Neljännestä Kuumeilevia vol2

olo on ihan tööt,hyvällä tavalla..
uni ei meinannu tulla ollenkaan ku mietin maat ja mannut.
eilen alustavasti puhuttiin et pidetään asia kahden välisenä hetken.
mut en tiiä pystynkö.. :LOL: siskoo tuloo meille siivoomaan tänään.
saa nähä möläytänkö jotain :LOL:
aamulla tein varmuus testin ja liuska ei ollu 1min pissakupis niin ilmestyi toinenkin viiva.
ehkä hivenen etova olo ja selkää särkee.. :/
maha on pullahtanu esille kuin olisin puoles välis.. :eek:
en tiedä uskallanko siirtyä odotus puolelle.. :p
 
Hei pitkästä aikaa!!
Melkoista hälinää on viime aikoina ollut, muutettiin viikko sitten. :)

Ja jos kaikki menee hyvin, niin meidän perheeseen syntyy neljäs lapsi kesäkuussa 2010. :heart:
LA on 6.6. ja plussa saatiin testiin 29.9 kp 31.

Joten mä taidan siirtyä kohta puolin tuonne odottajien puolelle.

Tsemppiä kaikille! :heart:

neljäshaaveissa & pikkuinen 5+2
 
kiitokset onnitteluista.

neljäshaaveissa..mulla olis LA 12.6.-10
eli lähekkäin mennään.

menin sit eilen paljastamaan uutisen mun siskoolle ja veljelle.
muuten olisin pakahtunu.. :LOL:

ny aamupalan kimppuun,sit puheterapiaan tytön kans.samalla reissulla viedä se sit hoitoon.
sit laittaa nuorimmainen nukkumaan ja pientä järjestystä tehä ku illalla tuloo
nuorimmaisen kummit käymään.
 
nuorimmaisen kummit ei sit päässykkään eikä ees ilmoittanu ettei pääse ku vasta yöllä tuli
viesti.yleensä ollaan nähty kerran kuussa.me ollaan niiden nuorimmaisen kummit ja ne meidän.mut ny on menny 7kk ettei olla nähty.muutamia yritys kertoja on ollu mut ne on kaatunu samantien niiden kiireisiin..ens kuulla on tuplasynttärit meillä,saa nähä pääseekö pojan synttäreille ees.
tytön likkakummi on vielä oudompi tapaus.nähny tytön ristiäispäivänä ekan ja tähän mennes ainoan kerran ja likka täyttää nyt 4v.aina tullu rahallinen este.eikä myöskään etukäteen voi ilmoittaa ettei pääse.lasten kummeista sais pitkän romaanin ja pahan mielen ku alkais miettimään.

eilen palattiin risteilyltä jossa oltiin kaksistaan.miehen työpaikka kustansi työntekijöiden matkan kokonaan ja puolisoiden matkan osaksi.olihan sielä rauhallista mut kyllä syyllinen olo oli.lapset oli pärjänny hienosti mummun kanssa.

ens viikko onkin syysloma eli esikoinen on kotona.tyttö menee hoitoon to ja pe.
mahassa voidaan hyvin.lievää etovaa oloo on havaittavis jos ei syö tunnin välein jotain ja jätkuva väsy. :) |O
 
moi!
varovaisesti yritän ujuttautua teidän pinoon mukaan jos huolitte :)
alamme siis miehen kanssa haaveilemaan viimeisestä lapsestamme, jos ja kun 4. lapsi syntyy, tehdään mulle sterilisaatio synnytyksen jälkeen.

taustatietoa vähän;
meillä siis ikää mulla kohta 29v. ja miehellä kohta 37v. lapsia meillä on pojat 04/05 ja 09/07 ja tyttö 06/09, miehellä myös aiemmasta liitosta tyttö vm- 93 ja poika vm-96.
lisäksi meiltä löytyy koira ja 2 kissaa.
mun menkat ei viel oo alkaneet edellisen synnytyksen jälkeen joten tässä ei vielä varsinaisesti kuumeilla kunhan harjoitellaan :)
ekassa meni tärppiin reilu 2,5v, toisessa 1v ja kolmannessa 1v joten ei tarvitse hätäillä varmaankaan jälleen.
mut kyselkää jos jokin asia mietityttää ja toivottavasti mahdun mukaan :)

umayya
 
Huomenta!
Oli pakko kirjaantua kun huomasin vanhan tutun eli umayya alkaneen kuumeilemaan nelosta, ihanaa :heart: Tervetuloa :wave:
Muille tiedoksi et meillä molemmilla tuo syyskuinen -07 =)

