* NELJÄTTÄ kuumeilevat kesä 2012 *

Voi Leo mä en nyt kyllä taida palauttaa sua maanpinnalle, mutta minäkin tuota kuopusta imettäessä aloin aavistella uutta raskautta nimenomaan sen nänni kivun kanssa. Ja ihan samalla tavalla kipuili ihan vedet silmissä kun toinen nappasi tisusta kiinni :D Ostelepas testiä vaan ja tänne heti infomaan :)

Natusani: Netistä tilasin tikkuja ison kasan. :p mä eilen mietin, että jotenkin arkailee ja tänään on ollu ihan kauheaa ne ekat imut. Aluksi en niin ajatellu koko asiaa, mutta kun toiseenkin rintaa sattuu niin vähän kyllä karkas se mopo...Mä en ole aikaisempia enää imettänyt kun oon alkanu uutta odottamaan niin en osaa sanoa ite onko ne ollu ihan noin arat. Voi elämä. katotaan niin onkin jostain muusta johtuvaa, mutta kun periaatteessa kierto hukassa niin on nyt edes vähän jännättävää. :D mahaa on nippaillu eilen ja tänään mutta mua nyt nippailee vähän muutenkin kaiken aikaa. Nyt niihin vain kiinnittää jotenkin huomiota. VÄhän on taas hauskaa nauraa omille oireille kun nega pärähtää testiin :kieh:

Nopeasti vilasin läpi kuulumisia. Tääl ei mitään muuta ku oviksen metsästystä.

Lähipiiri aiheuttaa pikkaisen "harmaita hiuksia" joten tulee pikkaisen vähemmän kirjoitettua.

Ja varmaankin hölmöltä kuulostaa kun yrityskertoja on näin vähän taikka alkuun tjot oli mut tarkkaa kirjaa pidettiin kiertopäivistä, että kait sen voi yrityksesi jo alusta alkain laskea. Mut siis kumminkin olen pettynyt kroppaani. Tää on osa mikä pikkaisen syö mua. Aikasemmin toiminut ilman pyyntöjä ja nyt kun toivois, että toimis... nii ei. Esikoiseni kyseli jo vauvasta masussa yms. Ja itkua nieleskelin. Tuntuu vaan niin typerältä ku ei ole mikään pitkä yritys takana. Tai siis virallisesti toi ole pitkä lääkärien mukaan, mut oman kokemuksen kautta on pisin yritys täl hetkel meneillään :/

Mut juuh täs yks syy miks vähemmän kirjoitan nyt ku ajatukset ei pysy kasassa. Kirjoituksistakin tulee hepreaa :whistle:

bulla kyl se kuume vaan on vieheliäinen... Eikä lähe muutaku yhellä konstilla :D

Kattelin tuos kalenteria. Tää kierto on alkanut vähän ennemmin niukalla vuodolla mitä yleensä ei oo tapahtunut aloitin laskemaan kp:n ku hanat aukes kunnolla. Ny vois olla jo kp 26... Pitäiskö huomenna testata? :D

Kokkeli: no kyllä täytyy...=D

Mulla on tissit entistä aremmat tai nuo nännit kun tuo vauva käy tissillä. Muutenkin on ihan outo olo. mä sain tänään niitä testejä ja aamun toisesta pisusta piti testata ja sain siihen ainakin selvän viivanpaikan. :LOL: Sen verran aikaisempaan testiin, muutosta että viivanpaikka ei ole enää valkoinen. :whistle: no joo, toivoa saa ja testailen muutaman päivän päästä uudestaan tuolla testillä. Ja jos nyt on vasta kp 22 jos on niin ei pitäisi pahemmin vielä edes näkyä. toivoa en menetä. =)

Aijaa.com - 10354382

tuossa osoite mun viivanpaikkaan.

