Neljännestä Kuumeilevia vol2

Onnittelut plussanneille ja tarrasukkia matkaan! :hug: :flower:

Tulin pitkästä aikaa vakoilemaan kuulumisia ja täällähän sitä on tapahtunut. :D En nyt jaksanut koko pinoa lukasta läpi, muutaman viimeisimmän selasin.
:whistle:

Täällä voidaan todella paksusti, maha on valtava. :LOL: Sf-mitta huitelee omilla käyrillään yläkäyrän yläpuolella. Kilpirauhasarvot laskivat ja valtava väsymys on vaivana, joten alotettiin lääkitys. Sokeriarvoista tunnin arvo oli just rajan yli (raja 10, mulla 10.1), joten sokereita joudun seuraamaan. Selkä on ihan loppu ja nilkat keräävät nestettä ja ja ja... Mutta muuten olo on mitä mainioin :LOL:
Rakenneultrassa veikkasivat tyttöä ja kovasti peukutetaan että tyttö tulisi niin saadaan tasaparit. Raskausvaivat viittaavat kyllä tyttöön, pojista ei tämmöisiä ongelmia ole ollut, pikku prinsessan odotus oli aivan hirveä. Pojilla ei ole väliä kumpi tulee, prinsessa haluaa pikkusiskon. :heart: No, elokuun loppuun joutuu odottamaan. ;) Vaikka eipä sillä oikeasti väliä ole kumpi tulee, molemmat ovat tervetulleita.

Ihanaa kesää kaikille ja paljon plussatuulia! :wave:

Ritsanampuja ja maha rv 27+5
 
Huomenta!
Ihana kuulla Ritsanampuja sinustakin ;) Oikein hyvää kesää sinullekkin :wave:

Mitäs meidän muille kuumeilijoille ja odottajille kuuluu? Meidän pino vain tuntuu olevan aikasta hiljainen nykyisin :ashamed: Itsekkään en ole ehtinyt vähään aikaan käymään kun työ ja kotikiireet painaa ja sen kun pahenee :ashamed:
Nyt vain toivon et täti osaisi pysyä poissa nurkista, en todellakaan enää kaipaa sitä luuskimaan nurkkiin |O Tästä päivästä alkaen se piina siis alkoi ja jos ei ensviikon maanantaihin ole tullut niin eipä taisä sitten tullakkaan...... ainoo et tää stressi voi kylläkin venyttää et saapuukin sit paikalle :(

Mukavaa viikkoa kaikille :wave:
 
:'( :'( :'( Kyllä se täti sittenkin löysi tänne :'( :'(
YK 9 siis jo alkaa, vaikka oikeesti onkin yritystä jo 1v5kk, ei tästä enää tule mitään :'( Ihan sama vaikka kuinka ns. bongaa oviksen ja hyödyntää sen, pupuilee muutamina päivinä ennen ja samaisena päivänä ja sit vielä jopa seuraavana, ei meille ole tarkoitettu enää pientä :ashamed:
Mikä tarkoitus oli meidän pikkuneidillä, yksi vahinko ja se oli siinä :headwall: ja nyt ei millään :'( Anteeks purkaukseni :ashamed:
 
Huomenta!
Anteeksi tuo eilinen purkaus :ashamed: Sitä kun muutenkin on jo stressaantunut niin ei kaipaisi enää yhtään lisää mitään vastamäkiä, ei varsinkaan tätsyä tuohon :ashamed:

Nyt en käsitä, eilen alkoi rusehtavalla valkkarilla ja pyyhittäessä veristä limaa :ashamed: anteeksi kuvaukseni ja nyt taas ihan hippusen limasta verta pyyhittäessä, jos kerta alkaa niin alkais sit kunnolla :headwall: :headwall:
 
äiti vm70 :hug: Hirmuisesti voimia! :hug:
Kumpa voisin jotenkin auttaa :hug:

Tää ei ainakaa auta, anteeksi :ashamed:
En ole vieläkään pystynyt soittamaan sinne neuvolaan vaikka varmaan jo pitäisi.
Jotenkin vaan pelottaa :ashamed:
Jospa mä saisin huomenna soitettua tai sitten viimeistään perjantaina.
Mä olen ihan super-väsynyt melkein koko ajan.
Välillä mietin että onko mulla edes oikeus olla raskaana kun väsyttää.
"Neuvola täti" sanoi meinaan mulle että "kaikki olettavat että äiti vaan jaksaa"..

