* NELJÄTTÄ kuumeilevat kesä 2012 *

Kiirettä pitää remontin kans. Kuitenkin perjantaina testasin ja puhdas nega oli. Jokseenkin alkaa oikeasti arveluttaa oman kropan toiminta. Menkkoja ei näy, ei kuulu. Olot ei ole suuntaan eikä toiseen, joten nyt odotellaan. Gynelle varaan ajan kunhan tästä remonttihelvetistä selvitään.

Hellunmartta yk 6 kp 33/24-38
 
natusani pidetään peukkuja että talletus riittää :)

Hellun martta tsemppiä odotteluun. Meinaatko vielä testata joku päivä? Voihan sulle vielä plussa tulla kun on epäsäännöllinen kierto :) pidän peukkuja =)

ON: Ei ihmeempiä, malttamattomana odotan josko pääsisin testailee. Mietinki milloin kannatis eka testi tehdä kun kierto epäsäännöllinen 26-31 :confused: ja ovis jäi pongaamatta ainakin niillä testeillä en kiinni saannu ovista. Jos omien lima tuntemusten mukaan menisin ovis oli ehkäpä kp12 tai kp11 ovistestit ei kyllä ollu plussaa =) että en tiiä sitten :) No ei auta kun odottaa. Tänään on kp 20 ja menkkajuilinnat on tullut takasin taas ja välillä tuntuu niinku joku tökkäisi neulalla tai jollain tuonne alapäähän ja nännit myös pikkasen arat =)

Mitäs muille kuumeilijoille kuuluu?

Katjuliisa kp 20/26-31
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai iltaa kaikille!!

Hellu älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, toivoahan on niin kauan ennen kuin menkat alkaa. Sormet ja varpaat edelleen pystyssä täällä sinne. Tsemppiä rempan keskelle!!!

Katjuliisa sullahan on hyvän tuntuisia oireita jo, plussatuulia sullekin ja peukut ja varpaat pystyssä!!!

Mökiltä palattu kotiin ja äsken tehty ovistesti sen sitten kertoi, että ohi taitaa olla.... noin hailukkaa viivaa ei olekaan koskaan tullut. Nyt sormet ja varpaat pystyssä, että perjantai-illan talletus sitten olisi riittävä ;) Ekan r-testin taidan tehdä pe 13.pvä aamulla kun tarvisi silloin lähteä perheen kanssa viideksi päiväksi reissuun tytön pesisleirin takia, tietty jos ei sitä ennen sitten jo ala :D

Nyt omaan saunaan "rentoutumaan" ja mukulat unten maille niin saadaan miehen kanssa hetki omaa aikaa ;)
 
Iltaa.

Mut voi poistaa täältä kuumeilijoista..
Nyt on tullu mieheltä niin selkee ei näihin vauva kuvioihin että en jaksa itteäni täällä sivustolla kiusata..
Vaikka ehdin jo luulla että vihreetä näytetty,sano vaan että pelkää ettei kaikki meekkään hyvin,kuitenkin kolme tervettä lasta,eikä tahdo ottaa riskiä että neljäs ei olisikaan.
Joo,toisaalta ymmärrän hänen näkemyksensä asiaan,mutta...
Mun syli huutaa pientä nyyttiä.

Hyvät kesän jatkot kaikille ja tsemppiä yrityksiin!!!
 
Kuumeileva äippäx3: Voi että =/. Toivotaan, että vielä mieli joskus muuttuu. Nää on niin isoja asioita kyllä ja kummankin halu täytyy mielestäni olla. Joskus meillä isäntä oli ehdottommasti sitä mieltä, että kolme on ihan maksimi ja nyt on sitten ääni muuttunut kellossa. En tiiä mitä on tapahtunut, mutta luulen, että ajan kanssa sun miehes saattaa mielen muuttaa =) toivotaan näin.