Leo81 hiano viivan paikka :D

No hätäilin sitte ja testasin. No negahan sieltä tuli. Ny meinaa taas iskee epätoivo ja tekis mieli heittää hanskat tiskiin. Ny pääsis nii helpolla...mutaku....Emmä osaa päättää :confused:

Leo ja Kokkeli tsemppiä uusiin testauksiin, täällä on varpaat ja peukut pystyssä :)

Nimendi tsemppiä oviksen metsästykseen ja jaksuja lähipiirin kanssa!!

bulla taitaa olla kuumeista pahinta sorttia ja ainoa lääke siihen taitaa olla se itse kuumeilun kohde ;)

Täällä on nyt ihan kaikki sekaisin taas, o-testit vaan haalistuu ja silti limat antaa ymmärtää ihan jotain muuta :/ Pöh!!

natusani Se oviksen metsästys loppui lyhyeen :D Tänään tuli niin vahva viiva tummempi ku kontrolliviiva. Vielä pitäis saada mies pitkän päivän jälkeen kaadettua sänkyyn, se onkin mielenkiintoista miten sais sen ylipuhuttua :p

Onnea Nimendi o-plussasta!!! Toivottavasti sait miehen kellistettyä ;)

Munkin piti sitten vielä illalla tehdä yksi o-testi ja sehän oli nyt aikast tumma, ei vielä yhtä tumma, mutta tummin sitten viime viikon ja ihan selkeästi. Tänään aamulla kyllä sitten alkoi joku ihmeen tuhru :mad: Mitäköhän sekin sitten lie? Mun ei tarvinnut paljoa isäntää illalla onneksi houkutella, mutta nyt alkaa tosiaan menemään hermot tähän ihme touhuun kropan kanssa :(

Katsotaan nyt mihin suuntaan lähtee toi tuhruilu menemään... Kuinkas "voimakasta" mahtaa kiinnittymisvuoto olla?

natusani Joillainhan saattaa tulla oviksenkin aikaan verta hitusen. ja kiinnittymisvuodosta en osaa kyl yhtään mitään sanoa, mulla on aina alkanut vuotamaan verta vasta sitten viikkojen 5+ tienoilla jokaisessa raskaudessa.

Sain miehen kellistettyä :p Nyt sit alkaakin piinaavimmat hetket ja pliis toivon niin, että kroppa toimis nyt, että sais pienoinen otteen kiinni seinämästä jos siis edes miehen nuijapäät edes tavoittaa pallosen... Hihhih helppo laittaa miekkosen syyksi kun olen saanut päähäni ettei hänen nuijapäät ole pitkäikäisiä :D

Eipäs ole tullut mieleenkään ovisvuoto, mutta voisi toi kyllä sitä olla sen verran niukasti sitä kuitenkin tuli tai sitten taisi olla "raastavampaa" menoa eilen illalla :LOL:

Mäkin olen jotenkin sitä mieltä, ettei munssa mitään vikaa ole vaan isännän tavarassa, käyttää liian tiukkoja alkkareita/juo liikaa alkoholia/polttaa tupakkaa jehne jehne :whistle:

Mutta hei, missäs on Kokkeli ja sen testit??? Eikös sun tänään vasta alunalkaenkin pitänyt testailla? Teitkös? Tulosta tänne kans?? Plussia lisää vaan :D

Mä meen jatkamaan nyt ruuan laittoa kun kerta raparperipiiras ja tiikerikakku valmistuivat ;)

Ai niin ja en muista mainitsinko täällä siitä, kun se yksityinen lekuri silloin maaliskuussa sanoi, että hiilihydraattipitoinen ruokavalio voi jopa estää naisen ovulaation?! Sanoi vain, että varmimmin pystyy "edesauttamaan" ovista, että jättää namit ja pullat ja muut "turhat" herkut pois niin se jo auttaa.... Taisi katsoa tota mun leveää ahteria sillä, että kylläpä taitaa emännälle herkut maistuvan :D

• Tykkää
Reactions: Hellun martta
natusani testasin eilen negan, joten oottelen testin kaa ainakin perjantaihin, jos ny ei menkat sitä ennen ala. Minkäänlaisia oireta ei oo suuntaan tai toiseen.
Mä muuten karppaan jo valmiiksi, joten ehkä nyt on hyvä mahollisuus raskautua, jos tuos natusanin lääkärin puheis on mitään perää :D

