* NELJÄTTÄ kuumeilevat kesä 2012 *

Tervetuloa joukkoon, jos kuumeilet neljättä lasta!!

Esittelethän itsesi meille muille, kun liityt seuraamme!

Plussatuulia kaikille mukana oleville!!

Sunnuntai 26.8.2012:

nimim. (ikä).............kp......... ........yk... lapset


Ariell (32).................?/28........................T, T, P
PIKKUVIIKINKI............?/?.................1.............
Hellun Martta (31)......52/38..............7............T-00 T-06 P-11
Nuppunappi (25)...........47/33 ...................... P-07, P-09 ja P-10
soja (32) ..................................................... -11, -11 ja -12.
äx3 (27)..................21/26-28...........15............T-05, T-08 ja T-10.
Sanna77...................................................-96, -99 ja -01
Tiivi-Taavi (25).........32/26-32....... 7...........P-04, T -06 ja T-09
mamikolmelle (38)......24/25........1...........P-01, T-04, P-07
Tassutin(34)...............?/?..............1............T04, P06 ja P09
petronella09...............................................T04,T07 ja P10
Solene......................8/29........................

PLUSSANNEET:

Elokuu
alanna(30).....................................1.............T-03, T-05 ja P-08
piippi81(30)...................................1..........P04, T07 ja T07

Heinäkuu 2012:
natusani (32)...................................8.......T-02 P-07 T-11
Katjuliisa(32)...................................1........-05,-06,-11
Kokkeli (32).....................................11......P-01,P-03,P-06
Leo81(30)........................................1...... P-06, P-07 ja P-1
Nimendi (24)....................................6........-08 -09 ja -11
Ananaskookos (27)..........................4........T-04, T-05 ja T-09.
Katsu74 (37)....................................1......P-04, enkelipoika-09, P-10
Natte(30)................................................... P06, T08, T11.

Kesäkuu 2012:
Emo4x? (27).......................................2..........-05, -07, -10

Toukokuu 2012:
Santtu81
Äiti Maa (30).................................... ........9..........P-06 T-07 T-09
äitä79 (32).................................... .....................P-02, P-04 ja P-07

Huhtikuu 2012:
Wandii (32).................................... .......2..........
Pikkumami85
Ikuinen Kuumeilija (22)..........................1......... ...T-07 P-10 T-11

Maaliskuu 2012:
Korvapuusti (28) ...................................4 ...........T-06 T-08 P-10
Fourth Gift (35).................................... ................ -00 -01 -11

Helmikuu 2012:
Milleriina (34).................................... ....1.............-05 -08 -10

Tammikuu 2012:
Viinika


TAUSTALLA:

ainomaija
Bulla
kääkkis
 
Viimeksi muokattu:
Kesäkuun alkuja kaikille!!

Onnea äitä79 :heart:

Täällä edelleen kummittelee testissä hailakka plussa :mad: Spontaanista vuodosta nyt 7 viikkoa!! Ja nyttenkin on koko ajan pientä vuotoa ja kuitenkin kp 9??? Ihanaa olla nainen :/ Ehkäpä sitten soittelen ensi vko:lla taas tuonne neuvolaan ja kyselen lisää ohjeita ja pyydän sinne verikokeisiin ajan. Millä tässä sitten uudelleen raskaudut jos vanhakaan ei suostu poistumaan suosiolla!

Täällä on alkamassa esikolla kesäloma ja talon maalaus. Taitaa olla seuraavaksi pariksi viikoksi sen verta ohjelmaa, että saa ajatukset muualle kuin noihin viivoihin :D

Nyt kaupoille ;)
 
Voi sua ja sun kummitusplussaa. Ei muutaku soitoa neuvolaan, jos saisitta jotain selvitystä mikä kropassa mättää.
Tuosta tiputtelusta. Mullahan kesti vuoto kkm:n jälkeen kolme vko ja sitte pari vko siitä alkoi menkat. No nyt kp 12 ja jotain pientä vuotoa jatkuvasti ja välillä menkkamaisia alavatsa kipuja. En tiiä kuuluuko nää noihin keskenmenon jälkeisiin oireisiin vai mitä hittoa tää ny on.
Vauvakuume tais nostaa uudelleen päätä, kun näin tänään muutaman ison mahan, monta pientä vauvaa ja ja kiukuttelevia taaperoita :heart:
Ehkä pieni katkeruuden poikanenkin nosti päätään miksen minä saanut pitää sitä pientä alkua...

