* NELJÄTTÄ kuumeilevat kesä 2012 *

Digitaaliseen tuli teksti Raskaana ennenkuin ehdin vessasta ulos (tarkoitus oli sitä miehen kanssa tuijottaa :) ). 3 min päästä sitten ilmestyi myös 2-3 viikkoa.

Hyvä olo on, mutta samalla myös heti vähän pelokas. Helpoin vaihe oli tämä, neljättä kertaa plussa ensiyrittämällä, esikoista sentäs yritettiin 3-4 kiertoa. Keskenmeno sekä kohtukuolema koettuna tästä ei tule helppoa, mutta onneksi tukea on paljon ja monenlaista, eiköhän tästä selvitä päivä kerrallaan :)

Katsu74 rv 4+2
 
Onnea kaikille plussanneille,plussatuulia niitä toivoville:heart:

Katsoiko kukaan juhannusjunaa?Kun tuli se juttu Oulusta,missä näytettiin synnytys,niin sen jälkeen haastateltiin junassa,jotain naista,joka puhui raskautumisesta yms...,niin sanoi,että tutkitusti kesäkuussa on parempi mahdollisuus tulla raskaaksi(syntyy maalisvauvoja eniten)ja toinen "hedelmällisin" ajankohta oli muistaakseni joulukuu=)Omat kyllä saaneet alkunsa lokakuussa,heinäkuussa ja syyskuussa:heart:
 
Onnea paljon kaikelle joilla jo tärpännyt :)
Meillä pääsee yritys vihdoinkin käyntiin. Nyt on menossa kp 4/28-30. En ihan tiedä tuota kierron kestoa, kun pillereiden lopettamisen jälkeen se on vaihdellut hieman. Lapsia siis on nyt 3kpl. Tytöt 03 ja 05 poika 08. Ja tämän mahdollisen neljännen olisi tarkoitus olla viimeinen. Olen käynyt jonkun verran lueskelemassa teidän juttuja ja koetan nyt olla aktiivinen kirjoittelia. Spekulointia sen verran, että jos heti tärppää niin laskettu aika osuu lähelle esikoisen syntymäpäivää. Kaksi nuorinta meillä onkin syntynyt melkein samana päivänä.
 
kääkkis
Onnea Ananaskookos ja Katsu :heart:

Meidän lapset ovat saaneet alkunsa marraskuussa, elokuussa ja toukokuussa :)

Voi mahoton tätä kuumetta... nousee vaan ja mietin jo, että lopettaisko minipillerit tän liuskan jälkeen :whistle: On tässä aikaa miettiä onneksi vielä ja tuo meidän kolmas ainakin antoi odottaa sen 6 kk ennenkuin plussasin, koska mun kierrot oli aivan sekaisin ( oli vain yhdet kuukautiset ja raskauduin kp 74 ) ja luulen että on nytkin kun ehkäisy jätetään pois.
 
En osaa pysyä täältä poissa,ihanaa fiilistellä muitten plussaamisia,ehkäpä itsekin pääsen syksyn aikana jännäämään omasta puolesta:heart:

Mulla on kierto ollut 25-27 pvä ilman hormonaalista ehkäsiyä,pillereitten/kierukan aikaan on ollut sen 28.Ihmettelen,kuinka säännöllinen tuo kierto on ilman hormonaalista:whistle:

Ollaan sairastettu taas urakalla,se aina mietityttää kuinka jaksaa sitä sairastelu rumbaa perheen kasvaessa: /

Pienin reilu 2v on kovasti äidin poika,tulee melkein joka yö jossain vaiheessa meidän viereen,omaan sänkyyn ja huoneeseen kyllä illalla nukahtaa:heart:Mietin miten suhtautuisi uuteen vauvaan...

Vieläköhän saadaan heinäkuulle lisää plussia?:D
Ketäs tänne sitten enää jää?Meillä varmaan yritys alkas lokakuulla;)
 
Keskiviikko iltoja kaikille!!!