Kyllä sitä usein on miettinyt, että mitä jos kaikki ei meekään niinkuin toivois tai edes yhtään läheltä sitä. Itellä kolme tervettä lasta ja viimeisin synnytys oli lähellä viedä oman hengen. Olin varma, että en koskaan pysty edes ajatella synnyttäväni, mutta kas kummaa, lapsi on 10kk ja tässä ollaan. :D Mitä luultavammin tulen synnyttämään sektiolla jos vielä raskaaksi tulen. kaksi lapsista on jo jäänyt kiinni ja viimeinen lapsukainen nirhaisi tullessaan multa valtimon. Ilmeisesti siinä vaiheessa kun on jouduttu lujaa vetämään ja painamaan vattanpäältä jotta saatiin poika ulos. Mut ihana, että on tässä pisteessä asiat jotta voi taas nauttia tästä kuumeilusta. Tiedän, että seuranta on hyvää jo odotusaikana ja asiaa käsitellään ja synnytystapaa pohditaan. ite en niin sektiosta piittais, mutta senhän näkee sitten. Isoksi nuo kasvaa jostain syystä, sokeri rasituksissa ei ole syytä löytynyt. Tää pieni iso mies syntyi rv 36+6 ja painoi 4480g ja 52cm pitkä jotta jos alakautta tuun synnyttämään tuskin koskaan menee laskettuun aikaan. kaksi muutakin on syntynyt 2 viikkoa ennen.

mä luulen, että on joku dpo menossa. ovisoireita on ollu vaihtelevasti jo kp14 jälkeen. nyt kp18. väittäisin että ovis olis ollu kp16. Eli olis dpo2 nyt. Mut eihän tuosta tiedä. Mä en tiiä miten mulla menee nuo oviskivut, kun tuota kuopusta kuumeiltiin niin oviskipuilut loppui mielestäni kp18 jolloin luulin oviksen olleen, mutta ultrissa paljastui koon mukaan oviksen ollen jo kp12-14. jotta ota nyt sitten selvää. =DDD ilmiesesti oli silloin kp 18 kiinnittymiskipuja =) Toissa päivänä oli ihan kunnon menkkamaista jomotusta, joten siitä päättelin, että ovis se siellä tais olla. TOisaalta ne kivut on yleensä kyllä hieman erilaisia, mutta mistä tästä kropasta taas tietää. oletetaan nyt että dpo 2 kuitenkin menossa =)
 
Viimeksi muokattu:
kuumeileva äippäx3 voi harmi,toivottavasti miehen mieli vielä muuttuisi jossain vaiheessa :)

Leo 81 hui onpa sulla iso vauva ollu syntyessään :) tämä naisen kroppa on kyllä ihmeellinen :)

ON: Siis apua !!! mä pöljä otin ja menin testamaan :stick: ja testiin piirtyi haamujen haamujen haamu (ihan tihrustamatta huomaa) mutta mulla vasta kp 21 eihän sen pitäs viel testissä näkyä eihän???? onkohan tuo testi jotenki viallinen :confused: ovis oli mun mielestä kp11 tai 12 mut ovistestien mielestä ei :D joten en oikeen tiiä milloin ovis oli vai onko sitä ollukkaan =) oireina on tukkoinen nenä(johtuu varmaan pölystä), päänsärky, ajoittaiset menkkakivut ja nännit arat jos koskee. eli ei kummoset. Oon kyllä niin järkyttynny tosta testistä etten voi uskoa sitä todeksi :D laitan myöhemmin kuvan kun saan virtaa kameraan niin voitte sanoa mieleipiteenne että onko se edes haamu :LOL:

Järkyttyny mutta onnellinen (hyvin varovaisesti siis) Katjuliisa kp 21/26-31

niin ja testi oli pregcheck eihän se ole edes kovin herkkä testi vai onko ?

tässäpä ne testit,sama testi molemmissa kuvissa,toinen otettu vaan lähempää :D

Aijaa.com - 10463935

Aijaa.com - 10463934
 
Viimeksi muokattu:
taisi olla viallinen testi tai jotain tein nimittäin uuden testin ja siihen ei tullu mitään :( paitsi tietty kontrolliviiva että tälleen..no vielä en luovuta kun menkatkaan ei ole vielä alkannu eikä pitäskään alkaa, jatkan testailua :) Mutta oli kyllä niin outoa kun tohon toiseen ei tullu edes haamua ja sama testimerkki kyseessä eli pregcheck.

