L
Liian pehmeäkö?
Vieras
On ollut riitaa ja olen ehdottanut eroa monesti kun ei mikään toimi. En haluaisi erota "yksin" vaan sovussa sopien. Mies ei tähän suostu. Hän ei halua eroa vaikka on yksi anteeksi annettu syrjähyppy taustallakin. Hän sanoo että minä ajoin hänet siihen. Hän sanoo että jos vain lopettaisin mäkätyksen ja hänen arvostelemisensa kaikki olisi hyvin. Hän on työnarkomaani joka aikatauluttaa sekä oman aikansa että minun aikani. Kotona hän ei tee mitään. Kaupassa käy kanssani joskus viikonloppuisin. Vastuu lapsista jäi aikanaan minulle, koska hän oli aina töissä. Jos hänelle jää vapaata aikaa, hän harrastaa tai keksii uuden harrastuksen. Näistä asioista tulee riitaa. Yritän aina ensin rauhallisesti selittää mutta sitten hän heittää takaisin ja syyttää minua röyhkeäksi rähjääjäksi joka ei koskaan ole tyytyväinen. Hän sanoo ettei muutu eikä halua muuttua, ota tai jätä.
Miten tällaisen miehen saa ymmärtämään mistä on kysymys, vai saako millään? Haluan erota, mutta en pysty en uskalla. Hän on hyvin menestynyt mies, kova johtaja. Pelkään mitä hän tekee minulle erossa kun hän on niin röyhkeä.
Sanoin viime riidan yhteydessä että minä haluaisin hyvän ja lämpimän ihmissuhteen, en tällaista itsekästä hyväksikäyttäjää. Seksiä ei enää ole lähes yhtään, sekin vain suoritus. Vain silloin kun teen aloitteen. Tosin mies on jo ikämiessarjassa mutta luulen että pitäisi silti olla.
Hän haluaisi että alistuisin, olisin kuin alamainen ja myös piika.Silloin hän on hellä ja herttainen.
Olen työssäkäyvä itsellinen nainen, en pysty sellaiseen.
Pitäisikö minun vain siirtyä sanoista tekoihin ja panna ero vireille? Tai ruveta viettämään iltojani muualla?
Miten tällaisen miehen saa ymmärtämään mistä on kysymys, vai saako millään? Haluan erota, mutta en pysty en uskalla. Hän on hyvin menestynyt mies, kova johtaja. Pelkään mitä hän tekee minulle erossa kun hän on niin röyhkeä.
Sanoin viime riidan yhteydessä että minä haluaisin hyvän ja lämpimän ihmissuhteen, en tällaista itsekästä hyväksikäyttäjää. Seksiä ei enää ole lähes yhtään, sekin vain suoritus. Vain silloin kun teen aloitteen. Tosin mies on jo ikämiessarjassa mutta luulen että pitäisi silti olla.
Hän haluaisi että alistuisin, olisin kuin alamainen ja myös piika.Silloin hän on hellä ja herttainen.
Olen työssäkäyvä itsellinen nainen, en pysty sellaiseen.
Pitäisikö minun vain siirtyä sanoista tekoihin ja panna ero vireille? Tai ruveta viettämään iltojani muualla?