* NELJÄTTÄ kuumeilevat kesä 2012 *

Nyt olis dpo8. Tänään on välillä vihlonut alavatsaa ja ajattelin, että enteilee menkkoja. Tai sit olisko kiinnittymiskipua? Mies on ihan yhtä jännittyneissä tunnelmissa mun kanssa, joten tämä mahdollinen tjot-vauva on sitten ihan toivottu meidän perheeseen. =) Ensi keskiviikkona meinasin, että testaan (dpo13). Eikös sen silloin pitäis jo näkyä testissä, jos on näkyäkseen? Hankalaa nyt, kun ei ole menkkoja. Ennen on aina tiennyt testipäivän, kun on testannut sillon, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Tsemppiä muillekin piinailijoille!

Tsempit myös Natusanille ultrapiinaan!
 
Tervetuloa Natte :)
Natusani meillä on melkein samat viikot menos mä tuun päivän jäljes :D.
Sain 8+5 vkolle ajan neuvolaan tuon kkm vuoksi. Aattelin ensin, että en mee vasta ku lähempänä 11 vko, mutta neuvolantäti itse ehdotti aikaa aiemmin nii päätimpä sitten ottaa kyseisen ajan. Hirvee pelko kyllä jäytää takaraivos :(

Mä päivittelen listaa vielä tän elokuun ja sitte saa joku muu jatkaa.

Kokkeli ja pikkunen 6+6
 
sunnuntaita!!

Kokkeli mulla on eka neukku 8+2 ja siellä ois vasta eka ultra viikolla 9-10 niin tällä kertaa en sitten malta odottaa sinne asti vaan varasin tonne yksityiselle ajan, mutta eihän sekään nyt tietty mitään takaa kun viimeksihän mulla tuo kkm tapahtui noin 7-8 viikolla

Mä olen tosiaan lueskellut tota maaliskuisten pinoa ja tuntuu, että siellä kaikki on jo lähes tulkoon käynyt ultrassa ja ne on niin pitkälläkin jo :D

Nyt tarvii kyllä mennä laittamaan pyykkikone "laulamaan" kun olo edes hieman siedettävä :)

natusani 7+1 (?)
 
Viimeksi muokattu:
Viikko vielä että voi alkaa testaileen,mitä enemmän asiaa ajattelee niin sitä enemmän sitä kuvittelee taas oireita :D

Pahoinvoinnin oon huomannut et todennäköisesti mulla kuuluu ihan vaan normaaleihin pms oireisiin. Reagoin ilmeisesti herkästi keltarauhashormoniin (ja muutenkin hormonitoiminnan muutoksiin) joka raskaudessa pahoinvointi on ollut kamalaa. Esikoisesta pääsin helpoimmalla mutta sen jälkeen joka kerta on pahentunut tilanne. Viimeisimmällä kerralla pahoinvointi lakkas vasta synnytykseen. Onko muilla ollut riesaa pahoinvoinnista raskauksissa? Siis sellaisesta joka ei oo loppunut alkuraskauteen?

Nyt tänäaamuna kun venyttelin niin vihlas alamahan molemmilta sivuilta ja heti tietty tuli mieleen et jos sittenkin :) Muuten olo on ollut erittäinkin epäileväinen onnistumisen suhteen ja oon jo suunnitellut seuraavaa kiertoa.
 
Iltaa!!!

Terveisiä ar-ultrasta, sieltä löytyi yksi sikiö kokoa 14mm, koko vastasi jo 7+5 (omien laskujen mukaan 7+2) ja sydän sykki tasaisesti ja vahvasti :heart: Lääkäri oli luottavaisin mielin, kun viimeksihän kehitys oli loppunut juuri tähän 7:n viikon alkuun, toivotteli hyviä jatkoja!!

Nyt on niin helpottunut olo, mutta kuitenkin jossain tuolla taustalla huutaa pieni ääni, että ikinä ei voi olla mikään varmaan. Ehkä se sitten np-ultran jälkeen sitten helpottaa....