Joka tapauksessa hyvää alku kesää kaikille. Mä en toivottele lämpimiä ilmoja, ku tykkään vilpoisesta kesästä :D
 
Ensimmäiset ovistikut tilattu ja tänään varmaan katson uuden satsin :) En uskaltanut aluksi montaa tilata, mutta nyt aloitan kyl varhain testailemaan milloin ovis tulee.

Miten radikaalisti vois kierto muuttua esim. oviksen kohdal? Jos ennen on tullut siinä kp16 tietämillä niin voiko yhtäkkiä muuttua sit että tuleekin kp10 ? Koska mua jäi vaivaamaan miks nyt tuli näin lyhyt kierto... Kun eiks keskimääräisesti oviksen ja menkkojen alkamispäivän välillä ole 14pv ? Jostain muistaakseni näin luin...
 
Kesäkuu alkoi. Kuumeilu on kovaa, mutta samalla olen heittänyt toivoni kaivoon. Ukon selkä ollut jumissa/kipeä nyt toista viikkoa ja kaikista lääkkeistä huolimatta ei näytä helpottuvan. Eli meillä ei touhuilla.
Ajattelin että jos touhuillaan omien halujen mukaan suurinpiirtein joka toinen päivä niin jotain toivoa olis, mutta ei pakolla.

Hellunmartta yk 6 kp 4/?
 
No niin elämäni ensimmäin ovis haamu bongattu. Ja kuinkas ollakaan enää yksi ovistikku käytettävänä :D
Kuinkahan nopeesti tuo tummenee. Käytänkö vikan tikun huomenna vai ylihuomenna. Vaikka taidan ottaa varman päälle ja kuskata tuon ukon joka ilta makkariin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Hellun martta
Heipsan taas :wave:

Täällä on esikoinen saatettu 10leirin bussiin. Seurakunta järjestää tänä vuonna täyttäville vuorokauden leirin ;) Onpas jännää :D

Mä sitten soitin pe neukkulaan ja kyselin, että mitä tehdään niin tänään soitti lääkäri ja varattiin nyt keskiviikoksi aika sinne ja ultrataan, mutta mutta kävin nyt päivällä kaupasta hakemassa testin ja NYT VIHDOIN JA VIIMEIN TULI NEGATIIVINEN ihan selvästi!!! Voi tätä riemun määrää :LOL: Laskelmien mukaan ensi viikonloppuna olisi ovis mahdollisesti ja toi ihme vuotelukin nyt näyttäisi loppuvan. Nyt mietin, että perunko sen keskiviikon ajan vai menenkö nyt kuitenkin "varmuudeksi"?!!

Kokkeli mä varmaan yrittäisin hillitä itseni ja testaisin vasta/vielä parin päivän päästä ja kuitenkin varman päälle houkuttelisin sitä isäntää kammarin puolelle ;) Tsemppiä teille :)

Nyt keittämään päiväkaffeta!!!
 
Huominen lääkäriaika vaihtuikin labrassa käyntiin. Nyt mietin että viitsinkö sen takia sitten raahautua tk:hon.... ehkä voisi sielläkin sitten käydä varmistamassa tuo nega :D

Ostin tänään ekan kerran eläissäni ovistikkuja ja pakkohan niitä oli heti testata ja tämänlainen tulos tuli: Aijaa.com - 10315028

Onko tuo nyt jo positiivinen??

Hämmentynyt natusani
 
*mur-mur* tuo kuva on otettu "tulkinta-ajan" sisällä.... onko sillä merkitystä nyt kun on kunnolla kuivunut niin on ehkä kontrollia aavistuksen verran vaaleampi? Ei sillä, etteikö lemmenpuuhat muutenkin maistuisi ;)

Perhesuunnittelun sivuilta kävin laskemassa niin siellä se ilmoitti helmällisimmäksi ajaksi 9.-14.6 taidetaan ottaa kyllä "varman" päälle ja tässä joka toinen ilta pöllytellä vällyjä :D

kokkeli mites kävi? Säästitkö tikun vai testailitko??
 
No en tietenkään malttanut säästellä. :rolleyes:
Oli pakko tänäänkin ihastella ovishaamua...jota ei sitten tullutkaan.
No tärpää tai ei koetan mennä tulee jos on tullakseen mentaliteetillä :D
 
Viimeksi muokattu:
Natusani, mulla tuo olisi ollut ovis+. Mulla kun tuo ovis+ ei ole koskaan ollut kontrolliviivaa vahvempi, mutta yhtä vahva kyllä. :D

Kokkeli, samalla fiiliksellä mennään täälläkin tjot.