Hauskaa päivää kaikille!
Ja hurjasti :hug: haleja sekä plussatuulia! :heart: :wave:
 
äiti vm70 :hug: :hug: :hug: :hug:
Täällä saa vapaasti purkaa pahaa mieltään,ei sitä tarvitse anteeksi pyydellä :hug:
Mutta jos vaikka hiukan olis toivoa...jos täti ei ole vieläkään kunnolla hyökännyt???
Täällä minä tuskailen olotilani kanssa...päivääkään en ole raskaudestani nauttinut...jokaista kiristystä tai vatsan vihlaisua pelästyn ja ajattelen et tässä tämä oli...nyt on parina päivän tullut muutama tippa veristävuotoa joten toiveet ei kovin korkeella ole :(
Neuvolaan en uskalla soittaa...enkä varata ultraa...pelkään niin sitä tuomiota että kesken on mennyt...
Tosin yritän lohduttautua sillä et raskauduin niin nopeesti kaavinnan jälkeen et jospa se olis kaikki jotain vaaratonta vaan...
Mites ristiinkulkijalla on odotus edennyt???
Plussatuulia kaikille :heart:
:wave: -mami09-
P.s Kirjoittelen tänne vieläkin kun en uskalla siirtyä odottajien puolelle,tosin eipä ole la:sta mitään hajuakaan...en siis tiedä et minne edes kuuluisin...
 
Voi mami :hug: Kovasti voimia sulle raskauteen ja hartaasti toivon että matkalainen pysyy kyydissä loppuun asti :hug:

Täällä täti hyökkäs yöllä oikein kunnolla :'( Kyllä jälleen kaikki toivo mennyt :ashamed: :'(
 
äiti vm70 :hug: hurjasti voimia vielä sinulle! :hug:

mami09 :hug: toivottavasti kaikki menisi nyt hyvin :hug:
Minäkin pelkään ihan hirmuisesti, vaikkei mulla ole edes yhtään keskenmenoa ollut :ashamed: Tai ehkä just siksi pelkään että nyt jotain sattuu kun 3 kertaa on hyvin menyt. Tänään on särkenyt oikean reiden yläosaa, vähän ahdistaa että jos onkin vaikka kohdunulkoinen raskas tms.. :(
Tosin voihan se olla vaan lihassärkyä, kun mulla on muutenkin jalat melko jumissa :ashamed:
Pitäisköhän repäistä ja soittaa neuvolaan :D
Selviäs ainakin että onko sitä edes raskaana ja onko kaikki hyvin..

Iloista päivää kaikille! :flower:
 
Hei vaan pitkästä aikaa! On ollut aikamoista hulinaa ja haipakkaa viime viikot, enkä oo kerinny tännekkään edes lueskelemaan. Mutta eiköhän tämä elo nyt ala pikku hiljaa asettumaan :)
Tästä kuusta olisi tarkoitus alkaa yrittämään ihan toden teolla sitä nelosta ja nyt on sit kp 1/ 23-28 menossa. Mukavaa päivää kaikille ! :flower:
 
MannaHari Onnea yritykseen! :hug: :flower:

Piti tulla heti kertomaan että sain viuhdoin sinne neuvolaan soitettua :D
Kaikkee hirveesti selittelin sille, ja sitten se täti sanoikin ettei se rupea ketään moralisoimaan tai jotai sillai :ashamed:
No jokatapauksessa mulla on nyt aina sitten 11.6 (melko nopeasti)
Ja lähettää mulle papereita. Kun ne saapuvat pitää soittaa ja varata aika sinne ekaan ultraa.
Pelottaa vaan hirmisesti ettei kaikki olekkaa hyvin :ashamed:
 
Kiitos :)

Tiukun äiti hienoa että sait soitettuu sinne neuvolaan, kyllä sulla on kaikki hyvin, ihan varmasti :hug:

