Neljännestä Kuumeilevia vol2

HEIPS!
Täällä kolmen pojankoltiaisen (-97, -99, -04) äiti haaveilee, josko sais neljännen vauvantuoksuisen nyytin. Tuntuu, että syliä ja rakkautta riittäisi vielä yhdelle. Ajattelin vielä kesän yli olla kierukan kanssa, ihan mukavuussyistä, ja syksyllä vois pikkuhiljaa kattella.. =)

Tervetuloa puskajussi mukaan :wave: hienoa et tänne saadaan uusia niin pysyy pino aktiivisena ;)

Tänään taas vaihteeks kuvottanut koko päivän, onneks pysyy kuvotusasteella ja jonkin verran kyl kipuillutkin mut yritän nauttia kaikista oireista kun tämä tulee olemaan meidän viimeinen vauva jos kaikki menee hyvin loppuun asti :ashamed:
Väsymystä myös ilmassa mut suurimmaks osaks taitaa olla lähinnä töissä työmotivaation puutetta :headwall:
plussapuhureita niille joilla yritystä parhaillaankin ja tsemppiä jotka vielä "kypsyttelevät" miestään :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 7+6 :heart:

äiti vm70 todella paljon onnea :flower: :hug:
ja muillekkin plussanneille onnea..

palailen pienen tauon jälkeen tänne yrittäjien pariin.
tarvittiin pieni tauko ettei mene maku yritykseen.

joskut voi muistaa mut mutta uusille ainakin tiedoks:
mulla on kolme lasta:
poika 02,tyttö 05 ja poika 07.

nyt on menossa kierto 29/30 ja tämä on 2 yritys kk.

mamma84 ihanaa et teillä taas kuumeillaan ja nyt peukuttelen et seuraavaksi sit pääsisit tuonne odotuspuolelle nelosten pinoon :heart: ;) Olen oikeesti iloinen et olette saaneet asiat "kuntoon" :hug:

Mulla oli erittäin stressaava loppuviikko et ei tosikaan töissä, itku meinasi tulla moneen otteeseen :'( Välttämättä en saa pitää lokakuussa kesälomaani syyslomavkolla kun ei ole ihmisii sit mun pitää jaksaa tehdä 8pvkin putkeen ja vielä jopa 11,5h päiviä kun olen vielä nuori, niin ensvuonna tosin 40v :headwall: et miten se nuorikin määritellään kenenkin mittapuussa :ashamed: Ette usko kuinka hitsannut, eilen illalla itkin vielä nukkumaan mennessäkin kaikkea :'( Onneks tää päiväoli vielä vapaa et huomenna sit taas ja ke onkn sit se 11,5h päivä jälleen, lauantaina menin 6,30 laskee inventaariota ja sit jatkoin siitä norvi työvuoron 10.30-17 et eihän tuollekkaan päivälle tullut pituutta suinkaan :/

Nyt eka neuvola takana ja mun LA aikaistu eli 8.3 mut ultrassahan sit näkee vasta sen oikean. Ensviikon perjantaina onkin sit lekurinvola (14.8)ja 3vkon päähän saankin sit tilata sitä ultraa =)
Neuvolatäti kuunteli mua auliisti ja kirjasi sinne tietoihin että henkisesti stressaavaa ja sit laittoi myös et jopa 11,5h työpäiviä ja seisomatyö.
Hemppa oli 145 mut verenpaineet kohollaan vaik ei mitään hälyttävää 134/75 ;)
Jaksuja teille kaikille, plussapuhurieta ja palaillaan :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 9+0 :heart:

Täällä edelleen lämmöt ylhäällä... :'( Alkaa vallan väsymys painaa kun koko ajan lämmöt 37,2-37,7 asteen välillä sahaa. Täytyy varmaan kohta lääkäriin mennä.
Nyt menossa kp 28/28... Alaselkää tänään ruvennut särkee siihen malliin et tietää mitä huomenna luvassa.

Sunnuntaina juhlitiin nuorimman 2v synttäreitä ja johan siellä sukulaiset kyselemässä et onkos vielä neljäs tulossa?

Cicikoo koskas ajattelit testailla, täällä peukut ja varpaat pystyssä et lämpöilysi johtuisi ihan raskautumisesta ;)
Onnittelut teidän 2v.lle :heart: Meillä vietetään reilun kk. päästä pikkuneidin 2v synttäreitä ja esikoiseni täyttää tulevana sunnuntaina 9pv. 17v =)

Jaksuja teille kaikille, plussapuhureita +++++++++ :whistle:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 9+2 :heart:

cicikoo huomasin et meillä on samanikäiset lapset =)

tänne täti kurvas eilen.ku yleensä alkaa aamulla vuoto ja ny
alkoi illalla niin mies kerkes jo vihjaista testin hakemista. :)

pään särky on ny jatkunu monta päivää eikä
lääkkeet auta.pitää alkaa toivoo auringottomia päiviä.
eipä tänne sen kummempia.. :wave:

äiti vm70 Tänään testailen jos iltaan mennes ei ole tätiä kuulunut.

mamma84 Joo niinpäs onkin. =)

Vähän kyl alkaa jännittää. Täti ei ikinä myöhässä, lähes tunnin tarkka aina. Nyt siis 30/28.
Tosin eilen aloin miettii et tämä vasta eka kierto pillerien loputtua et jos sen takia kp nyt pidempi. Noh jos iltaan mennes ei muutosta niin sit teen testi.

