Sunnuntai huomenet!!
Kiitos
Leo tsempistä, mutta ei tainnut olla ovis- tai kiinnittymisvuotoja vaan jotain ihan ihme häiriöitä!! Viime yönä oli sitten ihan kunnolla taas lorissut ja onneksi oli yöpökät niin ei tarvii koko sänkyä putsata :ashamed:
Onnea sulle uuteen kierrokseen ja toivotaan nyt että tärppäisi. Mä olen käynyt siellä välillä "vakoilemassa" muiden testituloksia
Kokkeli ei nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon, kunhan menkat ei ala niin eikö silloin ole kaikki vielä mahdollista??
Mullahan oli tuo kierto ennen viimeisintä niin 25-26 pvä, nyt sitten taisi tulla jo kp 24 täyteen ennen kuin alkoi
Eli kai tässäkin sitten jotain hyvää on vaikka olisinhan mä nyt voinut ottaa jussin jälkeen sen plussan mielummin ja eikä sinäänsä ole haitannut vaikka menkat onkin tullut 1,5kk välein ...., mutta toisaalta, ymmärrätte varmaan? Seuraava olisi sitten maaliskuun lapsi ja kuopus täyttäisi sitten siinä kuussa 2v eli ei sitten ihan pienellä välillä tuu mein lapset ikinä
Sekavaa, koittakaa ymmärtää "ydin". Tänään veljen avovaimon pojan rippijuhliin, hetkeksi edes jotain muutakin ajateltavaa ja 5 päivää niin on jussi jo....
natusani kp 1/24-44 (?)