* NELJÄTTÄ kuumeilevat kesä 2012 *

Pakko varmaan liittyä joukkoon kun tulee joka päivä googleteltua ties mitä oireita :D Neljäs pikkuinen olis siis tosi kovasti mielessä ja toiveissa. Ajankohta lapselle ei olis ehkä paras mahdollinen mutta järjen ääni on pientä piipitystä kun vauvan kaipuu jyrää päälle ;) Nyt tilanne on se et mulla on ollut kolmet menkat synnytyksen jälkeen (kuopus kuitenkin jo 1,5v mut imetys pitää menkat tehokkaasti poissa, nyt tissillä enää tosi harvoin joten kiertokin pääsi alkamaan). Oon kahdessa edellisessä kierrossa bongannut oviksen oireiden perusteella päivälleen oikein nimittäin tasan 14 päivää oviksen bongaamisesta on menkat alkanut. Kierto on ollut tasainen 33 päivää.

Nyt tässä kierrossa ovistuntemuksia olikin jo kp13 ja 14 ja tuli myös hieman veristä tuhrua. Sitten ihmetystä aiheuttaa että limansekaista verta tuli myös kp19 joka mulla on aiemmissa kierroissa ollut the ovispäivä .__. Nyt tällähetkellä on enenevissä määrin pahoinvointia ja selkäsärkyä joka tosin voi olla ihan vaan pms oireitakin mutta!! Seksiä tosin ei oo ollut kp12 jälkeen (me ollaan mummolassa kesälomalla ja mies töissä) joten en sitten tiedä onko mitään mahiksia ees. Jännittävää, nyt olis siis meneillään kp22
 
Katsu74 ja Nuppunappi Tervetuloa :)
NimendiVoi ei :hug:

Täällä ei mitään ihmeempiä,ovista edelleen odottelen :) Aamulla tein viimeisen ovistestin ja se oli tummempi kuin eilen muttei vieläkään ovis+. En kuitenkaan tilannu uusia testejä vaan ajattelin et huomenna tai viimeistään ke on ovis kivut sen mukaiset ja kosteus lisääntyy :) Aattelin että jos varmuuden vuoksi mentäsi tämä viikko joka toinen päivä systeemillä ja sitten odotellaan ja katellaan tuottaako tulosta :) Jos ei niin ensi kiertoon pitää tilata enemmän tikkuja :) Tai sitten vaan mennä tjot meiningillä, huomaan että tämä on aika stressaava kun tulee seurailtua koko ajan omaa kroppaansa. Ja miten hitaasti aika kuluu että vois edes alkaa testaa oisko tärppi käynny :eek: Kun silloin kun ei kuumeile niin tuntuu että aika juoksee ja aina kun edelliset menkat loppuu niin tuntuu et seuraavat alkaaki aivan liian pian :D

Katjuliisa kp14/26-31
 
Tervetuloa Katsu74 ja Nuppunappi onnea yritykselle.
Voi harmi Nimendi :hug: Onnea uuteen kiertoon.

Mulla vuodot kestää ja kestää. Kumma homma ku kierto on lyhyt ja menkat kestää päälle viikon. Kierukan aikaan oli vaivaiset 2 pvä kestäviä menkkoja. Onneksi sentäs suuret "tulvat" on pysyneet pois, vaikkei kierukkaa enää olekaan.
Ärsyttävää :mad:
 
Tervetuloa Katsu74 ja Nuppunappi joukkoomme!!

Voi höh Nimendi ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Eilen palattu kotiin möksältä ja tänään saatettu esikko seurakunnan kesäleirille pariksi päiväksi. Soitin sinne neukkulaankin tänään ja selvensin noita kuvioita niin varattiin nyt ensi viikolle sitten neukkulääkäri ja katsotaan josko saisin lähetteen sairaalaan. Alkaa olemaan itsellä mehut tähän vuoteluun ja kkm:n jälkimaininkeihin jo ihan loppu |O Milläs sitä uutta ees yrittää, jos ei kaikki kertakaikkiaan suostu luonnollisesti "ulostumaan" ja mä olen jo ihan varautunut siihen, että kaavintaan mennään ja pahimmassa tilanteessa ne vie koko kohdun niin eipä tarvii sitten enää kuumeilla :ashamed: Tää päivä on mennyt niin itsesäälissä, että... josko sitten huomenna taas parempi päivä...
 
Nimendi, parempaa onnea uuten kiertoon :hug:.