Täällä vielä viikko töitä ja sit olisi viikon "kesäloma" ;) Loman jälkeen heti maanantaina ultra, pääsee kurkkaa pientä myllertäjää. Kovasti jo tuntuu vauva liikkuvan ja teräviäkin potkuja tulee :heart:
Palailen paremmalla ajalla, kovaste plussapuhureita kaikille ++++++++ :whistle:

Ävm70 ja "pikkukakkonen" 18 tasan :heart:
 
Pitipä minunkin ihan kirjautua, kun näin umayyan liittyneen joukkoon. (Kolmannesta kuumeiltiin yhtä aikaa...) Paljon onnea yritykseen! :heart: :D

Omaa napaa raotan vähän myös.
Meillä tilanne edelleen junnaa tässä samassa... Minä kuumeilen aivan valtavasti, mutta mies ei lämpene yhtään. :( Mulla on alkanu pyöriä mielessä ihan vakavasti, että lapsia saisi tulla vielä 1-3... :D Yksinään niitä on vain hyvin vaikea saada. :snotty: Taloudellinen puoli ei nyt ehkä paras mahdollinen olisi noin isolle katraalle (tuskin koskaan), mutta saahan sitä haaveilla. :heart:

NinniNuppunen kuittaa :wave:
 
äiti vm70 ja NN kiva kun on tuttuja samassa pinossa, toinen teistä tosin jo pitkällä odotuksessa, mutta sekin vielä ihanampaa :heart: oikeen paljon onnea äityliinille :hug:

me ollaan kyllä varmaan perushulluja mutta ei voi mitään kun ne vauvat on niin ihania, viime viikon alussa vielä miehen kanssa juteltiin että ootellaan hetki, mut sit se hyvin pian muuttui jo kuumeiluksi ja harjoitteluksi, täytyy sanoa että onneks en kerennyt ottaa sitä kierukkaa minkä meinasin olisi varmaan harmittanut aika lailla.
mutta kuten sanottu, viimeisen kerran tähän alamme.
 
Heippa!
Ajattelinb huvikseni tänekkin kirjoitella..
Meillä syntyi kolmas poika huhtikuussa, ja kuumetta olis ilmassa,mutta menee varmaan se vuosi ennenkuin aletaan yrittään seuraavaa, jos edes saan miehen enää kiinnostuun :D
Eli meillä on pojat syyskuu -04 kesäkuu -06 ja aprillivauva -09 ja neljättä sitten toivotaan kunhan tilanne on parempi :p
Minä olen 25v ja mies 26v että kiirusta ei kuiteskaan ole,mutta haluaisin olla 30v tehnyt kaikki lapset joten sen puoleen 5v aikaa ja kuiteski toivoisin sen 5lasta :D
Ja meidän tuurillahan ne on kaikki poikia, mikä ei enää kyllä mua haittais yhtään päin vastoin kun ennen tätä pienintä pojan palleroa..Pojat on niin ihania!
Mutta luultavasti minusta ei kuulu piiiitkään aikaan tämän enempää,mutta kuitenikin kuumeillaan!!!
Tsempit kaikille jo yrittäville!!! ja oonnittelut plussanneille!

Vaavimasu ja poijjaat
 
Voisin ihan varovasti tulla mukaan tähän pinoon jos vaan sopii. =) Eli entuudestaan on tyttö 02/00, poika 02/07 ja poika 09/08. ja meidän perheeseen siis toivottais vielä lisäystä. :heart: Välillä vähän hirvittää, että miten sitä kolmen pienen ja yhden koululaisen kanssa sitten arki sujuu, mutta hulinaa tää nytkin on, joten eiköhän siinä yksi lisääkin mene. :D

Vähän ois ajatus, että tää neljäs ois sitte myös se viimeinen, mutta en kyllä kuitenkaan uskalla edes itselle vakuuttaa, että asia olis ihan 100% näin :whistle: :D

Tänään kp 6/28 (kierrot oli jossain vaihees ihan sekaisin minipillereiden takia, mutta nyt siis tuntuu kierrot taas olevan kohdillaan)

Tsemppiä kaikille kovasti =)
 
