Neljännestä Kuumeilevia vol2

Kiitos Tiukun äiti =) sä se sit jaksat aina tsempata ;)

Eilen aloitin sellaisen hevos-vitamiinikuurin et oksat pois et jos jotain vitamiinii puuttunut niin kohta ei puutu ;) On juomana sekä tablettina, sisältää 23 eri vitskuu, kyse siis herbalifesta ja ihan asiasta tietävän/ useamman vuoden itse tuotteita käyttävän ihmisen ohjeistuksen mukaisesti ;) Ihme on jos ei sit loppuvuoteen mennessä raskaannu =)

Ulkona niin mahtava ilma et nyt mentävä herättämään porukka ja painuttava hommiin, pyykkisaavit odottaa uloskiikutusta ja narulle levitystä ;)
ja tänään tulossa se tyttöjen aittakin ja jospa vaik asentajatkin saapuisivat täl viikol niin saadaan taas hommaa eteenpäin ;)

Mukavaa päivää kaikille, palaillaan :wave:
 
Ninni Nuppunen, ei meillä ole jokaiselle omaa huonetta, neliöitä talossa on 125 , isot tytöt viihtyvät enemmän kuin hyvin samassa huoneessa =)
Kirjoteelin äsken tonne keskenmenon jälkeiseen pinoon....kp 28 menossa, viimiset 2 kiertoa kestäneet 25 päivää, pissattaa kokoajan, vatta turvoksissa ja oudon tuntonen ja sikana pelottaa että menkat tulee ja sekin pelottaa että ne ei tulekkaan :eek:
 
Huomenta!
MannaHari :hug: :hug: jos oletkin raskaana ja tällä kertaa kaikki menee hyvin :hug:

Gallup Meillä siis pieni talo mut iso tontti eli n. 80neliöö mut tontti 6100neliöö eli tallainen vanha rintamamiestalo. Tytöt olleet jo 13vuotta samassa huoneessa, pikkuneitimme nukkuu edelleen pinniksessä meidän huoneessa, lelut alakerrassa olkkarissa jne. ei valittamista, sopu tilaa antaa =) meillä on nyt siis aitan rakennusprojekti menossa eli isot likat saa siitä ns. kämpän kunnes muuttavat pois kotoota, ehkä esikko jo 5vuoden sisään :ashamed: täyttäähän se jo 17v. elokuussa ;)
Lisäisin vielä et jotenkin tuntuu et nykypäivänä aina ajatellaan et pitää kaikille olla oma huone ja vaikka mitä mut miettikääs isovanhempien aikaa tai jopa vanhempienne niin silloin on lapsia ollut paljon perheessä ja eikä todellakaan ole ollut omia huoneita. Ehkä mä olen "vähän vanha" kun kritisoin asiaa mut mäkin maalla kasvanut enkä koskaan omaa huonetta omistanut ;)

Mutta nyt mentävä aamutoimiin, palaillaan :wave:
Nauttikaa lämmöstä kun ensviikolla jo huomattavasti kylmempää B)
 
MannaHari Onnittelut plussasta :flower: Pienelle masumatkaajalle kovasti vauvaliimaa ja tarrasukkia et pysyy mukana loppuun asti :heart:
Ihanaa kun saadaan pinoon lisää plussanneita eli lisään sut plussanneisiin tuonne ekalle sivulle :)

Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Huomenta!
Mitenkäs meidän pino meinaa taas hyytyä :ashamed:
Tiukun äiti huhuu, missä olet :eek: Ei ole kerhon puolellakaan susta kuulunut :/ Onhan kaikki hyvin?

Täällä tätöstä kylään odottelen :ashamed: Kierto taas se venähtäneempi, ehkä voi johtua noista vitamiineistä jotka aloitin viikko sitten et sekottaa elimistöö, mene ja tiedä vaik ei kai niiden pitäis vaikuttaa mut :ashamed: keskiviikkoon asti odotan mut eiköhän se tänään tai viimeistään huomenna tule :headwall: ja onhan tässä ollut paljon muutakin, sattunut ja tapahtunut et stressi osasyynä :ashamed:
Vielä viikko töitä niin sit alkais loma, siis viikon pääst sunnuntaina viim. vuoro klo 21 asti niin sit 2vkoa ei työjuttui ;) Tarkoitus olis käydä Tampereel, isot likat pääsee särkkikseen, vähän sukuloimas ja sit jos viel jossain ;) ja sithän se loma onkin ohi :/

Nyt mentävä pinoo puita liiteriin, eilen ajattu mulle kuormia valmiiks, ite tykkään pinota, jotenkin mieltä vapauttavaa ;)
Mukavaa sunnuntaita, palaillaan :wave:
 
Äiti vm70 Käyn edelleen täällä kurkkimassa sinun kuulumisia, en varmaan osaa pysyä poissa ennenkuin sinullekin plussa saadaan =) Jospa se tulisi tässä kierrossa, peukut ainakin pystyssä sen puolesta!! Jospa se plussa tulee kun sitä ei edes niin odota!!