Hassu tunne tuli tänään. Ei ole mitään oireita mihinkään suuntaan. Yhtäkkiä iski "varmuus" että en ole raskautunut nytkään.. mistähän moinen? Tähän asti on oviksen jälkeen ollut "perhosia mahassa" että varmaankin tärppi kävi.. Tai no on mulla yks oire, rinnat on olleet turvoksissa eilisestä asti, ei kuitenkaan arat joten en sitä laske miksikään mahdolliseksi raskausoireeksi.. tällaista pohdiskelua vain tällä kertaa ja täysin omanapaista, anteeksi :ashamed:

Emo4x? yk 2 kp19/25

Olisin kysynyt,kuinka paljon ketjulaisilla ollut "valeraskauksia"???

Itsellä kuukautiset myöhässä ja rinnat kipeet.
Tein viimeviikolla negatiivisen testin..ja nyt vaan ihmetyttää nää oireet.

Aattelin että tää varmaan nyt sellanen "valeraskaus",joka ilmeisesti voi tulla kun tarpeeks haluaa vauvaa,että rupee jo kroppakin reagoimaan..

kuumeileva äippäx3 Halitus, no uusi kierto ja uusiksi yrittämään :) Oliko menkat pitkään myöhässä sit? Mulla kerran kävi teinivuosina noin. Mulla oli tuolloin kyl laastarit käytössä ja ajallaan vaihtanut jne ja silti menkat viikon myöhässä. Tein testin, joka oli nega ja tämän jälkeen alkoi vuoto 10min päästä.

Täällä odotellaan ensi viikkoa ja testailua :D Miten sitä malttaa mielensä arrgghh. Oikeastaan parempi ois odottaa sinne asti, milloin menkat alkais normaalisti normikierron mukaan elikkäs 29.6. saakka, mutta tää kierto on oviksen aikaisin tulon takia lyhyempi sen muutaman päivän. Normaalisti ovis tulee kp16 ja siitä 14pv alkaa vuoto.

kuumeileva äippäx3 Tervetuloa. Laitanko sut listalle vai taustalle. Kuinka helppo sun mies on pehmitellä neljännelle :D

Alkaa monella olla testailun hetket lähellä.

Itse testasin tänään negan, joten se siitä. Clearbluen digitestillä, jonka tuo ukko oli hakenut apteekista. Oli kyllä ihme, että sen haki.Heitin vain vitsillä sen, että sehän vois hakee, ku minen enää kehtaa :D

Täälläkin kp1. Tuolla hätähousu pinkassa jo pari näkyvää viivaakin sain tikkuun, mutta näyttäis olevan vaan testin ominaisuus. Mutta jipii, mullä onkin se kierto :D. Lyhyt oli 24 päivää, mutta pääasiassa että on. ne viime kuun tiputtelut oli ilmeisesti menkat ja ne kp15 tienoilla olleet oviskivut oli sitä itteään. Toivotaan, että vähän pitenis tuo loppu vaihe. =) Mutta mut saa laittaa listalle kp1/28-30 (laitetaan nyt tavallisen kierron mukaan)

Leo81 mä just noiden "turhien" viivojen takia koitan venyttää testaamista mahdollisimman pitkälle nyt. Kumminkin 100% varmasti testaan ennen menkkoja, mutta yritän tähdätä mahdollisimman lähelle päivää milloin jo näkyis eikä tarttis tihrustella.

Viime kierrossa oli sen verta vahvat oireet, mutta kroppa päätti yllättää ja menkat alkoi 5pv aikasemmin. Kauhea metallinmaku oli suussa ja palelin minkä kerkesin.

Yritän kehitella ajatuksia muualle nyt kuin kropan seuraamiseen.

