Neukan ruokanäytteet vahentuneita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mä olen ihminen joka ei periaatteen vuoksi valita mistään ilmaisesta: ihanaa että suomessa vanhemmat saa etuja vaatteiden ja erilaisten näytteiden, vaippojen, kosteuspyyhkeiden, kokkauskirjojen jne muodossa, mutta luulen että elokuun alussa vanhaksi menneitä puuropusseja ei ehkä kannattaisi enää yleiseen levitykseen laittaa, vai mitä luulette. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jos eivät ole huomanneet , että on päiväykset mennyt jo..??Mainitsitko asiasta?

No ihan vähän hankala sinne on soittaa tälleen vartti yli kahdeksan illalla.. :D

Ollaan saatu ne viikko sitten, mutta tänään vasta aloin pussia tutkailemaan tässä ihan muutamia minuutteja sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä olen ihminen joka ei periaatteen vuoksi valita mistään ilmaisesta: ihanaa että suomessa vanhemmat saa etuja vaatteiden ja erilaisten näytteiden, vaippojen, kosteuspyyhkeiden, kokkauskirjojen jne muodossa, mutta luulen että elokuun alussa vanhaksi menneitä puuropusseja ei ehkä kannattaisi enää yleiseen levitykseen laittaa, vai mitä luulette. :whistle:

Meillekin annettiin kuukauden vanhoja puuropusseja vino pino neuvolasta ja sanoi oikein että kun nää on periaatteessa vanhaks menossa niin hän jakaa näitä nyt reilulla kädellä pois.. menin niin hämilleni etten tajunnut edes kieltäytyä niistä vaikken niitä lapselle tarjonnutkaan. Tiedän että hiutaleet säilyvät pitkään ja parasta ennen ei ole sama kuin viimeinen käyttöpäivä mut silti... =/