Tsemppiä nuppunappi piinaaviikkoon ja toivotaan plussaa, äkkiä se aika menee :D

Nyt on pakko yrittää mennä syömään ennenkuin iskee todella huono olo!
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
Mun vierailu tällä puolen jäikin aika lyhyeksi. Tänään tein aamulla ovistestin ja siihen pamahti tosi tummanpunainen viiva. Sitten huomasin hoitolapsen kakkavaippaa vaihtaessani, että meinaa oksu lentää siitä hajusta. Samoin vauvasosepurkki haisi tosi ällöttävälle. Mies toi sit kaupasta raskaustestejä ja hento punainen viivahan testiin ilmaantui testiajan sisällä. Näin siinä sitten kävi, että raskaus alkoi ennen ekoja menkoja edellisen synnytyksen jälkeen. Vähän on ristiriitainen olo. Toisaalta olen todella onnellinen tulevasta vauvasta ja toisaalta askarruttaa, miten mä selviydyn, kun ikäero pienimpien välillä jää tosi pieneksi. Ihanaa silti, että meille tulee kevätvauva. :)

Oireita ton hajuällötyksen lisäksi on pienet vihlasukivut alavatsassa tietyissä asennoissa. Se alkoi jo paljon ennen plussaa. Eilen illalla olin tosi nälkänen ja olisin voinut vaan syödä ja syödä. Muuta nyt ei vielä ole. Mulla ei aikasemmissa raskauksissa ole ollut pahoinvointia pientä kuvotusta lukuunottamatta.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja piinailijoille! Toivottavasti tavataan pian tuolla odottajissa. :)
 
Onnea Natte :)

Itselläni on ollut jotain pientä nippailua, josko kiinnittymistä? Turhan paljon tulee kyllä omia tuntoja tutkailtua. Täytyy huomenna keksiä jotain tekemistä, että unohtuu. Lapsilla viimeinen lomapäivä.

Mun iän olin unohtanut kertoa eli 30v olen.
 
ihanaa natusani!!! Epäilinkin, että sulla täytyy olla jo hieman enemmän päiviä kun sait sen plussankin jo niin ajoissa. =)

ite kävin synnytys vastaanotossa viime viikolla kun on ollut tuo alaselkä kipeä ja se sätii tuohon oikealle puolelle masua. neuvolan ultrassa eka aamusta kävin ja kun siellä ei saatu kunnolla näkyviin oikein mitään pääsin heti päivystyksenä keskussairaalaan (takana massiivinen verenvuoto ja oma pelko kohdunulkoisesta ihan hirveä). no siellä onneksi näkyi heti pieni oikeassa paikassa ja sukekin vilkkui samantien näytöllä. muutaman päivän nuorempi menkoista laskettuna, mutta meinasi, ettei niin paljoa, että tulis np ultrassa muuttumaan. eli rv: nyt n. 7+3 tai tasan 7 ultran mukaan.

toivotaan oikein paljon teitä muitakin tuonne odotus puolelle. itteä ainakin hieman hirvittää, onhan neljä jo aika paljon...:D

Onnea Natte!!! mitäs teille tulee ikäeroksi? meillä ekalla ja tokalla on reilu 1v4kk ja nyt näillä pienimmillä tulee 1v7kk. tuossa kakkosen ja kolmannen välissä on reilu 3v7kk.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Leo ja onnea Natte :heart:

Juu hedelmöittyminen on sittenkin tapahtunut ihan jossain muualla kuin mun oletuksen mukaan olleen oviksen mukaan (tikut + limat), mutta mitäs väliä tuolla kun kaveri kyytiin on tullut :D

Nyt sitten olisi noin kuukausi vielä tuohon np-ultraan, aikaa en ole varannut... ehkä ensi vko:lla sitten ekan neukku käynnin jälkeen :D

Mun pitäisi palata lokakuun alussa töihin ja taidanpa käydä np-ultran jälkeen esimiehen kanssa lounastamassa ja varoittelemassa tästä uudesta mahdollisesta lomasta ;)

Nyt jälleen kotiaskareiden pariin!!!
 