Kuumeileva äippäx3 tervetuloa joukkoon :wave:

Täällä ollaan edelleen ja jälleen kerran ihmetyksen partaalla... tiistaina ja keskiviikkona tuli paperiin pientä vaalenapunaista ja vanhaa verta, ei pikkarinsuojaan asti... eilen illalla kumartuessa lorahti ihan kupillinen kirkasta verta pöksyyn ja taas sen jälkeen ei mitään :/ Tänään oli nyt ihan "pakko" tuhlata toi viimeinen r-testi (pregcheck) tuolta kaapista kulkemasta (ja tyhmänä päivä pisusta) ja siihen ilmestyi selkeä väritön viivanpaikka ihan tulkinta ajalla :O Mulla ei ole koskaan ennen sellaista tullut?! Ja nythän mulla on vasta kp 24.... ja limailut jatkuu edelleen ja onhan noita muitakin r-oireita olevinaan... ehkä "selvin" oire paineen tunne alavatsalla....

Tarvii varmaan ensi viikolla ennen jussia testailla uudestaan vielä varmuudeksi niin voi sitten hyvillä mielin ottaa muutaman lonkeron möksällä ;)

Eikäkun päiväkävelylle selvittämään omaa päätä ja tipahtamaan maan pinnalle pilvilinnoista niin ei tarvii parin viikon sisällä sitten mäjähtää kovaa ja korkealta :D

Natusani: Peukut pystyssä!!! :D toivotaan, että on kiinnittymisvuoto ollut se =)
Mulla tuli yhteen samaiseen testiin se viivanpaikka näkyviin ihan testiajalla ja kahteen davidin testiin selvä viiva ja jälkimmäiseen väriä ( kuvat näkyy tuolla hätäisissä). Paska sitten heti samana iltana alkoi vuoto. :stick: no ehti vähän jo innostua. Mutta nyt pääsee onneksi siihen yk 1 =)

Sunnuntai huomenet!!

Kiitos Leo tsempistä, mutta ei tainnut olla ovis- tai kiinnittymisvuotoja vaan jotain ihan ihme häiriöitä!! Viime yönä oli sitten ihan kunnolla taas lorissut ja onneksi oli yöpökät niin ei tarvii koko sänkyä putsata :ashamed:

Onnea sulle uuteen kierrokseen ja toivotaan nyt että tärppäisi. Mä olen käynyt siellä välillä "vakoilemassa" muiden testituloksia :LOL:

Kokkeli ei nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon, kunhan menkat ei ala niin eikö silloin ole kaikki vielä mahdollista??

Mullahan oli tuo kierto ennen viimeisintä niin 25-26 pvä, nyt sitten taisi tulla jo kp 24 täyteen ennen kuin alkoi :D Eli kai tässäkin sitten jotain hyvää on vaikka olisinhan mä nyt voinut ottaa jussin jälkeen sen plussan mielummin ja eikä sinäänsä ole haitannut vaikka menkat onkin tullut 1,5kk välein ...., mutta toisaalta, ymmärrätte varmaan? Seuraava olisi sitten maaliskuun lapsi ja kuopus täyttäisi sitten siinä kuussa 2v eli ei sitten ihan pienellä välillä tuu mein lapset ikinä :(

Sekavaa, koittakaa ymmärtää "ydin". Tänään veljen avovaimon pojan rippijuhliin, hetkeksi edes jotain muutakin ajateltavaa ja 5 päivää niin on jussi jo....

natusani kp 1/24-44 (?)

Ei taida järin hyvät limakalvot olla kohdulla vielä raskautumista ajatellen kun vuoto kesti sen 2 päivää. No oli tuo kierto kyllä vain 24 pvä ja ne ekat oli tosi niukat, jotta parempaan suuntaan kuitenkin menossa :). Mulla tuo pms iski vasta nyt kun vuoto jo loppu...:LOL: eli kiukku, suklaahimo, tms itku potku raivarit. Ja mikä pahinta, mä en saa edes syyä kuin tiettyja suklaita tuon imetettävän vauvan allergioitten takia. Eli vuoto menee vähän edellä ja pms tulee näköjään normi kierron vauhdilla...Ei näin!!! :stick: voi isukki ja lapsi raukat, koko talo raikunut tänään kun mammalla hiukan pinna lyhyellä. :mad:

Yhteistyössä