Myöhäisiltoja tänne :wave:

Kiva kun pinoon tulee uusia kuumeilijoita niin saatte pidettyä tän pystyssä ;)
Katjuska, Tervetuloa ja Onnea yritykseen :hug:

Tänään vein pisunäytteen eli huomenna sit tulokset kun eilen neuvolassa proskut yhdellä plussalla, mut en jaksa olla huolissani siita kun pikkuneidin odotusaikana varmaan joka toinen kk. sain kiikutella vai lopussa vähintään kerran kuussa mut huomenna sit viisaampi ;)
Samal sit kun vein sen niin soitin työterv. huoltoon, sainkin ajan het puol9 et ei tarvinnut kuin kurvata pikkuneidin kans tk.n mäki alas ja toiseen paikkaan. Avauduin sit ventovieraalle sedälle joka sanoi et parempi unohtaa hetkeks työt, eikös tämä pikkuneitikin työllistä äitiä ihan riittävästi ja kirjoitti 5pv. saikkuu ja mullahan on ensviikko se "kesäloma" =) Jännä et miten neuvolassa verenpaineeni aina ylhäsempi mitä muualla eli eilen 139/76 tänään työterv.huollos 135/80 :eek: mut parasta se olis saada alhasemmaks.
Toisaalt olisin ollut menossa töihin mut mies sanoi et kumpi mulle tärkeempi, vauvan terveys vaiko työ :ashamed: johon totesin et sehän välillä mulle naljailee kun jatkuvasti olen saikulla niin sano viel et kokeilet sit loman jälkeen et hakisin nyt vain tän viikonlopun ;) Oliko taas lie jokin taka-ajatuskin et kun olis ollut "yksin" pikkuneidin kans kun keskimmäinen lähtee seurakunnan isoskoulutusleirille, esikoinen lauantaina meidän tuttavaperheelle niin lauantai olisi sit ollutkin 10h vähintään pikkuneidin kanssa ;) No, mun ja vauvan parastahan se ajatteli :heart:

Tänäänkin sit ryhdistäydyin ja olinkin sit 2h kävelylenkillä koiran ja rattaiden kans =) Mulla siis paino oli taas noussu viimeneuvolasta eli kilon viikossa mut johtunee vaan sohvailla makailusta ja syömisestä :( Siivous kyllä odottais mut kaipa mä viikonloppuna saan jotain siivottuu ;)

Nyt lähdettävä nukkumaan, aamulla pikkuneidin kanssa uimalaan =) Meidän vesipeto, laskee mahallaan liukumäestä, ui käsipohjaa, hyppii siitä matalalta reunalta ja viimeeks keksi et juoksee siihen isompaan lasten altaaseen ja sukeltaa, mitäköhän seuraavaksi :)

Öitä :wave: ja plussapuhureita kaikille +++++++++++++ :wistle:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 18+5 :heart:

Ps. kun neuvolassa käskettiin jo tekee sitä liikelaskentaa kun sanoin et vauveli pari päivää aikasta hiljainen niin eipähän ole tarvinnut miettiä moista kun sen verran vilkas ollut eilisen ja tän päivän :heart: :heart: :heart:
 
Minäkin voisin varovasti täältä taustalta ilmoittautua mukaan kuumeilemaan kun mieskin jo vihreää valoa eilen näytti. ;) Ennestään siis kolme suloista muksua, 5v, 3v ja 1v. Ensi kuussa alkaisi "tositoimet" neljättä varten. =)
 
Haluan kanssa tähän ryhmään ilmottautua...meillä siis nelosen yritykset alkaisivat heti, kun vaan kierukan saisivat multa poistettua. Kävin siis jo lääkärillä sitä poistamassa, mutta ei näkynyt lankoja ollenkaan, eikä sitten edes pihteihin tarttuneet vaikka kuinka yritti ronkkia. Lääkäri kirjoitti lähetteen sairaalaan ja nyt sitten kutsua sinne odotellaan kuumeisesti. Sano tuo terkkulääkäri, että gynegologeilla olis pienempiä pihtejä, millä voisi saada niistä langoista kiinni ja sit ultraa apuna käyttäen onnistuisivat ehkä poistamaan tai sitten jollei muuten, niin kaavinta odottaa.

