Kiitos Onnitteluista kaikille :hug:
Tunteet jo vaihtelevat laidasta laitaan, toki olen tosi onnellinen et viimeinkin tärppäs mut sit toisaalta tämä on niin lopullista :'( Jos kaikki menee hyvin loppuun asti niin mun viimeinen raskaus :ashamed: Nyt siis nautittava joka ikisestä vihlasusta, kivusta ym. mikä eteen vain sattuu eikä auta valittaa
Ensviikolla varmaankin vietävä vielä varmistusnäyte tuonne labraan kun mies niin selittää et kun jossain telkkaohjelmassa joku lääkäri sanonut et nuo apteekin ym. testit ei ole luotettavia
Reppana vielä epäuskoinen
Jossain neuvoloissa kyllä muutenkin haluavat itse sen jostain syyst kontrolloida et ei riitä se et itse tehnyt testin ja saanut posit. tuloksen ja saanpahan sit samalla sen ajankin ekaan käyntikertaan joka täällä yleensä vko 9
Ristiinkulkija :hug: :hug: Varmasti tosi rankkaa kun ei uskalla nauttia raskaudesta vaan joutuu "elämään" pelossa :ashamed: Sydämmestäni toivon että ensiviikon ultrassa kaikki hyvin :hug:
Tiukun äiti Ihana kuulla susta :hug: Mä olen tällainen ylihuolehtiva emo tääl pinos =) Voipi olla et kirjoititkin jossain vaihees et lähdette mökille mut en mä enää muistanut, ihmettelin vain kun susta ei kuulunut mitään :ashamed: Kiva kuulla et väsymyksesi ja pahaolosi helpottanut ja pääset nauttimaan raskaudesta =) Itsellä se väsymys alkaa vasta kohta iskemään mut onneks aloitin sen "hevoskuurin" herbalife- vitamiini, sekä yrttikuitu et saisi pirteyttä jne. mut tarkistin kyllä sitä ennen et ovatko varmasti turvallisia jos raskaannun niin mulle vakuutettiin et ovat. En mä tiennyt et ne näin nopeesti vaikuttaa et kun niitä alkaa napsia et saa ns. puuttuvatkin vitamiinit niin heti viikko alotuksesta raskaantuu
Haavelija-78 sun kp.si huitelevat jo huikeita, en enää päivittänyt niitä ekalle sivulle et jos vielä olet joukossamme niin kävisitkö huikkaamassa et miten kävi
NinniNuppunen niinhän se minunkin mies sanoi että kun pikkuneiti oli syntynyt et ei enää yhtään lasta ja kuinka ollakkaan tuli toisiin aatoksiin
Kyllä nuo miehien pää on vaan käännettävissä vaik välillä siihen menee aikaakin, tosin meilläkin välilä sitä edestakas sahaamista et joo ja sit ei ja sit taas joo :ashamed: Tässä kierrossa oli oikein innolla kun selittikin mulle et pitäähän meidän saada se toinenkin "sesonkivauva" kun terkkari silloin puui kun meidän neiti syntynyt et ruuhkahuiput ajottuu syyskuuhun ja maaliskuuhun kun syyskuisen laitettu alulle suht joulun tietämil ja nää maaliskuiset juhannuksena
Usko pois, kyllä se mies vielä lämpenee, hitaasti mutta varmasti
Nyt mentävä aamukahville, mukavaa loppuviikkoa kaikille :wave: