Niin, jotain hyvääkin tästä jutusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten musta tuntuu, että tässä asiassa erittäin hyvin mua ymmärtää Åboriginal... Ja Töllin Ruusakin vaiheittain. :) Ja pari muutakin. :D Mutta niin, reilu tunti ja mies kotona. En juu tosiaan sanoisi, että mies kotona, jos olisi joku muu kotona. Tämä on mun perheen koti. =) Johon toivottavasti hyvin kauan kuuluu mies, muksut ja minä.

Mies tekstasi, että juuri meni meidän talon ohi ja kohta kotona. Ihanaa! =) Sauna lämpiämässä ja isommatkin tietävät, että isi tulee ihan kohta kotiin. Eiköhän vauvatkin huomaa, että isi kotona. Aivan ihana tunnelma nyt. =)

Siis mitämitä? Löysitkö siis toisen miehen, ja laitoit entisen pihalle? Mutta nyt kuitenkin se "entinen" miehesi onkin tulossa kotiin ja heivasit tän "uuden" ukon? Näinkö? Ja missä välissä tää kaikki on tapahtunut? Tätä tää töihin meno teettää, ei pysy enää tiimarivihko ajantasalla.....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mitämitä? Löysitkö siis toisen miehen, ja laitoit entisen pihalle? Mutta nyt kuitenkin se "entinen" miehesi onkin tulossa kotiin ja heivasit tän "uuden" ukon? Näinkö? Ja missä välissä tää kaikki on tapahtunut? Tätä tää töihin meno teettää, ei pysy enää tiimarivihko ajantasalla.....

Kyllä ne monilapsiset kerkee..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ja tämä meni hiukan kyllä metsään.

Mies kotona, menee pojan kanssa saunaan, kun sen lämmitin varta vasten. =) Sitten minä ja tyttö saunaan ja ehkä vauvat kylpyyn, saas nähdä.

Mutta juu, sitten kun mies tulee saunasta, pois koneelta.

Yhteistyössä