Jep eli Yk 15 olis sitte täällä. kp 2/26-28 , tosin voi tohon enää luottaa ku tääkin kierto jäi todella lyhyeksi kp 23 alkoi vuoto. vit*u. noh ei muuta ku keep on going. Onnea kovasti kaikille plussanneille, tuntuu että teitä on sata :D ja plussatuulia vielä yrittäjille jee jee :D
 
Onnittelut Natusanille ja Leolle hienoista ultrakuulumisista. :heart:

Leo meillä tulee 1v8kk ikäeroa kolmosen ja nelosen välille, jos kaikki menee nappiin. Se on lyhin ikäero, mitä meillä on ollut. Siksi vähän jänskättää. Ja muakin kauhistuttaa se, että neljä on aika paljon. :D

Pahoittelut äX4:lle tädistä.

Taidan nyt hypätä tuonne odotuspuolelle vaikka tän aamunen viiva raskaustestissä oli edelleen tosi hentoinen. Huomenna täytyy ostaa lisää testejä ja katsoa vahvistuuko se viiva vai oliko tää sittenkin vaan joku kiinnittymisyritys.
 
Onnea Natte ! Ja pikaista viivan vahvistusta :)

Pahoittelut äx3 tädin tulosta. Tsemppiä uuteen yritykseen. Pitkittynyt tulokseton yritys onko kyllä jotain todella ärsyttävää...:(

ON: Mä en vieläkään oo uskaltautunut tuonne odotus puolelle. Mulla oli kkm epikriisin mukaan 10+3 viikoilla (mulle sanottiin, että kasvu oli pysähtynyt 9+3). Ens viikolla on neuvolla. Meillä on neuvollassa kaikki pelit ja vehkeet, joten sieltä saa jo ultrakuvankin joukkoon.
Mutta enpä taida lakata murehtimista vielä tuonkaan neuvolan jälkeen... :(
 
natte onnea! mie jännäilen miten sulle käy, meilläkin jätetty ehkäisy pois ja odottelen mitä tapahtuu... menkkoja ei oo vielä synnytyksen jälkeen kyllä ollu, mutta kolmonen sai alkunsa ekasta oviksesta....
 
Onnea Natte, tämä pinohan tyhjenee vauhdilla odottavien puolelle!

Minä piinailen. Oireita ei ole, normi pms ällötys. Mutta repäisykipuja on ollut venytellessä ja äkkiliikkeissä. Maanantaihin koitan malttaa mieleni testauksen kanssa vaikka fiksu odottaisi tiistaihin asti. Oviksen ajankohdasta mulla ei oo täydellistä varmuutta mutta nyt on vähintään dpo8 ja enintään dpo11
 
Kiitos onnitteluista ja tsempeistä! Viiva oli tänä aamuna jo selkeesti vahvempi, joten on se jo uskottava. :heart:

Tsemppiä Nuppunapille piinailuun!

Onnea Sojalle yritykseen!

Tulkaahan muutkin pikapuolin tuonne odotuspuolelle. Olis mukava odottaa yhdessä muiden neljättä odottavien kanssa. :)
 
kp33/33 eikä näy vielä ees tuhrua, jännittävää! Huomenna testiä :) Oloja on ja ei, menkkoja edeltävä huono-olo on ollut jo viikon mutta siitä ei voi vielä päätellä mitään. Niin ja se helpottaa syömällä mitä raskauspahoinvointi ei mulla kyllä tee. Niin ja kaikenlisäksi musta tuntuu että kaikki "oireet" muuttuu heti voimakkaammiksi kun avaa kaksplussan x)
 
mamikolmelle Mä päivitän listaa tämän elokuun ajan vielä.
Lisäilen listoille sitä mukaa kun tulee uusia kuumeilijoita. Yk= monta kiertoa on jo pientä nyyttiä yritetty.
Laitat vain mitä haluat itsestäsi listoille laitettavan eli nimimerkki, ikä, kierto päivät, yrityskerrat ja lapset (tyttöjä vai poikia ja syntymävuodet).

