Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:31 vieras kirjoitti:Kertokaa tarkasti miten voin laihduttaa kuukaudessa 4-5kg Please. Olen alussa raskaana, mutta tiedän että tuo on ihan tervettä laihduttaa minun tuon verran. Kuinka paljon kannattaa liikkua?
mistä tuo sun alotus löytyy...Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:33 Chillifinn kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:31 vieras kirjoitti:Kertokaa tarkasti miten voin laihduttaa kuukaudessa 4-5kg Please. Olen alussa raskaana, mutta tiedän että tuo on ihan tervettä laihduttaa minun tuon verran. Kuinka paljon kannattaa liikkua?
Mulla meni tuo parissa viikossa...katso mun aloitus!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:44 vieras kirjoitti:\mistä tuo sun alotus löytyy...Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:33 Chillifinn kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:31 vieras kirjoitti:Kertokaa tarkasti miten voin laihduttaa kuukaudessa 4-5kg Please. Olen alussa raskaana, mutta tiedän että tuo on ihan tervettä laihduttaa minun tuon verran. Kuinka paljon kannattaa liikkua?
Mulla meni tuo parissa viikossa...katso mun aloitus!![]()