Säde ja masuasukki 23+0
 
Kiitos säde :hug: Olet ihana ;) Mä välillä yritän etsiä suo tuolta odotuspuolelta ja kurkkimassa sun kuulumisasi et miten raskautesi etenee ja samoin muutaman muunkin jotka alkuaikoina kirjoitteli ahkerasti ;) (ritsanampuja, naksos )
Jotkut kadonneet kokonaan kuten esim. kermis ja miltski :ashamed:

Mutta oikein ihanaa odotusta sulle ja tule tosiaan kertoilemaan kuulumisiasi tänne :heart:
 
äiti vm70: Toivotaan, että salamatkustaja on saanut menkat kaikkoamaan. :heart:

Tänne ei mitään erikoista. Hetken jo luulin mieheni hieman lämmenneen ajatukselle neljännestä naperosta, mutta eilen otettiin takapakkia oikein kunnolla. :/ Mä oon niin sisukas, etten kyllä anna periksi. Vielä. :kieh:
 
http://www.aijaa.com/v.php?i=4464249.jpg

Valitan, kuvan laatu ei paras mahdolinen :ashamed: mä olen tosi huono lisää mitään kuvia puhumattakaan jos pitää vielä muokata :ashamed:

Tämä tehty siis nyt illalla ja heti tuli toinen viiva ;)
 
ONNEA äiti vm70 :heart: :heart: :heart:
Kaikille plussaa toivon,mutta erityisesti teille kun tuota yritystä on jo ehtinyt olemaan eikä sitä kuitenkaan nuorenekkaan enää!
Joka päivä olen täällä käynyt kurkkimassa että jokos...ja nyt ONNEA :heart:
Toivottavasti kaikki menee hyvin...ja jos vaan viitsit pitää tätä pinoa vielä pystyssä niin olis kyllä kiva käydä kuulumisia lukemassa ja kertomassa.
Mulla on nyt sit viel kaks viikkoo np-ultraan...eikä malttais odottaa :(
Mites ristiinkulkijalla on mennyt,kaikki hyvin???
Plussatuulia kaikille!!!
:wave: mami09 (rv 10+4) :wave:
P.s NinniNuppunen käy taistoon vaan,kyllä se mies siitä lämpenee!!!
 
Kiitos mami09 :hug: melkein tuli tippa linssiin kun noin kauniisti olit kirjoittanut, kiitos =) Näin minäkin toivon et kaikki menee loppuun asti hyvin ja kun tosiaan en ole nuori enää :ashamed:
Ei pelkoa, tuskin mä osaan täältä minnekkään lähteä ;) Ei musta niin vaan eroon pääse :kieh:
 
Onnea tosi paljon plussasta Äiti vm70 :flower: :heart: :flower:

Olette kyllä plussanne ansainneet!!! Olen ihan vilpittömästi onnellinen sinun ja perheesi puolesta!! Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa pienelle matkaan että kaikki menee hyvin loppuun saakka :heart:

Niin se sitten onnisti vaikka itse välillä epäilit ettei tässäkään kierrossa onnistaisi

=) Onnea odotukseen.

Säde ja masuasukki 23+3 ( tuntuu hurjalle olla jo näinkin pitkällä kun tuntuu et vasta tässä pinossa oli kumeilemassa. Odotus on mennyt hyvin ja vauva potkii jo kovin masussa)

 
Moips!

MannaHari Hirmuisesti onnea! :heart: :flower:
Ja tarrasukkia ja vauvaliimaa pikkuiselle! :heart:

äiti vm70 Saako suakin nyt sitten onnitella :heart:
Hurjasti onnea! :heart: :flower: Ihana juttu. Mä olen niin onnellinen puolestasi :heart:
Ja vauvaliimaa sekä tarrasukkia pikkuiselle! :heart: :heart: :heart: :heart:
Me oltiin siis viikko mun vanhempien mökillä, sen takia en ole päässyt koneelle.
Et ei mitään sattunut :hug: Sä olet niin ihana :D Ei mua kukaan muu ikinä kaipaakaan :ashamed:
Siellä mökillä mulle tuli sellainen outo olo et oletkohan sä plussannut sillä aikaa kun en ole päässyt koneelle :) Piti heti tulla tarkistamaan kun kotiin päästiin :D

Pojat riehuvat tuossa että kirjoittelen enemmän paremmalla ajalla..