Kiitoksia tsemppauksista ja uusille tervetuloa :)

Mulla on pillereiden lopettamisen jälkeen kestäny menkat sen 6-7 pv, mut nyt sitten, ihme kyllä, vaan 2pv. Wtf? :confused:

Huomenna reipastun ja tilaan läjän ovistestejä vaikka oviksen aina tunnen mutta haluan varmistua silti. Tai jotain. Emmätiiä mut tilaan kumminkin. Ja raskaustestejä kans. Ja foolihappoa. Niih :cool:

Natusanille :hug: ja jaksuja.
 
jaahas, uskaltasko varovasti mukaan. Meillä taustalla lapsettomuus, PAS kaksoset, luomuylläri komonen ja nyt sitten haaveillaan taas.....

mulle vois laittaa pinoon tiedoiksi:
soja 32v ,ehkäisy lopetettu 06/12, lapset syntyneet -11, -11 ja -12.

kiertopäivästä ei tietoa, menkat ei ole alkaneet, kun imetän vielä pienintä. Eikä mulla oo muutenkaan ollu menkkoja luomusti noin 6-7 vuoteen ainakaan. sitten toi kolmas lapsonen sai alkunsa ekasta kierrosta, jota en ees tienny olevankaan =)
 
Tervetuloa Soja, Katsu74 ja Nuppunappi mukaan! :wave:

Täällä jänskättää. Remontin keskellä on tullut toissa päivänä testattua haamulainen, joka katosi testin kuivuttua. Nyt sitten odotellaan perjantaihin ennen kuin testaan uudestaan. Olot on vaihtelevat, huimaa, yököttää hetkittäin, palelee iltaisin ja mielialat heittää häränpyllyä ihan salaman nopeasti (muutaman räjähdyjksen ukkokulta joutunut kokemaan), hajut tuntuu oudon voimakkailta. . Eli jänskää on, ainoa vain että kevään kahden km jälkeen en uskalla kauheasti innostua.

Hellunmartta yk 6 kp 29/24-38 (ovisoireet olin tuntevinani kp 17-19)
 
Tsempitykset Hellulle! Oispa, oispa ja kestävää laatua myös kans!! :heart:

Ja voimia muillekkin, natusanilla kurja tilanne, toivottavasti nyt saisit asian loppuun ilman mitään poistoja :hug:

Äiti maa & "Usko" huimat 8+4.
 
Heitinpä minäkin piltsut menemään, ei niitä tämä mamma kestä enää, pitäs jo se uskoa..Eli odotellaan tässä menkkoja viihdyttämään viikkoa.. Ensi kiertoon emme kyllä vielä yritä, ei sillä että siihen olisi koskaan tärpännytkään. Pitää saada nuo hormoonit kehosta ulos. Mutta ensi kuun lopussa tarkoitus lähteä vielä reissaamaan niin ihan hyvä lykätä asiaa vielä hetki...tai edes pikkusen väistellä..tai..?Hellulle isosti peukkuja!!!!
 
Tervetuloa Soja mukaan!!

Ihanaa "kuulla" äiti maasta, toivottavasti on kaikki mennyt hyvin?! Kävitkö alkuraskauden ultrassa?

Hellulla onkin sitten jännät paikat, toivottavasti viiva vahvistuu, täällä peukut ja varpaat pystyssä :D

Mä nyt olen yrittänyt epätoivoisesti tikuttaa ovista ja nyt on limat alkanut taas muuttua kananmunamaiseksi ja viivakin vahvistumaan... nyt jos sitä ukkoa vähän "härnäisi" puuhiin ;)

natusani kp13(?)/24-44
 
natusani: Mieli olisi kovasti tehnyt, mutta budjetti ei olisi siitä tykännyt, sitä kun ei meilläpäin kunnallisessa enää saa, että np-ultraa on odottaminen. 16.7 olisi aika varattu. Olen voinut aika huonosti, mikä on hyvä :D. On varmempi tunne nyt tällä kertaa kun sillon helmikuussa.

Voimia kaikille, teitä on ollut ihan ikävä :heart:
 
Soja tervetuloa. Teillä taitaa olla aika vilinä, kun on noin pienellä ikäerolla. :heart:
Bullakin palautuu pikapikaa takaisin listoille. Eihän sille kuumeelle mitään voi. :D
Hellun martalle Pidetään peukut pystyssä, jotta viiva vahvistuis.

Ittellä on tää tylsä odottelu vaihe. Aika matelee ja matelee. Onneksi on lyhkänen kierto.
 
