Pakko hyväksyä tosiasia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikuinen läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikuinen läski

Vieras
Miusta ei ikinä tule normaalipainoista. Oon 31v, kolme lasta. Ylipainoa sen verran, että bmi 35. Ollut siinä lukemissa n. 7v. Laihduttaa olen yrittänyt, saan helpostikin n. 5kg pois, mutta sitten iskee joku laihdutusväsymys... Näin on käynyt joka kerta. En taida enää jaksaa edes yrittää, kun tiedän miten vaarallista tuollainen jojo-laihduttaminen on.
Tiedän paljon terveellisistä elämäntavoista, liikunnasta jne. mutta harrastan nykyisin liikuntaa lenkkeilyn muodossa satunnaisesti.
Pakko hyväksyä se tosiasia, etten tule koskaan saavuttamaan normaalipainoa.

Juu, hyväksy vaan ittes ja nauti elämästäs!! Meitä on moneen junaan ja kaikki ollaan ihania naisia!! Pidä kuitenkin huoli että perus-ja lihaskunto pysyy yllä, niin pysyt terveenä ja jaksat, vaikka olisikin mukavasti muotoa luiden ympärillä.

Mieheni on toki mies eli vähemmän rasvaa kehossa mutta oli kuitenkin yli 100 kiloinen kun aloitti eli asiaan.... hän on siis laihduttanut kahden vuoden aikana itsensä 81 kiloiseksi ja siinä nyt pysynyt. Perusteellisia elämäntapamuutoksia on muutama
-leivän jättäminen pois aterioilta ( pelkkää leipää toki syö joskus ateriaksi)
-ruuan hyvä pureskelu ja hitaammin syöminen( aivot kerkiää mukaan syömiseen eikä ole kerinnyt syödä liikaa ennen kylläisyyden tunnetta)
-iltasella n.18 jälkeen ei syö kuin ehkä hedelmiä tomaattia raakoja juureksia tms...
-liikuntaa harrastaa vapaa viikoilla kerran pvssä juoksee 6-7 km
Eli pieniä pysyviä päätöksiä.... =)

Käykää tsekkaamassa kiloklubi.fi. Hyvä, ilmainen nettipalvelu. Ei mitään kärvistelyä vaan rentoa painonhallintaa, elämäntapamuutos. Tarkoitus ei ole laihtua nopeasti vaan vähän hitaammin, mutta pysyvästi. Monet siellä ovat laihtuneet normaalipainoisiksi ilman, että ottaa edes päähän. Siinä sallitaan vähän herkkujakin. Monen laihduttajan yritykset päättyvät siksi, että ovat itselleen aivan liian ankaria. Zemiä! Kyllä se onnistuu vielä, ei kannata noin nuorena lyödä hanskoja tiskiin :)

Olin kans jo hyväksynyt ajatuksen et olen ikuinen läski...miljoona laihdtusyritystä, loppui aina kun 2 viikkoa oli kulunut....no vuoden alussa tuli henkisesti niin paha olo et jostain ihmeestä sain motivaation ja aloitin laihdutuksen ja runsaan liikunnan, nyt on -27 kiloa historiaa ja normaalipainossa olen ollut muutaman kuukauden jo... Elämäntavat meni uusiksi, tajusin että herkut ei lopu vaikka en niitä samantien naamaani tunkisikaan... Voin sanoa että kannatti, ihanaa shoppailla muodikkaita vaatteita, kevyempi olo ja pidän itsestäni nykyään :)

Yhteistyössä