Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Jos niis on ruuan hajuu kauppareissun jäljiltä?
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:Meillä yksi kissa söi muovipusseja, jos olivat määrätynlaista muovia, joten kai se korvaa ruohon, mitä ulkokissa söisi =)
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Mulla kans toinen kissoista tekee tota.. Tai ei toi nuole, mutta järsii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja shiver:Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:Meillä yksi kissa söi muovipusseja, jos olivat määrätynlaista muovia, joten kai se korvaa ruohon, mitä ulkokissa söisi =)
täytyypi soittaa miehel et tuo kaupast tuleessaan ruohoo
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:Alkuperäinen kirjoittaja shiver:Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:Meillä yksi kissa söi muovipusseja, jos olivat määrätynlaista muovia, joten kai se korvaa ruohon, mitä ulkokissa söisi =)
täytyypi soittaa miehel et tuo kaupast tuleessaan ruohoo
Toivottavasti kelpaa. Meillä nirsoillaan ja järsitään mieluummin esim paperia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:Mut miksköhän meidän poika on alkanut aina mummilla nuolemaan parkettia ja ikää siis 2v?Ei se kotonakaan näit muovimattoja ala lipomaan mut mummilla sit parketti maistuu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän tyttökissa nuolis jatkuvasti mun hiuksia. Ei kenenkään muun, vain minun. Nuoli silloin, kun niissä ei ollut väriä eikä permistä, nuolee nyt kun niissä molemmat. Nuolee, kun ei ole muotoilutuotteita, nuolee kun niitä on. Shampoo ja hoitoaine ovat vaihtuneet monen monta kertaa tänä aikana. Tosi rasittavaa istua sohvalla kun yhtäkkiä selkänojalla istuu kissa joka nuolee sun päätä. *yök*