Puuhailut on jäänyt vähiin. :ashamed: Miehellä oli puolitoista viikkoa selkä jumissa ja tuo rajoitti touhuilut ihan muutamaan kertaan. Normaalisti meillä touhuillaan vähintään joka toinen päivä. Nyt kuitenkin luulen että menee ensi viikonlopulle ovis muutenkin, nuo keskenmenot on saaneet kierron sekaisin. Meillä on muutenkin ressiä ja kiirettä niin ettei oikein sänkyyn päästyä haluta muuta kuin laittaa silmät kiinni.:( Remontti on aloitettuja puolitoista viikkoa kaaoksen keskellä 3 lapsen kanssa vaatii veronsa. Sivussa pitäis vielä järjestää äitini kaverina hänen 5kymppisiään nyt tulevaksi viikonlopuksi. :headwall:

Hellunmartta yk 6 kp 8/?
 
Hellunmartta: Kovasti voimia sinne empan keskelle! arjen pyörittäminen jo ihan normaalistikin on haastavaa. :hug:

Natusani:
ompa komea ovis viiva =)

nyt on jotain outoa ilmassa. mullahan oli silloin 22-23 päivä kevyttä vuotelua ensin 22.5 ja tiputtelua pa:Orina päivänä sen jälkeen. No se loppu sitten ja nyt kun tuosta kevyestä vuodosta on 16 päivää mulla on oviskipuilua...:O eilen ihmettelin miehelle, että onpa outo halu puuska ja tänään kun kokeilin kohdunsuun on ihan auki ja korkealla. Voiko tosiaan olla, että ne parinviikon takaiset oli ekat menkat? ikinä ei ole noin outoja vuotoja ollut. no tjotilla on menty ja toivotaan, että on tuo ovis nyt joko tuloillaan tai menossa.

Leo kp 16?
 
Viimeksi muokattu:
Hellulle tsemppejä remppaan ja touhuiluun :hug:

Leo Onhan ne voineet olla "menkat" ;)

Tänään ovis testi näytti kyllä selkeästi haaleampaa kuin eilen :O Mutta eilen talleteltiin kyllä..., jos nyt jo oli ovis niin sittenhän se voisi olla niinkin että mun kierto alkaisi lyhenemään normi pituuteensa :D
 
Hirveä kiire! En ole tännekään ehtinyt lueskelemaan mitään..

Toisaalta hyvä, niin ei ole ollut tämä vauva-asia koko ajan mielessä. Tässä kierrossa en nyt sitten ole ovistakaan bongaillut ja just tajusin, että nyt on jo kierto puolessa välissä! Sunnuntaina on viimeks peitot heiluneet eli kp9/25, ei taida paljoa niistä simpoista iloa olla?! Tänään pakko ottaa "loppukiri" ja varmistella vielä vaikka perjantaina. Laskurin mukaan ovulaatio olisi huomenna :) joten pitäisi vielä ehtiä.

natusanille onnea puhtaasta negasta ja tsemppiä oviksen kanssa! Plussatuulia teille ja kaikille muillekin =)
 
natusani Onnea selkeästä ovisplussasta.

Täällä odotellaan oviksen tuloa, tikut kyllä käytössä, joten eiköhän sitä tällä kertaa tulee oikeaan hetkeen peittoja heiluteltua.

Nää kierron alut on vaan niin puuduttavan tylsiä.
 
Perjantaita!!!

Kiitos kaikille onniteluista ja tsempeistä :heart:

Tänään sain tuon hcg arvon ja vielä oli 6, mutta sairaalasta oli vastattu, ettei sinne tarvitse lähteä jos ei enää ole edes tiputtelua, mutta jos olisi ollut tiputtelua niin sitten olisivat ultranneet. Nyt lääkäri kuitenkin toivotteli onnea uuteen yritykseen ja sitähän riittää, yritystä meinaan :D

Tänään on ollut havaittavissa enenemissä määrin ovislimoja ja testikin lähti lupaavasti tummumaan. Olisikohan tuo keskiviikon o-testi kuitenkin näyttänyt vielä tuota raskauden jälkeistä "plussaa"? Mutta tänään tarvii yrittää jaksaa houkutella miestä illalla lemmiskelemään ;) Meillä on täällä koko viikko maalailtu taloa ja nyt viikonloppuna olisi tarkoitus viimeiset rutistukset ja loput (isoimmat ja korkeimmat) paikat saada maalattua niin voi olla, että mies raukka on niin väsy ettei jaksa :( Mutta toivossa on hyvä elää ja jos saisikin uutta pontta tuohon maalaukseenkin ;)

Mites täällä muut? Kokkeli? Ostelitko lisää niitä o-testejä vai odotatko että pääset r-testejä testailemaan? Jokos ensi viikolla olisi sellainen aika?