Nuppunappi Älähän vielä luovuta. Eikös toivoa ole niin kauan ku ei menkkoja näy :)

Mitäs Hellun Marttalle kuuluu?
 
Päivää taas kaikille!

Tässä on hieman lomailtu joten ei ole tullut kirjoiteltua (eipä tässä juuri kerrottavaa olekaan), mutta lukemassa olen käynyt.

Tervetuloa kaikki uudet mukaan!

Onnea kaikille plussanneille! Täällähän käy kunnon kato, ihanaa kun pikkuhiljaa pääsisi itsekin siihen porukkaan mukaan!

Paljon plussia kaikille niille jotka seuranani täällä vielä joutuu roikkumaan. Toivottavasti kaikki pääsisimme pikapuoliin plussanneisiin.

Täällä ollaan pupuiltu joka toinen päivä ja nyt sitten alkaisivat ne piinaviikot. Heti kun alkaa edes toivomaan tässä kuussa tärppiä, alkaa kuvitella kaikkia oireita :LOL:

Huomenna esikoinen aloittaa toisen luokan koulussa ja keskimmäinen menee eskariin. Nuorin aloittaa kerhossa ja onkin ekaa kertaa vieraassa paikassa ilman vanhempiaan tai sukulaisiaan. Äitiä jännittää lasten puolesta ihan hirveästi, kun lapsia ei kuulemma jännitä yhtään.
Mites joko koulut on alkanut muilla kuumeilioilla?
 
Hei! Olis sitten se viikko kun jotain sais tietää. En tiedä odottaisiko perjantaihin menkkoja vai testaisiko jo keskiviikkona. Flunssa peittää mahdolliset raskaus oireet, vaikka ei mulla muillakaan kerroilla näin aikasin ole oirehtinut. Mutta totta kyllä se mitä nuppunappi kirjoitti, että oireita ilmestyy aina kun avaa kaksplussan.

Täällä alkoi koulut viime keskiviikkona. Meillä nyt eka ja kolmosluokkalaiset. Pojalla alkaa sitten kerho ensi viikolla.
 
Heippa.Meillä alkoi tänään koulut,esikoinen aloitti toisen luokan.

Mulla on ollut ihan kummallinen kierto,alamahaa on juilinut varmaan viikon verran jo,on joutunut ottamaan särkylääkettä,mulla on toiset kierrot paljon kivuliaampia,kun toiset,voisko olla,etten joka kk edes ovuloi kunnolla?Tää vaiva on ollut siitä lähtien,kun hormonalisista ehkäisyistä luovuin,on genelläkin tutkittu,muttei mitään vikaa munasarjoista löytynyt,gene vaan sano,että mulla on nuorekas,hyvässä kunnossa oleva kohtu,jossa kantas vielä vaikka kuinka monta lasta:D
 
kääkkis
Meillä alkoi myös tänään koulut, esikoinen meni eskariin ja keskimmäisellä alkaa kerho :)

Ajattelin kysäistä, että mitkä "syyt" ovat saaneet teidät haluamaan vielä neljännen pienen?
Tämä kahden vaiheilla pyöriminen laittaa aivan sekaisin :heart:
Just kun ajattelen, että kyllä se neljäskin tuossa menisi, niin selkä vihlaisee siihen malliin, että ei raskautta tee mieli. Täytyy jatkaa odottelua ja katsoa jos kestäisin vielä sen yhden kerran :)
 

Yhteistyössä