Voihan PiiiiiiiiiiiiiiP :headwall: satuin olee pikkuneidin kanssa vaatekutsuilla ja sielä oli pienten lasten äitejä joita en tuntenut, kyselivät neitini ikää niin sanoin et 1v9kk niin sit puhelivat et voi meillä oli jo silloin toinen jo puolivuotias :eek: Kyllä niistä on niin seuraa toisilleen jne :headwall: :headwall: Mua alko niin sapettaa et totesinkin et mulla toimi imetys ehkäsynä niin hehkutti vain et ensimmäinen oli 7kk kun raskautu jne. ja sit totesinkin et ei se vain aina käy niin helpolla ja lähdin keittiön puolelle, kyseinen äiti ei sit tullut kahville vaan lähti lapsostensa kanssa kotiin, toivottavasti meni sille perille mitä tarkoitin, naapurini kyllä ymmärsi ihan varmasti et meille siis toiviottaisiin vielä pientä. Itku tuli sitten kotimatkalla ja edelleenkin :'( Onks jotkut ihmmiset niin pönttöjä ettei tajuu ettei kaikki raskaannu tosta vaan :ashamed: anteeks :ashamed:
 
Hei!

Minäkin voisin liittyä seuraanne kuumeilemaan neljännestä.. Meillä on lapset syntyneet vuosina -00, -05 ja -07. Vauvakuume senkun vain kasvaa, mutta katsotaan nyt onko enään neljännelle tilaa tässä talossa, että tää talo pitäis laajentaa ja kalliiksi tulis, ainakin mun kukkarolle tällä hetkellä..
Miehelle olen kyllä puhunut vauvakuumeesta, mut sillä ei taida vauvakuumetta enää tullakkaan, sen kommentti oli; jos nyt enään yhtään lasta pitää alkaa tekemään, niin hän juoksee maapallon toiselle puolelle pakoon.. :LOL:
Noh.. Ehkä joskus sitte.. Kuumeilla ainakin saa ihan rauhassa ja pitääpä mennä joulukuussa sitten naapuriin vauvaa sylittelemään kun sinne syntyy pienokainen.. :heart:
 
mami09 :hug: Mäkään en kuulu minnekään. En oo kai koskaan kuulunutkaan. *huono fiilis* ja *hermona*. Huomenna saan kai tiedon onko hormonipitoisuus ok. Ja viikon päästä ultra jos arvot kohdillaan. Tää on niin karmeeta vaan odottaa et viikot kuluu riskirajan yli. Musta tuntuu et jos tää ei oo kestävää niin enää ei yritetä. En kestä tätä jännitystä.
äitivm70 :hug: ...mie kyllä ymmärrän ettei se ihan helposti aina onnistu.. vaan jotkut eivät ymmärrä ennenkuin heille sanoo, he eivät lue elekieltä eivätkä tiedä muusta kuin siitä mitä heillä on.
 
Huomenta!
Ristiinkulkija kiitos ja koko sydämmestäni toivon että kohdallasi kaikki kunnossa :hug:

tanjan82 Tervetuloa :wave: Missä kuussa tuo -07 lapsukaisesi on syntynyt, omani on syyskuinen ;) Joko teillä puhutaan paljon jne. Meillä tulee suht vain sanoja, harvoin 2-3 sanan lauseita ja tottahan kun innostuu niin sit tulee tekstiä oikein urakalla josta naurettukkin et neitin omaa juttuu mist kukaan ei ota selvää :D

Täällä ei kummempaa, tää viikko lomaa ja rippijuhlien järjestelyitä, loppuviikko varmaan aikasta paniikkia :headwall: Kierto siis alkupäivissä, tätsy pakkas ja häippäs taas hetkeks :ashamed: kunnes taas tulee enskuun alus kiusaa, ainahan se tulee :'( vaik kuinka yrittäis :/ mutta jospa se sit joskus osais mut jättää välistä ;)