Hyvin epävarma Katjuliisa

Muoks. Katoin testiä uudelleen ja mitä hittoa siihen oli tullu hailakka haamu,tosin testiajan jälkeen et oisko roskishaamu...joo ei saisi kattoo testiä enää ajan umpeuduttua mut minkäs teet :) eli toivo nousi taas :)
 
Viimeksi muokattu:
Katjuliisa Teitkö ekan testin aamupissasta ja ton toisen vasta päivällä? Aamupissa on vahvempaa, niin jos siksi se eka testi oli "selvempi" ja toisessa ei sitten tullut kuin roskishaamu? Jos sun ovis oli vaikka sillon kp 11, niin hyvin voi mun mielestä tulla jo tollanen ekan testin haamulainen :)

Voi vitsit, kun pääsis itekin jo testailemaan ja kuumeilemaan kunnolla.. Menkat kolkuttelee taas ovella ja niin ne varmat päivät taas oli tosiaan varmat päivät..
 
ainomaija sehän tässä ihmeellistä onkin etten tehny kumpaakaan testiä aamupissasta vaan toisen aamupäivällä ja toisen iltapäivällä 17. Nyt en sitten uskalla testatakkaan :)

ON: Ei uutta täällä,testaus uskallus loppui eiliseen ihmettelyyn :D Aattelin nyt rauhassa ootella (niinpä varmaan :) ) perjantaihin ainakin. On sitä pöljä kun liian aikasin testaa mut kun se testi kaapissa huusi mun nimeä niin pakko oli :stick: Tänään pistän testejä tilaukseen niin saan ne sitten perjantaiksi niin on millä testata :)
En siis usko vielä että olisin raskaana edelleen epäilen testin toimivuutta :) Tosin en ole ikinä ennen saannu millään testillä edes roskishaamua vaan negan silloin kun en ole ollu raskaana ja plussan silloin ku olen ollut raskaana, ja eihän tuo roskishaamu edes plussa olekaan kun ei ole tullu testiajalla :D

Onko muita piinailijoita? Tai joku jo testaillu? Mitä Hellun marttalle kuuluu?

Katjuliisa kp22/26-31

saanhan pyörii täällä niin pitkään että tulee kunnon plussa jos tulee? =)
 
ihanaa lueskella teidän muiden juttuja ja huomata, että samanlaista höpsöilyä se on kuumeilu ja odotuksen odotus näköjään muillakin =).

on. ei mitään kerrottavaa. imetys jatkuu, eikä menkkoja kuulu ei näy. pupuiltu on, että teoriassa voi tärpätä millon vaan..... Mies käski testata ennen puolentoista viikon päästä olevia juhlia, että voinko juoda... no, katsotaan nyt miten teen...
 
soja sanoppa muuta mukava kun on samanlaista höpsöilyä muillaki tässä kuumeilussa =)

Mä en ymmärrä miten mulla on nyt näin kova vauvakuume, kun aikasemmissa ei ollut mitään ongelmia odotella menkkojen alkamista ja testata vasta sitten kun menkat olivat myöhässä. Nyt sitten jo hätähousuna enne aikojani testailen,ei niin mitään järkee :stick: oonkohan jotenki vanhuudenhöperö tai jotain :LOL: vai liekkö johtuu siitä että neljäs lapsi olisi sitten se viimeinen jos siis joskus saisi sen neljännen. No ihan mistä vain johtuvaa on tämä aika stressaavaa kun aikaki menee niin hitaasti =)
 
Katjuliisa: Niin samoja mietintöjä täällä. Hitaasti menee aika ja ihan tuskaa odottaa kierron loppuun ja kun ei tiiä edes missä se loppu häämöttää. viimeksi oli jo kp 24 kun alkoi vuoto ja sitä ennen kun ei kiertoa ollutkaan. ovis oireitakin olovanaan alkoi jo kp 15 tietämillä ja niinku olis eilenkin ollu... voi keles tätä kroppaa :LOL: no nyt on taas se viime kierrosta tuttu näknnikipu imettäessä tullut takaisin, joten ovis on ainakin ollu. ilmeisesti mulla oireilee nyt tissikipu tuollalailla oviksen jälkeen, mutta tuskaa on imettää. |O
 