Meillä tosiaan siis on molemmat aivan täysillä mukana nelosen haaveiluissa ja innolla odotetaan, et pääsee tosi puuhasteluihin kiinni =)
Meillä lapset 5v, 3v ja 1v (pian 2v) eli siis melko samalla tapaa kuin toiveissa4:lläkin =)
 
Meillä aloitettiin tosi toimet jo viikonloppuna vaikka käytännössä mahikset tältä kuulta jo menneetkin.. Mutta hyvähän se on jo harjoitella :D

merette: Sattuipas tosiaankin saman ikäiset muksut, onko tyttöjä vai poikia vaiko molempia? Meillä vanhin poika, keskimmäinen tyttö ja nuorin taas poika. ;)

Tänään aamulla taas lapset uuteen paikkaan hoitoon kun pph sairaslomalla. Päiväkoti tällä kertaa vuorossa, mutta onneksi ovat ihanan reippaita ja ottavat uudet paikat vastaan uusina kokemuksina ja kivoina mahdollisuuksina saada uusia kavereita =) Onneksi eivät ole yhtä arkoja kuin oma äitinsä aikanaan :ashamed: Ei kyllä kateeksi käy päivähoidon vastaavan sijaista joka sunnuntai-iltana saa alkaa järjestään kolmelle lapselle varahoitoa neljäksi päiväksi pienellä paikkakunnalla, syyslomaviikolla kun kaikki pph:t on lomalla.. :whistle:
 
Meillä on nyt toinen kierto yritystä pillereitten lopetuksen jälkeen.
Pillereitten kanssa kierto oli 25päivää ja viimeksi venähti 35päivään..nyt varmaan sama homma kp 31 menossa..testiä en kyllä tee ennen viikonloppua jos menkkoja ei kuulu :ashamed: tottakai toivois että ois tärpännyt mutta jotenkin on niin ei raskautunu olotila =) Meillä syysloma takana ja arkeen pitäisi taas palata.
Onko täällä muut äidit työelämässä?itse olen tammikuuhun asti kotosalla,satunnaisia työvuoroja teen,nytkin 2 lauantaita töitä tulossa.Mutta kuopus menee tammikuussa päiväkotiin.Isommat meillä onkin jo koululaisia.Keskimmäinen aloitti nyt koulun,niin kiva kun on saanut olla vielä otona ja tukea toista koulutiellä =)
 
Iltaa vaan tännekin.
Juu kotosalla minä päiväni vietän noiden pojan jössiköiden kanssa. Tänäänkin taas ovat imeneet äiteestä kaikki mehut. :whistle: :kieh: mutta silti vaan kuumetta pukkaa päälle vaikka välillä näitä raskaita päiviä onkin. :heart:
Meillä lapset on kaikki sellaisia vilkkaita tapauksia, niin menoa ja meininkiä riittää. :D

Se ois sitte kp 11/28 menossa, että loppuviikosta varmaan ovistakin pukkaa taas ja sit alkaa se ihana jännääminen tonne isänpäivään asti... joskos sais isukki ihanan lahjan silloin.
Tosin kerran aiemmin oon plussannu isänpäivänä ja se raskaus päättyi sitten keskenmenoon. (juuri ennen kuin tää nuorimmainen sai alkunsa) Niin välillä ne pelotkin tulee taas mieleen, että jos taas käy niin, mutta pitää vaan koettaa positiivisesti ajatella. =)

Mutta nyt pikku iltapalalle vielä :wave:
 
Toiveissa4: meillä on kaks tyttöö ja poika...ja järjestyskin siis tuo.
Olis marraskuun alku puolella sitten se kirukan poistoaika sairaalassa ja sitä siis odotellaan nyt enemmän kun mitään muuta, niin pääsee siitä sitten yrittämään oikein toden kanssa ;)

Hiukan vaan tuo kierukan poistaminen jännittää, kun ei oikein oo varmuutta saadaanko ihan normi menetelmällä pois :/ Mutta onpahan se sentään sairaala, missä sitä yritetään poistaa, niin kyllä niiltä konstit löytyy sen pois saamiseen. Nyt siis vaan toivotaan sitä että se sieltä tuona kertana saadaan pois, ettei tarvii uutta aikaa odotella.

Täällä kanssa tosiaan oon lasten kanssa kotosalla vielä ainakin ja toivotaan, että se neljäs ilmottelis ittestään mahdollisimman pian, niin että voisi jatkaa lasten kotona hoitamista sillain sujuvasti.
 
