mamma84 ihanaa et teillä taas kuumeillaan ja nyt peukuttelen et seuraavaksi sit pääsisit tuonne odotuspuolelle nelosten pinoon :heart:
Olen oikeesti iloinen et olette saaneet asiat "kuntoon" :hug:
Mulla oli erittäin stressaava loppuviikko et ei tosikaan töissä, itku meinasi tulla moneen otteeseen :'( Välttämättä en saa pitää lokakuussa kesälomaani syyslomavkolla kun ei ole ihmisii sit mun pitää jaksaa tehdä 8pvkin putkeen ja vielä jopa 11,5h päiviä kun olen vielä nuori, niin ensvuonna tosin 40v :headwall: et miten se nuorikin määritellään kenenkin mittapuussa :ashamed: Ette usko kuinka hitsannut, eilen illalla itkin vielä nukkumaan mennessäkin kaikkea :'( Onneks tää päiväoli vielä vapaa et huomenna sit taas ja ke onkn sit se 11,5h päivä jälleen, lauantaina menin 6,30 laskee inventaariota ja sit jatkoin siitä norvi työvuoron 10.30-17 et eihän tuollekkaan päivälle tullut pituutta suinkaan :/
Nyt eka neuvola takana ja mun LA aikaistu eli 8.3 mut ultrassahan sit näkee vasta sen oikean. Ensviikon perjantaina onkin sit lekurinvola (14.8)ja 3vkon päähän saankin sit tilata sitä ultraa =)
Neuvolatäti kuunteli mua auliisti ja kirjasi sinne tietoihin että henkisesti stressaavaa ja sit laittoi myös et jopa 11,5h työpäiviä ja seisomatyö.
Hemppa oli 145 mut verenpaineet kohollaan vaik ei mitään hälyttävää 134/75
Jaksuja teille kaikille, plussapuhurieta ja palaillaan :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 9+0 :heart: