miehet...

Onko täällä muita joista tuntuu välillä ettei kestä miestään?? En tiedä johtuuko raskaus hormooneista vai mistä, mutta ihankuin mies ei ymmärtäisi mua ollenkaan ja haastaa riitaa mitä ihmeellisimmistä asioista! Ja loppujen lopuksi väittää mun aloittaneen!!

Kamala luonne kun mököttää koko päivän menee päivä pilalle kun muutenkin meillä vähän yhteistä aikaa nykyään kun hän on töissä, aina vapaa päivinä täytyy mököttää mulle tai sitten tapellaan..!

Esimerkkinä eilinen: olin suihkussa kun mun kännykkä alkoi soida ja mies alkoi kiikuttaa sitä mulle, huusin sitten että "vastaa vastaa nopeesti" kun puhelin oli jo kauan soinut ja tiesin että se on äitini....siitä mies sitten päätti mököttää ja pitää mykkäkoulua koko päivän koska huusin hänelle kun hän vain yritti auttaa....!! en tajunnut edes että huudan, olinhan eri huoneessaja ei kai hän normaalia puhetta kuule sinne asti! ONKO NORMAALIA KÄYTÖSTÄ? Vai enkö vain näe omaa käytöstäni??
 
rita18
juu,täällä kans välillä tuntuu,mutta menee kummasti ohi ku lähtee esim vaikka ihan vaan lenkille,yksin tai ottaa pojan matkaan ja pitkälle vaunulenkille.. meillä yhteinen talo projekti välillä vetää välit kireeks,mutta onneks senki pitäs olla syys-lokakuussa muutto valmis..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.06.2005 klo 11:47 mirella kirjoitti:
Onko täällä muita joista tuntuu välillä ettei kestä miestään?? En tiedä johtuuko raskaus hormooneista vai mistä, mutta ihankuin mies ei ymmärtäisi mua ollenkaan ja haastaa riitaa mitä ihmeellisimmistä asioista! Ja loppujen lopuksi väittää mun aloittaneen!!

Kamala luonne kun mököttää koko päivän menee päivä pilalle kun muutenkin meillä vähän yhteistä aikaa nykyään kun hän on töissä, aina vapaa päivinä täytyy mököttää mulle tai sitten tapellaan..!

Esimerkkinä eilinen: olin suihkussa kun mun kännykkä alkoi soida ja mies alkoi kiikuttaa sitä mulle, huusin sitten että "vastaa vastaa nopeesti" kun puhelin oli jo kauan soinut ja tiesin että se on äitini....siitä mies sitten päätti mököttää ja pitää mykkäkoulua koko päivän koska huusin hänelle kun hän vain yritti auttaa....!! en tajunnut edes että huudan, olinhan eri huoneessaja ei kai hän normaalia puhetta kuule sinne asti! ONKO NORMAALIA KÄYTÖSTÄ? Vai enkö vain näe omaa käytöstäni??
näyttäis nyt enemmän siltä että sun miehellä ne raskaushormonit hyrrää... :D
 
kiitoksia vastauksista, pitää joskus purkaa itseään ;) Toivon että menisi ohi kun tollasta pienistä loukkaantumista tuntuu olevan melkein joka päivä, tiedä enään miten käyttäytyä! Ja jatkunutkin jo pidemmän aikaa, nyt vuosi seurusteltu ja vasta jonkin aikaa sitten mies muuttunut noin "herkäksi" ihankuin olisi joo menkat...Vai todellinen luonne..?

Välillä ollaan niin rakastuneita ja sitten taas se mököttää päivä kaudet jostain olemattomasta ja itekkin herkässä tilassa niin tuntuu aina ettei tästä suhteesta tule mitään....että pitää potkia mies pellolle ja jäädä vauvelia yksin odottamaan... :ashamed: Mutta tällästähän tämä arki on..
 

Yhteistyössä