Hyvää viikonloppua kaikille, nyt lasten kanssa pihalle temmeltämään :wave:
 
natusani en mä enää o-testejä ostellu . Mennään mutu tuntumalla. Uskoisin, että ovis hyödynnettiin, ku ahkerasti talleteltiin :D
Ens viikolla sitten r-testin haku reissu edes. Tää vipa viikko varmaan matelee.
Viimeksi näytti positiivisen kp 24, joten kattotaan ny kuinka monta päivää maltan olla testailematta...nyt on menos kp 19. Kierto saattaapi toki olla ihan sekasin.
Jos malttais edes sinne keskiviikkon asti...
 
Maanantai aamuja kaikille!!!

Täällä on sitten koko viikonloppu maalattu :( Appivanhemmat olivat molempina päivinä jo kasin aikaan oven takana hakkaamassa |O Mutta nyt ollaan kuitenkin saatu suurin osa maalattua ja jo kahteen kertaankin vaikka puolet talkooporukasta ei ilmestynyt :(

No tuon maalaamisen takia mies oli sitten niin väsynyt, että jäi tuo kaiken muunlainen hellyys vähemmälle... toivottavasti tässä on nyt vielä "aikaa jäljellä" korjata tuo tilanne ;) Limoja on taas vähän enemmän ja sen puolesta sitten ovis olisi vasta tulossa.... o-testitkin vielä "negoja" vaikka tummempia jo vähäsen... tää on niin vaikeeta... eikä sais tressata, mutta mutta....

Kokkeli jokos olet hamstrannut kaapit täyteen r-testejä niin voit sitten ylihuomenna alkaa testailemaan?? :) Tänne sitten heti kertoilemaan mitä näytti ;) Ai niin ja mun omien laskujen mukaan mulla ois vasta kp 19 menossa.... (olisikin jo enemmän ;) )

Onkos kaikki muut jo kesälaitumilla kun niin on jo meidän nippu hiljentynyt?? Emo4x? ? Nimendi? Hellu??? Huhuu???

Nyt aamupalalle ja ulos, siellä on tulossa niin nätti ilmakin tänään :wave:
 
Ei täällä vielä kesälaitumilla olla, siitä kait se johtuukin ettei ole kerennyt tänne kirjoittelemaan. Lukemassa olen kyllä käynyt teidän juttujanne.

Asiaan: Joko mulla oli ovulaatio jotenkin erityisen "kipeä" tai sitten on jo ihan tärppi käynyt. Tunsin ihan selvästi oviksen ja seuraavien kahden vuorokauden aikana oli lisäkipuja ja nippailuja mitkä ei yleensä liity ovikseen. Tai sitten on keho vielä ihan sekaisin kierukan jäljiltä. :headwall:

Noo, hyvä toisaalta että on ollut kiire, niin ei ole kerennyt vauva-asiaa paljoa miettimään. Miestä olen kyllä lähennellyt suht usein :D KP9, 12 ja 14 on pupuiltu, joten noiden varaan nyt sitten lasketaan.. Ensi maanantaina ajattelin testiä tehdä, silloin on kp24/25..

Emo4x? y2 kp17/25
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon tässä kahtena päivänä kärsiny... nyt sitten havahduin, että eikös armoton nänni kipu oo joskus merkki raskaudesta... no ei nyt, mut mä imetän tuota kuopusta ja joka kerta kun se tarttuu kiinni ottaa niin pirun kipeää. Niinku imetyksen alussa, helpottaa vähän kun on hetken imenyt. Tutkin jo tissit, ettei mitään paakkua kerry jos vaikka jotain tissi tulehdusta olis tulossa. No...mopo karkaa vähän käsistä nyt täällä. otetaan se kiinni...;) ja tosiaan jos se pieni vuoto nyt oli jotain menkkoja tänään olis kp21... en tiiä. Voiko joku vähän palauttaa maanpinnalle :wave:
 

Yhteistyössä