Nyt sitten testailtu prisman halppis testillä. Nimeä en just nyt muista. :ashamed:
Joko siinä näkyy viivan paikka tai sit hailakka plussa. Viivaa ei tarvii valon edessä tihrustella et kyl läheltä näkyy aika selvästi. Mutta olen ennenkin käyttänyt kyseisiä testejä ja ikinä ennen ei ole tullut tuollaista haaleaa viivaa. Joko pelkkä yksi viiva tai sit 2 vahvaa viivaa.
Täytyy huomis aamuna testailla uudestaan.

Mä kans testasin just noilla samoilla prismas myytävil ja vaik mullakin oli jo myöhäs 3pv niin hailakka viiva tuli mut selkeesti väriä, aikaisemmin siis negakierrois saanut sen värittömän viivan :ashamed: Silloin kun sain tuon hailakan haamun niin hain apteekista sen herkän ja heti piirty vahva plussa eli melkeenpä jo onnittelisin sua ;) Noissa prismassa myytävis se herkkyys on sen 25 et ei kovinkaan herkkä kun tosiaan apteekin herkin sen 10 :)
Täällä siis edelleen peukut ja varpaat pystyssä puolestasi :hug:

mamma84 pahoittelut tätösestä :hug:

Plussapuhureita kaikille +++++++++ :whistle:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 9+3 :heart:

äiti vm70 Pikasesti käyn tässä pyörähtää... Olo on kurja ja tukala, väsyttää ja turvottaa, supistelee paljon jne. Sokerit koholla, ens viikolla alkaa mittailu. Ens viikolla lääkäri...ei varmaan tartte töihin palata... menossa viikko 15. Jotenkin vaan sellanen olo et kyl täs viel jotain sattuu... :/

Ristiinkulkija: Älähän nyt vielä piruja maalaile seinille. =) Kesä ja helteet saa kropan sekaisin ja väsyksiin. :hug: Kyllä kaikki menee parhain päin. :heart:

Tänne ei mitään uutta. Kuume polttelee kovasti, mutta mies on taas ottanut vähän takapakkia, kun lapset olleet aika mahdottomalla tuulella. Kai se jatkuva helle saa heidätkin sekaisin. :whistle: Mutta nyt on hyvä herätellä laihdutusintoa, joka on päässyt vähän karkaamaan. =)

Nauttikaapa tyttöset kesän viimeisistä helteistä! B)

~~NinniNuppunen~~

Neuvolalekuris käyty, äänet ei kuuluneet ja lääkäri sanoikin ettei välttämättä kuulu kun viikkoja vähän 10+4 :ashamed: kysyin kyllä et pitääkö olla huolissaan mut vakuutti et ei et olisi ollut ihme jos olisi kuuluneet :ashamed: Joudun siis vielä 2 vkoa odottelemaan eli ultraan asti :'( joka 27.8. Saikkua sain 23pv. asti eli jospa tässä saisi sit hieman levättyy ja hermoja lepulteltuu :ashamed:
Verenpaine kohonnut 1,5vkossa 134 nyt 140/81 :ashamed: ja lisäks painoo tullut 0,5kg lisää :eek: Uuden neuvola-ajan sain sit jo 3.9 ihan senkin takia et katsotaan mun omaa jaksamista tuola työssä että verenpainetta. Olen siis hyvissä käsissä jossa pidetään meistä oikeesti huolta =)

Nyt menen takaisin pihalle pikkuneidin kanssa :wave: jaksuja teille kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 10+4 :heart:

meillä esikoisen koulun alku on hieman sotkenu yritystä.
tosin me sovittiin ettei yrittämällä yritetä.mut pitää peittoja täs piakkoin vähän käännellä. ;)

esikoinen aloittanu koulun hyvin,mitä iltaisin kotona kiukkuilee kun on väsy.
tyttö pääsee huomenna tutustumaan uuteen hoitopaikkaan.
sitten oonkin kotona 2-3 päivää viikossa vain nuorimmaisen kanssa kaksistaan. =)
voi tuntuu oudolta. :heart:

täällä sataa vettä..
ny aamupalan kimppuun. :wave:

Nyt sit antibioottikuuri päällä... Tuon lämpöilyn takia sit lääkärissä juostu urakalla. Ja mitään syytä ei löydy!! :( Nyt lääkäri sit päätti et kokeilee tuota kuuria ja jos senkin jälkeen edelleen lämmöt kohollaan niin mentävä takaisin. Täytyy nyt kovasti toivoa et lääkkeet auttais, en jaksai enään lääkärissä juosta.

Moro!