Sori nyt tulee vaan omaa napaa : tuli sellainen tunne taas ettei ole tärppi käynny :( vielä pitäisi kaks päivää oottaa ennen kuin testaan ja silloinki on vasta kp 25 eli voi olla ettei näy mitään, ärsyttää kun on epäsäännöllinen kierto. Tänään on ollu aika kivuliaita menkkajomotuksia joten kai se täti sieltä jo suunnittelee tulevansa. Mietityttää ne ma testit et oisko silloin voinnu olla ovis,tosin ei ollu kyllä ovislimoja niinku yleensä kyllä huomaan milloin on ovis just noista limoista. En ole koskaan kokeillu tehdä raskaustestiä oletetun oviksen aikaan nii en tiedä reagoisko se siihen :confused: eilen sitten miehen kanssaki juttelin ja sanoin että jos ei nyt tärppää niin harjotukset jatkuu,niin hän sanoi niin varmaan eli mainasi vissiin ettei jatku,siis mitä ihmettä??? Ensin suostuu yritykseen ja meinaa jättää sen yhteen kertaan mitä noiden miesten päässä liikkuu :D vai kuuntelikohan se mitä sille puhuin :D No täytyy sitten jutella jos ja kun menkat tulee niin asiasta uudelleen..

Mukavaa keskiviikkoa kaikille! Nautitaan auringosta kun se kerranki paistaa :cool:
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja muillekin tietysti :)
 
Mä olen tässä kierrossa mittaillu lämpöjä, tarkkailu kn tilannetta ja limoja ja ovistikut käytössä. Tänään eggikset alkanu tulemaan ja tänään pärähtää aikasen varmasti ovisplussa tikkuun. Sen verta vahvaa viivaa on taas :)

Nyt ei kerkee enempään lukemaan kuulumisia, niin härdelliä viime päivät olleet :p
 
Mä ens sitten malttannukkaan odottaa huomiseen :) ja tein testin päiväpisusta 2,5 tunnin pidätyksen jälkeen ja tulos oli hyvin haalee viiva testiajalla joka oli tummunu n.30 min testin teon jälkeen,onko siis roskishaamu?? Ihmettelen vielä niitä kp 21 melkosen selkeetä viivaa testissä mut olisko ollu sitten viallinen testi tai sitten jotain muuta,ovis tuskin ku ei kai se tänään ois testis näkynny :) No testailu jatkuu ainakin huomenna aamulla ja sit voi olla et vasta seuraavan kerran ensi ke pystyn testaa jos on enää tarvista :) Oireita ei oikeestaan ole ku nännikipu ja eilen oli tosi kovia menkkakipuja,mut voi merkitä menkkojen alkamistaki.

Aijaa.com - 10478227

Aijaa.com - 10478228

Katjuliisa kp 24/26-31
 
Viimeksi muokattu:
Päivää!

Nopeasti päivittämässä meitin tilannetta.... Olen eilen ilmoittanut palaavani takasin töihin 1.10 alkaen, silläkin uhalla, että plussa tulisikin (jo mahdollisesti ensi viikolla). Esimies ehdotti toimipisteen siirtoa ja syksyllä työmatka olisi niinkin huikea kuin 1,5km (yhteensuuntaan) :LOL: Eihän tuo entinenkään matka 12,5km ollut paljon kun sitä edellinen oli 76km yhteensuuntaan :ashamed:

Elikkä ovis taisi olla pe 29 - su 1.7 välillä ja toivotaan nyt että perjantain talletukset riittäisivät..., mutta nyt ei ole tullut sitä kuivaa kautta oikeestaan ollenkaan :confused: Olisikohan se hyvä merkki?? Aattelin testata viikon päästä pe kun lähdetään sinne likan pesisleirille kaveriporukalla niin siellä ei kyllä pysty testaamaan ja kotiin tullaan sitten vasta tiistai illalla....

Nyt tarvii mennä pihalle hävittämään tota viidakkoa ja samalla vähän ottamaan arskaa ennen kuin tarvii lähteä taas kentän laidalle....

