynsä päälle ja oli hiljaa ja pääsi pois 5 minuutin jälkeen kun tuo 7 vuotias huutaa edelleen :kieh:

Voiko se oikeesti olla niin ymmärtämätön että ei tajua että se ei pääse sieltä pois kun huutaa ja kirkuu :o

Alkuperäinen kirjoittaja varapäre:
"ojentaa päreitä, heti monta"

Mulla myös yks 7v. ja se on kans aika sitkee tapaus huutamaan,e ttä sais tahtonsa...

Kiitos =)

Joo ... toi on kanssa sitkee :headwall: huutaa meinaan edelleen :kieh: ja kyse on vaan siitä että se lopettaa ton huutonsa niin pääsee pois ... siltä meni nyt ton kirkumisen ja huudon takia viikoks pyöräilytkin jotta ei usko siltikään eikä lopeta :o

Kuulostaa siltä, että teillä ei ole paljoa käytetty tuota arestitoimintoa. :D

Pidä sitten kiinni noista viikon pyöräilykielloista kanssa tai ensi kerta on vielä surkeampi.

No kuule ihan saman asian kans täällä raivoon, tulin koneelle ja laitoin kuulokkeista musiikiin täysille! Tuolla huutaa 8v ja KOKO ajan väittää vastaan ja hyppii silmille, hänen pitäis saada päättää kaikki asiat. Annoin 30min kotiarestia koska myöhästyi ruokailusta melkein tunnin. Omasta huoneesta alkoi tajuton huuto, valitus, rankutus... AAAAARGHHH, sanoin, että ole hiljaa huoneessasi tai kohta ei oo asiaa ollenkaan enää ulos. Huuto jatkui ja jatkui ja jatkui, nyt saakin olla loppupäivän sisällä. Nyt se vasta naputtaakin....