Viimeksi muokattu:
joo, vilinää riittää, kun kaksosten ja kolmosen väliin jäi alle 1v 4kk. ja tällä hetkellä menossa aivan karmea taistelu vaihe nukkumisessa, toinen kaksosista parhaillaankiin huutaa tuolla kun on aivan poikki, eikä enää osaa nukahtaa =(. ja omat hermot on menny jo aivan liian mont kertaa! ja tähän sit vielä uutta vauvaa halutaan. ei taida olla ihan tervettä ;). mites muut, osaatteko selittää miksi vielä haluutte lapsen? itse olen sitä koittanu järkeillä, että siinä ei oo järkee... mut kun kuume vaan iskee... =)
 
Ooo, jännää täällä :) Hellun martta, toivotaan että olis plussaa huomenna! ja Ananaskookos ootko varma ettei siellä olis pikkuinen kyytissä jo? Kun mulla on jokaisessa raskaudessa ollut niin et on tullut ekassa kierrossa parin päivän minimenkat ja silti oon ollu raskaana! Esikoisesta menikin sit silleen et olin rv10+ ennen ku tajusin tehdä testiä.

Täällä ei mitään uutta, aamulla olin jokseenkin varma et nyt ne menkat alko, ehkä-oviksesta olis noin 13 päivää ja aamulla oli niiiiin "kostee" olo et olin varma vessaan mennessä et nyt on verta pikkareissa. Mut ei. Sunnuntaina vois periaatteessa koittaa jo testata mutta mutta. Maanantaina on reissuun lähtö ja reissussa ei oo mahdollisuutta testailuun. Jos kierto on sen 33 päivää niin menkat alkaa reissussa, jos on lyhyempi kierto niin viikonloppuna. Hitsi, jos olisin järkevä niin testaisin reissun jälkeen mutta...
 
Hellun Martta, piän peukkuja! :heart:

Solja, tervetuloa joukkoon! Ja siitä miksi haluan vielä lapsen. Eli minähän olin siis jo päättänyt etten halua enempää lapsia. Mutta me ollaan siis uusperhe ja miehelläni ei ole lapsia. Mies täyttää tänä vuonna 36 ja kovasti lapsista tykkää (no pakkohan sen on kun se "hullu" muutti tänne meidän 4 naisen kanssa asumaan :D ) ja oman lapsen myös haluaisi. Ja täytyy kyllä sanoa että tää mies onkin se maailman ainut kenen kanssa minäkin vielä yhden lapsen haluaisin.

Nuppunappi oon varma, koska mulla tuon edellisen kirjoittelun jälkeen vähän alkoi vielä tiputella. Eikä oo etes yhtään raskautunut olo.

Ovistestit ja raskaustestit tuli eilen. Sekä foolihapot. Raskauskeijulta saikin ovistestien ostaja raskaustestejä kaupanpäälle.

Ananaskookos kp 7/29-30 ja yk 4
 
Ananaskookos Hyvä kun muistutit näin hienosti, että munhan piti tänään laittaa tilaukseen justiinsa ovistikut ja foolihapot :) Mäkin tilaan Raskauskeijun sivuilta, joskus tilasin mammaksin sivuilta, mutta paremmat tarjoukset mun mielestä Raskauskeijussa.

Miksi haluan lisää lapsia? Ne ovat elämäni rikkaus ja rakkaus :heart: Mä en osaa edes elää pienessä perheessä. Jos ois yhteen lapseen jäänyt lapsiluku niin mä oisin ihan hukassa. Tunne isosta perheestä kasvoi vaan eilen kun tosikko (2v10kk) ja kolmonen (10kk) riehuivat yhdessä: Ottivat painimatsia ja nauraa räkättivät hullunlailla. Mikään ei lämmitä mun mieltä niin paljoa kuin lasten aito ilo. Kaikki onnistumisen riemut, ihanat kommentit (ne hupsutkin), lasten uteliaisuus, kekseliäisyys, yleisesti ottaen oppiminen ja kasvaminen. Jotenkin vaan olisi kamalaa ajatella, että tähän se nyt jäi eikä pääsis omaa pientä nyyttiä koskaan enää odottamaan ja nuuskuttelemaan. Mulle lapset on mun elämä ja samoin mieheni ja mä olen aina halunnut perheen, jossa on lapsia monta. Mulla on 4 veljeä ja miehellä kanssa 4 sisarusta, joten kumpikaan ei osaa ajatella pienen perheen kannalta. Muutenkin siis tuntuu, että tämä on minun elämän kutsumus. Olla Äiti. En mä varmaan muuta edes osaiskaan :D Siis joku, joka osaa katsoa tuon tekstin myötä mun sisälle varmaan ymmärtää mun pointin :)