Tsemppiä katjuliisa ja muut piinailijat!!!!
 
ja minä taas täällä,pahoittelut siitä =) pakko tulla laittaa kuva päiväpissi testistä,pregcheck puikkotesti kuivunnu jo mutta samanlainen viiva oli jo testiajalla.

Aijaa.com - 10482257

Apua,nyt alkaa jo pikkasen jännittää että voikohan tämä olla tottakaan =) Milloin kannattaa tehdä se viimeinen testi?? kun epäsäännölline kierto?? aikasemmissa kun en ole näin aikasin ollu liikkeellä vasta siis kun menkkojen ehkä pitäs alkaa nii oon testannu :) nyt olen ollu jokseenki hätäinen :ashamed:
Mulla menossa tänään kp 25 ja oviksesta ei tarkkaa tietoa omasta mielestä kp 11 tai 12 mut eikä ton viivan pitäs olla tummempi sitten? Sori tyhmät kyselyt,olen niin kokematon näissä asioissa (vaikka 4 kertaa raskaana ollutkin) :LOL: sori oma napaisuus.
 
Katjuliisa Kyllä minä ainakin olisin noilla haamuviivoilla jo tukevasti raskaana ;) Mut pääsisitkö ostamaan sen digitestin, jossa tulee ihan tekstinä "raskaana" ja viikot? Sitä monet kehuvat, kun ei tarvi arpoa viivojen kanssa..
 
ainomaija Mä jo tänään hiplailin apteekissa sitä digitestiä mut otinki apteekin oman :) tuntuu et se digi on niin lopullinen ja pelottaa et jos se näyttääkin ei raskaana.
kuopuksen kanssa mulla kävi niin et testasin sellasella digillä siihen tuli ei raskaana mut seuraavana päivänä pregcheck liuskaan tuli plussa. Täytyy miettii hakisko sittenki sen digin huomiselle aamulle vai tekiskö sen testin sitten kun menkat on myöhässä :confused: eli torstaina (12pvä) pystyn vasta testaa seuraavan kerran jos tarvetta on ja huomenna aamulla :) Mitä mieltä olette?? :)
 
Katjulíisa, kyllä minäkin nuilla "haamuilla" jo olisin raskaana. Ostaisin sen digin vasta kun menkkojen pitäisi alkaa. Onnea haamusta!!!!

ON: niin se vaan meni. Yk 7 lähti käyntiin ja kp 1/38 (!) Ikinä ei ole ennen kierto ollut näin pitkä. PMS oireet vaivasi 2 viikkoa. Mies ja lapset kärsineet kun akka ollut kuin tuuliviiri.
 
Lauantai-iltaa!

Katjuliisa onpas hyvän näköinen haamulainen, onnea! Haitko digin?

Voi kurjuus Hellu, tsemppiä uuteen kiertoon!

Tämä hätähousu teki aamulla jo testin enkä ole kyllä koskaan saanut niin selkeää viivanpaikkaa kyin nyt, kp:t taitaa olla 21/24-44 ja mahdollisesta oviksesta viikko...., jos sitä nyt malttais mielensä ja testaisi seuraavaksi vasta ke aamulla niin sitten olisi jo varmempi tulos :)
 
Katjuliisa, hyvältä näyttää! :heart:

Natusani, jospas se siitä muuttus haamuksi ja siitä sitten plussaksi. Pietään peukkuja :)

Hellulle tsemppiä uuteen kiertoon.

ON: Tilasin siis niitä ovistestejä ja oon tehnyt niitä kp 10 lähtien. 2 pv sitten lähti viivat vahvistumaan ja tänään tuli sitten ihan selkeä plussa. Viiva on yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Ei tartte kahdesti miettiä mitä täällä tehdään illalla :p MUTTA uutena tietona mulle: ovis ei siis todellakaan ole niinä päivinä kuin tunnen ne kivut vaan niiden loppumisen jälkeen kun kaikki tuntemukset on hävinneet.

ps. mulla alkoi 2 viikon loma :cool:

Ananaskookos kp 16/29-30
 

Yhteistyössä