* NELJÄTTÄ kuumeilevat kesä 2012 *

Onnea paljon alanna!

Itseä jännittää kovasti... Muutaman päivän ollut todella väsynyt ja illalla tulee tosi paha olo, lähellä että tulisi oksu. Uskaltaiskohan sitä testata? Nyt kyllä jännittää... Josko sitä menis hakemaan testin?
 
Haluaako joku aloittaa listan päivityksen ? Mä jätän tän homman, kun elokuu vaihtuu syyskuuksi.
Helpoin päivitys tapa taitaa olla, että jokainen laittaa viestinsä perään omat tiedot ellei yhtä halukasta löydy.
 
Tiivi-Taavi no voi p... Mut älähän vielä heitä kirvestä kaivoon :)

petronella09 Hienoa ! Mä voin päivitellä elokuun loppuun asti tai sitten sä saat aloittaa homman koska vain ihan miten sulle sopii.
Toivottavasti päivitys "ura" loppuu lyhyeen raskautumisen merkeis :D
 
Hei! Ilmoittautuisin mukaan haaveilemaan nelosesta! :wave: Ikää itsellä vähän päälle 30-vuotta ja lapsosia löytyy kolme joista nuorin aloittaa ensi vuonna koulun! Että vähän on aikaa siitä kun meillä on viimeksi ollut pikku nyytti :) Meillä ei vielä varsinaista yritystä ole joten TJOT- meiningillä mennään toistaiseksi:D Tässäkin kuussa taitaa tuo hedelmällisin ajanjakso ajoittua juuri miehen työreissun kohdille joten ehkä ensi kuussa voisi jotain saumaa olla :heart: Kp tänään on 6/29. Plussia toivon teille kaikille :heart:
 
Kokkeli: voisin aloittaa päivittelyn,vaikka ensi maanantaina:)Kannattaskohan tehdä uusi ketju syksyksi vai muokkaanko vaan tätä vanhaa?

Lääkärin puolesta voisi oma yritys alkaa jo tässä kuussa,mutta taidetaan vielä mennä ehkäisyn kanssa tämä kk ja sitten jättää pois,juuri nyt menkat päällä.

Tervetuloa mukaan Solene:)
 
Viimeksi muokattu:
petronella09 Selevä. Mulle oli helpoin tapa päivittää itse aloittamaani ketjua. Tee syksylle uus ketju.

Solene Tervetuloa :)

piippi81 Ihanaa ! Onneksi olkoon :heart:

ON Mun oli pakko soittaa tänään neuvolaan ja pyytää ylimääräistä ultra aikaa oman mielen rauhan vuoksi. Onneksi pääsin samalle päivälle. Nyt näin selvästi liikettä ja sydän sielä lepatti :heart:

kokkeli 9+5
 
Viimeksi muokattu:
kääkkis
Onnea Piippi :flower:

Tiivi-Taaville peukut pystyssä, kyllä siitä vielä plussa muuttuu :)

Miten teidän muiden eskarilaisilla/ koululaisilla on lähtenyt käyntiin? Meidän eskarilainen ei nuku paljon yhtään :/ Pikkasen on itselläkin jo hermo tiukalla, kun tyttö hiihtelee melkein puoleenyöhön ympäriinsä, tuli viimeyönäkin vielä viiden kieppeillä mölisemään meidän sänkyyn ja on sitten vaikea herättää aamulla. Päivällä olen yrittänyt saada lepäämään, mutta ei hän lepää. Mustat rinkulat silmien ympärillä ja kiukuttelee kuin mikäkin. Tasoittuukohan tämä kohta?
 

Yhteistyössä