Iloista iltaa kaikille ja plussatuulia! :wave:
Terveisin: Tiukun äiti ja masumatkaaja rv.13+6

Mulla on paha olo hävinnyt melkein kokonaan sekä väsymys :ashamed:
Onkohan masumatkaajalla kaikki kunnossa.. :/
Onneksi on viikon päästä se neuvolalääkäri.
 
Ai niin unhodin tuon asuntoasian..
Me siis asutaan vaan tälläisessä 70 neliön 3h+k.. :ashamed:
Jos ei isompaa saada (asutaan siis vuokralla vaan :ashamed: )
Niin pitää varmaan laittaa meinän sänky jossainvaiheessa vaik olohuoneeseen, ja sitten makuuhuoneisiin 2 lasta/ huone. Nyt tuo toinen on "leikkihuone" jossa siis pojat nukkuvat (kerrossängyssä), typy nukkuu vielä meidän vieressä.
Meillä ei kyllä tule ikinä olemaan mahdollisuutta antaa jokaiselle lapselle omaa huonetta :ashamed: Ellei voiteta lotossa :D
 
Kiitos Onnitteluista kaikille :hug:
Tunteet jo vaihtelevat laidasta laitaan, toki olen tosi onnellinen et viimeinkin tärppäs mut sit toisaalta tämä on niin lopullista :'( Jos kaikki menee hyvin loppuun asti niin mun viimeinen raskaus :ashamed: Nyt siis nautittava joka ikisestä vihlasusta, kivusta ym. mikä eteen vain sattuu eikä auta valittaa ;)
Ensviikolla varmaankin vietävä vielä varmistusnäyte tuonne labraan kun mies niin selittää et kun jossain telkkaohjelmassa joku lääkäri sanonut et nuo apteekin ym. testit ei ole luotettavia :) Reppana vielä epäuskoinen :) Jossain neuvoloissa kyllä muutenkin haluavat itse sen jostain syyst kontrolloida et ei riitä se et itse tehnyt testin ja saanut posit. tuloksen ja saanpahan sit samalla sen ajankin ekaan käyntikertaan joka täällä yleensä vko 9 ;)

Ristiinkulkija :hug: :hug: Varmasti tosi rankkaa kun ei uskalla nauttia raskaudesta vaan joutuu "elämään" pelossa :ashamed: Sydämmestäni toivon että ensiviikon ultrassa kaikki hyvin :hug:

Tiukun äiti Ihana kuulla susta :hug: Mä olen tällainen ylihuolehtiva emo tääl pinos =) Voipi olla et kirjoititkin jossain vaihees et lähdette mökille mut en mä enää muistanut, ihmettelin vain kun susta ei kuulunut mitään :ashamed: Kiva kuulla et väsymyksesi ja pahaolosi helpottanut ja pääset nauttimaan raskaudesta =) Itsellä se väsymys alkaa vasta kohta iskemään mut onneks aloitin sen "hevoskuurin" herbalife- vitamiini, sekä yrttikuitu et saisi pirteyttä jne. mut tarkistin kyllä sitä ennen et ovatko varmasti turvallisia jos raskaannun niin mulle vakuutettiin et ovat. En mä tiennyt et ne näin nopeesti vaikuttaa et kun niitä alkaa napsia et saa ns. puuttuvatkin vitamiinit niin heti viikko alotuksesta raskaantuu :LOL:

Haavelija-78 sun kp.si huitelevat jo huikeita, en enää päivittänyt niitä ekalle sivulle et jos vielä olet joukossamme niin kävisitkö huikkaamassa et miten kävi ;)

NinniNuppunen niinhän se minunkin mies sanoi että kun pikkuneiti oli syntynyt et ei enää yhtään lasta ja kuinka ollakkaan tuli toisiin aatoksiin ;) Kyllä nuo miehien pää on vaan käännettävissä vaik välillä siihen menee aikaakin, tosin meilläkin välilä sitä edestakas sahaamista et joo ja sit ei ja sit taas joo :ashamed: Tässä kierrossa oli oikein innolla kun selittikin mulle et pitäähän meidän saada se toinenkin "sesonkivauva" kun terkkari silloin puui kun meidän neiti syntynyt et ruuhkahuiput ajottuu syyskuuhun ja maaliskuuhun kun syyskuisen laitettu alulle suht joulun tietämil ja nää maaliskuiset juhannuksena :)
Usko pois, kyllä se mies vielä lämpenee, hitaasti mutta varmasti ;)

Nyt mentävä aamukahville, mukavaa loppuviikkoa kaikille :wave:
 

Yhteistyössä