Täällä paistaa aurinko ihanasti, täytyy mennä käymään kaupassa, varaamassa rippikukat jne. ja nauttia tää päivä suht ulkona =)
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti vm70:
tanjan82 Tervetuloa :wave: Missä kuussa tuo -07 lapsukaisesi on syntynyt, omani on syyskuinen ;) Joko teillä puhutaan paljon jne. Meillä tulee suht vain sanoja, harvoin 2-3 sanan lauseita ja tottahan kun innostuu niin sit tulee tekstiä oikein urakalla josta naurettukkin et neitin omaa juttuu mist kukaan ei ota selvää :D
Hei! Meidän neiti on elokuun alussa syntynyt.. Juttua lentää, paljon semmoisia sanoja, joita täytyy kysyä uudelleen et mitä sanoit, mutta aika paljon jo sanoja on. n. kolmen sanan lauseita myös tulee jo esim. missä isä on? Isoveli on nukkumassa.. Koira on ulkona.. jne.. Niin ja pisin on et no kuka se siinä..=D
 
Moips!

tanjan82 Tervetuloa! :flower:

Kun tuosta puheesta kirjoititte niin saako kysyä minkäikäisiä teidän pikkuiset olivat kun rupesivat sanoja sanomaan?
Siis kun ovat hurjan taitavia puhumaan nyt :)
Kun tuo mun tyttö on kohta jo 1v3kk eikä sano vielä yhtään sanaa :ashamed:
Tuossa n.9-11kk iässä sanoi "äiti" ja "ei" nyt ei siis mitään.
Nyt ehkä välillä sanoo "äiti". Isoveljet sanoo että puhuu tanskaa :D
Rupeaa vähän huolestuttamaan jospa ei ole kaikki ihan kunossa.
(mun esikoinen ns. erityislapsi, rupesi puhumaan vasta 3 vuotiaana)
Keskimmäinen sanoi ehkä alle 10 sanaa tuossa iässä ja kun oli n.1v5kk rupesi sanoja tulemaan hurjasti. (jos oikein muistan)

Hauskaa päivää kaikille! :heart:
 
Huomenta!
Tiukun äiti lapset on niin yksilöllisii ;) Meillä kun oli 1,5v. neuvola niin silloin sanoin sielä et sanavarasto on sen n.10 sanaa niin kuin 1v. neuvolassakin mut muutama päivä sen jälkeen niin alkoi sanoja tulla roppakaupalla =) Älä siis huoli, kyllä se neiti vielä oppii puhumaan ;) Koskas sulla itselläsi oli se eka neuvola.... hatara pää, ei muista :ashamed:

Eilen käytiin varaamassa kukka-asetelmat ruoka ja lahjapöytään, tänään pitäis muistaa ostaa sitä klorittee kun eilen unohdin niin saan nuo anopin lakanat valkaistua kun seisseet taas tuola vaatehuonees pari vuotta et saan ne "valkoisina pöytäliinoina" ja täydestä meni pari vuotta sittenkin eikä kukaan tajunnut et oli lakanat :) Tänään tarttee tehdä myös lista mitä tehdään mikäkin päivä vaik vanhatkin listat vielä jäljellä, mulla sellainen vihko jossa kirjattuna naapureiden rippi ja yo juhlia ym. joita olen ollut tekemässä ;)

Täällä ei sen kummempaa, olen yrittänyt sempata itseeni lähteväks aamusta jo lenkille koiran kans et illalla ei tarvitsisi mut tähän mä vielä olen jämähtänyt mut jos mä kohta ;) mut kuitenkin tänään käyn vaik satais pikkuisia akkoja taivaalta :kieh:

Mukavaa pä ivää kaikille :wave:
 
Hips!

äiti vm70 Juu, kyllähän mä tiedän että lapset oppivat eri tahtiin.
Välillä vaan pelottaa tosiaan kun esikoisella on noita kaikkii ongelmia että onko siskollakin sitten :ashamed:
Kun oli vähän häikkää sydänäänissä synnytksessä. Ja tyttö sai vaan 7 pistettä.
(isoveli sai tosin vaan 4, eikä hengittänyt. Ponnistusvaiheessakin oli "vain " 1h10min eroa..)
Tänään olikin just esikoisen päiväkodissa palaveri. Oli niin kiva kun sielä kehuivat kovasti "mun pikkuista" :D :heart:
On hurjasti kehittynyt ja osaa melkein jo lukea, sekä tuntee jonkun verran kelloa jne..