Täällä ois kans yks neljännestä (salaa) haaveilevä :D Sen takia salaa koska noi sukulaiset ei oikeen ymmärrä meidän perheen vauvaintoa. Kommentteja kuuluu joka taholta tyyliin "kyllähän teillä varmaan nyt jo on tuo lapsiluku täynnä" :|
Sellasella mielellä ollaan että tulee jos on tullakseen..ei kuitenkaan yrittämällä yritetä. Meillä siis ennestään 04, 06 ja 08 syntyneet lapset. Ja tasasen kahden vuoden välein tulis jos nyt sais lasketuks ajaks ens vuoden :LOL:
Ens kuun alussa pitäs sitten jännäillä että tuleeko täti kylään vai ei...sitä odotellessa :D

tervetuloa autumnfall :wave:

meillä on sit samanlainen suku. :ashamed:
isä sanonu suoraan kun odotin kolmatta et sit
käyt katkaisemas johdot ku syntyy. :ashamed:
eli pelottaa jo tuleva jos vielä tärppää ja pitää kertoo :headwall: :/

Tervetuloa autumnfall. :wave:

Olen pahoillani teidän puolestanne, joilla suku on noin julmasti vastaan. :hug: Meillä onneksi suku hyvin myötämielinen, molemmilla. =) Avoimesti olen kertonut haaveilevani neljännestä, siitä tytöstä ja kaikki kannustavat vielä yrittämään. Miehen ketale vain sinnittelee. :kieh: :LOL:

Juu, nyt jos tärppäis niin varmaan en "uskaltais" kertoa ennen kun on ihan pakko tai se jo näkyy niin että ne itse arvaavat. En jaksa kuunnella sitä miten muut tietää paremmin miten meidän pitäis elää ja että lapsia ei saa enää tehdä. Aikuisiahan tässä ollaan ja omasta elämästä päätämme kuin myös siitä, haluammeko vielä lapsia vai emme.
Varmaan ensimmäiset kysymykset ois että "no mitäs nyt sitten?" "miten selviätte neljän kanssa?" jne.. varmaan pitää vaan kommentoida että no nyt sitten meinattiin käydä synnyttämässä ja selvitä niin kun tähänkin asti :LOL:

No jännä nähdä mitä tuleman pitää...nyt pitää mennä laittamaan tuo jälkikasvu unten maille :)

P.S mamma84, mun miehellekin tuli kommenttia heti kun kolmas syntyi että "nyt varmaan käyt sitten steriloimassa itsesi ettei noita tuu enää enempää". :/ Uskomatonta että kukaan pystyy edes toiselle tuollaista ehdottaa...

Hei!
mahtuisiko mukaan uusi neljännestä kuumeilija? :) Meillä kuopus on vasta vajaan viiden kuukauden ikäinen, mutta haaveillaan silti jo neljännestä ihmeestä.

Raskausajat ovat olleet raskaita, esikoisen ja kuopuksen kohdalla supistukset alkoivat jo ennen rv 28 ja keskimmäisestä viikolla 35. Esikoinen syntyikin jo rv 29+1 ja kuopus pysyi matkassa viikolle 34+3 asti. Keskimmäinen syntyi laskettunapäivänä. :heart:Esikoisen jälkeen oli yksi keskenmeno rv 7+5.
Näin ollen myös mahdollisessa seuraavassa raskaudessa ennenaikainen synnytys on mahdollinen.
Eli meillä siis poika 05/06 ja tytöt 02/08 & 04/09

Meillä isovanhemmat ovat ainakin tähän asti olleet innoissaan lapsista, mitä nyt vähän kolmannesta kuultuaan miettivät miten pärjätään kolmen niin pienen kanssa. Saas nähdä mitä neljännestä sanottaisiin.. :D

voisin varoen ilmottautua joukkoon =)
Meillä on uusperhe ja lapset 99,02 ja 07 syntyneet
Nyt jätettiin ehkäisy pois,ja toivotaan että jossain vaiheessa tärppäisi.Kuopusta väsättiin reilu 6kk joten saa nähdä miten nyt käy :ashamed:
Isovanhemmat ovat auttaneet ihan kiitettävästi lasten kanssa,mutta minun vanhempani asuvat kaukana niin jos halutaan hoitoon on lapset kuskattava toiselle puolen suomea.
Sukulaisilta tulee varmasti sanomista jos raskaaksi tulen,kolmaskin tuntui olevan monelle liikaa :D Varsinkin kun eka on tyttö ja toinen oli poika,niin kovasti kommentoitiin että kyllä nyt on hyvä kun lapset tehty :(
Asuntoon nelonen mahtuisi hyvin ja autossakin on vielä tilaa =)
Lueskelen ketjua ja kirjoittelen lisää kun ehdin

hipsun kirjoituksesta tuli mieleen ,
mun siskolla on tyttö ja poika,eikä enempää tule.
kun me saatiin poika ja tyttö niin sisko
meinas et enempäähän ei tarvitakkaan ku on kumpaakin sukupuolta.

oonkin aina sanonu etten halua mun oman mummun lapsilukuun yltää (10lasta) mut anopin lukuun vois yrittää (6lasta) mut ainakin oman äidin kans haluisin tasoihin (4lasta) :p :D

Yhteistyössä