Mä kans täällä hengailen ja fiilistelen toisia ;) Maaliskuisten pinoa olen käynyt kyllä lueskelemassa, mutta en vielä ole "uskaltanut" joukkoon liittyä... tahtoo ensin varmistaa, että kaikki tosiaan olisi niin kuin pitäisi...

Mullahan ei ole oikeastaan mitään "kunnon"oireita, väsyttää ja tietty ei ole menkat tulleet, mutta muuten on liiankin "normi" olo :( Kokoajan on sellainen olo, että tää on kuitenkin tuulimuna. Yksityiselle on tosiaan vielä 11 päivää aikaa....., mutta tsemppejä teille muille yrityksiin!!!
 
Heippa kaikki kuumeiliat!

Uusi neljännen kuumeilia ilmoittautuu, jos mukaan vielä mahtuu!

Täällä on näköjään plussia tullut oikein ropisemalla :)

Elikkäs hieman taustatietoja: meillä on kolme lasta entuudestaan ja raskautuminen on aina ollut helppoa, pelkkä ajatus on riittänyt. Marraskuussa sain keskenmenon ja nyt 7 yritys kuukausi alussa. Turhauttavaa...
Ajattelin ovista ruveta etsimään kun sen olen keskenmenon jälkeen jonnekin "hukannut" :LOL: Sekä aina niin tasainen 28 päivän kierto hävisi samalla...

Elikkä minun rivi olisi: Tiivi-Taavi (25), kp 1/26-32, yk 7, poika -04, tyttö -06 ja tyttö -09

Paljon plussia jatkossakin kaikille ja nautitaan "upeasta" kesästä!
 
Tervetuloa Tiivi-Taavi.
Mulla oli sama homma, että aiemmat on tärpännyt pikimmiten, mutta tätä neljättä yritettiin tasan vuosi ja väliin mahtui yksi kkm.
Mä aattelin roikkua täällä vielä jonku aikaa. En oo uskaltautua tuonne odottajiin enkä oo vielä soittanut neuvolaankaan... Viikkoja on kai 5+3.
En aatellut mennä aiemmin neuvolaan, koska eipä siitä mitään hyötyä oo. Enemmin jätän kuulematta sydänäänet ku kuulen ne ja sitten toisella kertaa ei niitä enää olekkaan...
Vaikka oonkin yrittänyt pitää ajatukset pois tuosta keskenmenosta, mutta jatkuvasti se takaraivoon hiipii.
Onneksi sattuu loma pahimman väsymyksen aikaan ja kaiken lisäksi mulla on kokoajan nälkä.
Joten mä syön ja nukun koko loman ajan. :D
 
Katsu74
Täälläkin yksi neljättä odottava enkelivauvan äiti. mulla takana myös keskenmeno ja tuulimunan keskeyty. Harvakseltaan kirjoittelen neljättä odottavaissa ja Tammikuisissa. Jos haluat jutella voit vaikka laittaa yv. Oletko muuten tietoinen yahoon Pähkinä ryhmästä?

Santtu 14+
 
Otatteko minutkin tänne ainakin hetkeksi kuumeilemaan neljättä?

Meillä on vähän sekava tilanne, kun mies ei vielä halua neljättä ja minä haluan. Minulla ei ole menkat alkaneet vielä synnytyksen jälkeen. Ollaan oltu kuitenkin koko ajan ilman ehkäsyä vaikka mies haluaisi vähän lykätä neljännen tuloa. Lopetin imetyksen n. viisi viikkoa sitten ja vieläkään ei ole menkat alkaneet. Sain ovulaatiotestiin muutama päivä sitten plussan ja oltiin juuri edellisenä iltana heiluteltu peittoja. Nyt sit jännään, tuleeko tärppi vai oliko ovisplussa harhaa. Mulla ei ollut juurikaan mitään ovisoireita, kun aikaisemmin olen ovulaation tuntenut tosi selkeesti. Sen takia vähän epäilen tota ovisplussaa.

Mulla on nyt siis dpo 3. Meinaan nyt ainakin nämä dpo:t hengailla täällä teidän kanssa. Jos nämä nyt mitään dpo:ta edes on. Onko kukaan teistä saanut vääriä ovisplussia?

Täällä on aika mukava plussa-aalto käynyt. Olis niin ihanaa päästä mukaan. Vaikka toisaalta arveluttaakin, kun kuopuskin on vielä niin pieni. Ja tosiaan se, kun mies ei ihan vielä olisi valmis uuteen vauvaan vaikka ilman ehkäsyä olemmekin. Kai se ajattelee, että tulee sit, jos on tullakseen. Menkkojen alettua hän halua käyttää varmoja päiviä ehkäsynä.
 
Musta tuntuu että ovis on tänään, koko viikonlopun on kyllä nippistellyt siihen malliin mutta nyt on sellaiset olot. Miehen kanssa tosin ollaan viimeksi nähty perjantaina aamulla ja nyt ollaan taas eri paikkakunnilla. Hitsi, kestäisköhän ne simot hengissä kolme vuorokautta? Ehkä pitää kuitenkin asennoitua siihen et ens kierrossa paremmalla tuurilla :s Tänään on kp20/33
 
Nuppunappi: Eikös ne voi viikonkin kestää, että ei vielä kannata kaikkea toivoa heittää.
Minulla pitäisi ovulaation olla torstaina, tässä yritetään joka toinen päivä touhuilla ja greippimehun otin vielä avuksi, vaikka en voi edes sietää sen makua. Koskaan en ole heti raskautunut, mutta taas on toiveet korkealla. Sitä on aika vaikea asennoitua siihen ettei heti tulisi raskaaksi, kun sitä on neljä vuotta ehkäissyt. Vaikka kokemus kertoo toista.
 
Ai, no sitten, mä oon eläny ihan siinä uskossa että selviäisivät vaan kaks päivää :)

Greippimehua voisin muuten minäkin taas ostaa seuraavaan kiertoon :) tai ei siitä varmaan oo haittaa vaikka alkais heti juomaan. Raskausmultivitatkin päätin syödä loppuun kun niitä on kolmosen ajoilta jäänyt kaappiin. Ajattelin eka et mentäis ihan vaan tjot mutta voi kuume, eihän sitä malta olla :) Just tänään kun tuolla saunassa kylvetin poikia niin mietin miten ihanaa olis kun olis vielä ainakin se yks lisää <3
 
Nyt ei sitten voi kuin odottaa. Kyllä tassä nyt kaikki tehty mikä voidaan:) Viikonlopuksi lähdetään mökille, että jos tän asian sais ees hetkeks mielestä. Tai tulee pitkät kaks viikkoo. Miten musta taas tuli näin malttamaton.
 
Heipsan kaikki!!!

Täällä sitä vieläkin "roikutaan" :ashamed:, käyn lueskelemassa teidän kirjoituksia ja sitten noita maaliskuisten. Ensi viikon ma ois se ar-ultra ja nyt kyllä hieman jännittää jo..., jos siellä ei kuitenkaan ole ketään tai sitten jos onkin niin onko oikeassa paikassa ja elossa....

Nyt on alkanut toi "ikävin" oire vaivaamaan, eli yökkis :x ensin valitan kun ei ole oireita ja sitten kun niitä on niin sekään ei ole hyvä :LOL: Lapsiparat ovat ihan hunningolla, kun äiti ei yksin kertaisesti ja jaksa ja kykene. Onneksi on tuo kohta jo 10v hieman jeesaamassa noiden pienempien kanssa :heart:

Tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia, kyllä se aika jotenkin vaan tuppaa kulumaan vaikka välillä se ei siltä tunnukaan!!!

natusani 6+6 (?)
 

Yhteistyössä