Ja menkat loppumassa ja nyt kp4.... normaalisti kestäis 7-10pv, mutta ehkäisyn lopetettuani on vuotopäivät lyhentyneet muutenkin. Nykyään keksimääräisesti kestänyt 5-6pv
 
Peukutuksia jännääville täältä taustalta! Käyn päivittäin lukemassa kuulumisianne, mutten vieläkään pääse mukaan varsinaiseen kuumeiluun.. Mies ei ole vielä valmis neloselle, myöhemmin sitten. Varmat päivät yhä ehkäisynä, joka kk saan siis pientä toivoa pitää yllä, että ovis olisikin ollut muulloin kuin olisi pitänyt. Nyt kp 24/28 ja toiveet taas turhan korkealla..
 
soja tervetuloa :)
Hellun martta toivotaan että plussa huomenna pärähtää testiin :flower:

Täällä onkin aikas monella jännäily päivät käynnissä tai tulossa lähipäivinä :) Toivotaan kaikille plussaa :heart: itse joudun jännäilee ensi viikonkin vielä,eikä millään jaksaisi odottaa mutta pakkohan se on. Mulla vaan tuo mieli on jo jotenkin valmiiksi maassa,tunne on nimittäin ettei tärppiä ole käynny. No joo eka yk on vasta mutta kun on niin malttamaton niin minkäs tekee :D Mä en oikeen ovistakaan pongannu sitten kuitenkaan tässä kierrossa mutta sen tuloksenpa näkee sitten ensi viikon loppupuolella tai seuraavan viikon alussa. Raskaustestejä on muutama kaapissa odottamassa ja luulenpa etten jaksa odottaa kun 7. päivään kun jo ekan tikun käytän jos siis menkat ei ala :) Oloja ei ole kuin se että nännit on tosi kipeet ja menkkajuilintoja välillä mutta voi olla oviski vasta tulossa. Ja perhana jotain kesäflunssaa puskee päälle. :stick:

Katjuliisa kp17/26-31
 
Viimeksi muokattu:
tervetuloa uusille!!! itekin suhkoht uusi tuttavuus, mukavaa, että lisää tulee!!! =)

Hellunmartta: Peukut täälläkin pystyssä!!! =)

Nuppunappi: sullakin siellä jo jännät päivät!!! pidetään sullekkin peukut pystyssä!!! =)

Soja: Välillä oon miettinyt tuota kysymystä ja en edes aina tiedä miksi. jotenkin tää vaan tuntuu hyvältä ja vaikka välillä on rankkaa niin jotenkin sitä on selvinnyt. ne jotka on tuntenut mut oitkään ei varmasti ihmettele tätä lisää lapsia uumetta yhtään. :D mut tosiaan välillä sitä huonoina päivinä miettii, että mihin mä oon taas pääni tunkemassa...:D mut esim. tänään kun sattumalta katoin Oprah showta niin siinä kun oli vanhemmat joilla kuusi lasta tuli kerralla...:O... niin ajattelin, että mitä mä murehdin ja epäröin. :D tietenkin tähän tilanteeseen toivoo, että ei nyt sitten ihan hirveän montaa kerralla pamauta. :LOL:

).( kp on vissiin 14 ja selvästi ovis on tehnyt tuloaan. Eilisestä lähtien jo nippaillut puolin ja toisin ja kosteutta ilmassa. mulla viime kierton oli vain 24 joten tiiä nyt sitten oliko se jo vai olisko vasta tulossa. Mulla on maha ollu vähän sekasin täs niin menee nuo kivut nyt vähän sekaisin. mulla ovis tuntuu kyllä yleensä ihan selkeästi. :) pari viikkoa niin saa taas jännätä mitä luultavimmin. =)
 
Heh, menin sit testaan kun jos ovis olis ollut silloin kp13/14 niin tänään olis pitäny jo näkyä testeissä..Tyylipuhdas negahan se sieltä tuli. No eli ovis oli sittenkin varmaan vasta silloin kp19 ja minä ja mies eri paikkakunnilla eli menkat tulee varmaan viikonpäästä. Noooooh, seuraavaa kiertoa odotellessa :) Yritän pitää pääni kylmänä, mies on luvannut et mennään tjot, muttamutta..
 
Nopeaa päivitystä....

Täällä kp 15 ja tänään tuli ihan selvä ovis+ jo päivä pisusta, mutta nyt mietityttää että riittääköhän eilinen tallettelu kun nyt ollaan menossa mökille ja siellä ei kyllä
mahdollisuutta talletuksiin ole...

Hellu mikäs tilanne?

Nyt mökkeilemään, viikonlopun jatkoja :wave:
 

Yhteistyössä