Torstaina on eka neuvola ja ensi viikon keskiviikkona on jo eka ultra :)
(jännittää vähän)

Tsemppiä juhliin :)
Onko tulossa paljon vieraita?
Onneksi meillä on ekat rippijuhlat tulossa vasta 9 vuoden kuluttua ;)

Iloista päivää kaikille! :flower:
 
Tervehdys kuumeilijat :wave:

Tulin vain ilmoittamaan, että meidän nelonen tuli maailmaan 6.6.09. Synnytys käynnistettiin raskausmyrkytyksen vuoksi rv 37+5. Tuloksena oli pikkuinen poika pituus 49cm ja paino 3000g. :heart: :heart: :heart:
 
Onnea terhi! :heart:

Olenko jo tippunut" listalta vaikka en ole pariin viikkoon käynyt täällä? :whistle: ;)

Eli neljättä yritellään ja kp 25/32-40.
Gynellä kävin maanantaina tarkistuttamassa paikat .
Sisätutkimus tehtiin sekä ultra. Oikealla munasarjassa näytti olevan kypsyvä munasolu.
Ja kaikki muutenkin kunnossa. Gyne sanoi että jos ei ensi kevääseen 2010 mennessä ole napsahtanut niin sitten saamme lisäapua yritykseen :eek: Meinasi varmaan että kun meidän muutkin lapset antanut odottaa itseään niin kauan aina että ei vielä tarvitse tehdä mitään...

Eipä kauheesti tuntunut ovis nyt vaikka se ultran mukaan olli tapahtumaisillaan.
Ei nipistelyjä ei mitään
:( Toivo mennyt neljännestä täysin ja joka kuukausi varma että punaista näkyy... :'( :ashamed:

Mutta hauskaa päivää kuitenkin kaikille ... :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti vm70:
Huomenta!
haaveilija-78 Tervetuloa joukkoomme :wave: Onpas teillä kauan yritystä takana :hug: Toivotaan että pian tärppää :) Oletko koskaan käynyt tutkimuksissa et mistä johtuu tuo pitkä kierto jne. Varmasti tosi rasittavaa, jaksuja :hug:
Päivitän sut tuonne ensimmäiselle sivulle ;)

Tämä toukokuu on kyllä ollut plussarikas kuukausi pinossamme :heart: nyt jo 3 plussaa tullut ja vielä ehtii kun kaikkien kp.t ei edes tiedossa :)

Täällä ei kummempaa, vapaa viikonloppu mutta tuo meidän pihalla oleva rakennusprojeksti vie kaiken ajan ja se mitä kaikkiin tarvikkeisiin menee rahaa niin alkaapi jo viemään yöunia sekä rippijuhlien valmistus alkaa kans pikkuhiljaa stressaamaan vaik aikasta samoilla kaavoilla mennään kuin esikoiseltakin :ashamed: Ja niihinhän on enää tasan 3vkoa :eek:

Nyt mentävä aamutoimiin, mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
Kiitos, huomasinkin nyt vasta että olit ystävällisesti päivittänyt minut sinne :)

Maanantaina olin gynellä ultrassa ja sisätutkimuksessa.
Gyne myös sanoi että pitkä kierto, mutta ultran mukaan kyllä ovis tapahtumassa (kypsyvä munasolu näkyi siellä oikella puolella). Eli katsotaan, ensi kevääseen vielä yritellään luomusti ja sitten "lisäpotkua" yritykseen.

Meillä on jokaisessa lapsessa mennyt kauan yrityksessä, tässä vaiheessa(2,5v) sitä on jo niin turta ja toivonsa menettänyt että ei edes usko enää raskautuvansa ikinä.
Olen onnellinen näistä kolmesta lapsesta jos näin tulee käymään. Tod.näk. hoitoihin emme tule lähtemään...

MUTTA, kesä edessä ja auringon paistetta toivottavasti vielä edessä =)
 

Yhteistyössä