Mie taidankin sitten kuulua vähemmistöön eli työssäkäyviin äiteihin. Kotonakin viihdyn ihan hyvin aina muksujen kanssa mutta alan sitten kuitenkin aina jossain määrin kaipaamaan takaisin töihinkin. Tiedän että tämä saattaa kuulostaa tosi hullulle toisten korvissa mutta minkäs sitä itselleen mahtaa. Talouskin jossain määrin ajaa takaisin töihin kun ei haluta hidastaa lainanmaksujakaan..

Itse asiassa koska töissä ei saatu kunnollista sijaista järjestettyä äippälomani ajaksi niin tein satunnaisesti myös etänä töitä äippäloman aikanakin ja sitten niillä kertyneillä tunneilla pystyin pitämään koko kesän palkalliset vapaat perjantait ja koko heinäkuun lomaa eli ihan toimiva systeemi. ;) Muutenkin mukavan joustava työ ja etätyön mahdollisuus jota hyödynnän myös säännöllisesti. Helpompi sitten mukailla työpäiviä lasten tarpeidenkin mukaan..

).( flunssa vaan jatkuu sitkeästi, kolmatta viikkoa jo nuhaa ja yskää.. Hiukkasen rasittavaa mutta kun ei kuumetta nosta niin ei varmaan mitään syytä huoleen.. Outoa tää kyllä on, koska en ole aikoihin sairastanut minkäänlaisia flunssia (siis ihan muutamasta vuodesta nyt kyse) ja nyt sitten tällainen megapitkä nuha. Ei voi ymmärtää. Nyt menossa kp22/29 eli viikko vielä sinniteltävä seuraaviin menkkoihin ja sitten alkaa "oikea" yritys.

merette: toivottavasti nyt saisivat sen sitten ekalla reissulla poistettua sen kierukan niin ei tarttis enää jäädä uutta aikaa odottelemaan. Pääsis jo sitten "tositoimiin" :p
 
Huomenet tänne :)

Toiveissa4 Kyllä minäkin tässä aina välillä oon miettinyt, että joskos sittenkin töihin... etenkin kun on monta sellaista täyttä hulinaa oleva päivä, niin kummasti tulee työelämää ikävä :D

Mulla taitaa nyt sitte vaan olla nää piinaviikot edessä, kun ovis tais mennä tossa viikonloppuna. Ihmettelin vaan, kun ei sellaisia selviä merkkejä oikein oviksesta ollut tällä kertaa. Yleensä kyllä oon limoista huomannu milloin ovis päällä, mut nyt vaan valkovuotoa lirahtelee...nooh...ei auta kuin odotella ja ihmetellä. Nyt siis kp 17/28.
Ja kohta varmaan alkaa oireilut oli sitten tärpännyt tai ei :xmas: :LOL:
 
Katjuska-78 Mukava kuulla etten ole ihan ainoa joka töihin on kaipaillut. Välillä tulee vahvemmin fiilis että olisko sittenkin pitänyt jäädä vielä kotiin kun ei työt huvittaiskaan. Mutta useimmin tykkään kyllä tulla töihin, jaksaa paremmin touhuta taas lastenkin kanssa. =)

Täällä menossa kp 27/29 menkkoja odotellessa. Ei mitään mahiksia olla raskaana kun ei edes yritetty vielä tästä kierrosta, joten odoteltava vain rauhassa hanojen avautumista... Seuraava kierto sitten yk1 :wave:
 
on yk 3 käynnissä,menkat tuli odotetusti =) Itse oon päättänyt palata tammikuussa töihin olin raskaana tai en,teen töitä sitten siihen asti kun jään äitiyslomalle jos raskaudun.
Keikka-töitä olen välillä nytkin tehnyt,viimeksi lauantain ja nyt on tämänkin viikon lauantai töitä.Extra-raha ei ole koskaan liikaa tässä taloudessa :)
Ensi syksynä olen päättänyt lähteä opiskelemaan jos vauvaa ei ala kuulumaan,mä oon jotenkin pessimistinen vauva asian suhteen tai pelkään etten eää saa lapsia.Olen saanut 3 tervettä lasta ilman ongelmia tai keskenmenoja niin jotenkin pelottaa ettei hyvä "tuuri"enää
jatku.En uskalla toivoa neljättä ihmettä.Mutta jospa se meille vielä suotaisiin..
:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: =) :|
 

Yhteistyössä