NELJÄNNESTÄ kuumeilevia Vol. 6

Samoilta täältä tervetuloa Billabee ja 3Poikaa!!

Mitenköhän Äiti Maa, onko plussannut vai onko kierto karannut radaltaan?
Päivityksiä tänne päin, jos olet koneella/kuulolla.

Nyt iltaruoan syöntiin, taas rankka viikonloppu raksalla edessä. Mun kädet ei meinaa kestää. Jännetupintulehdus iskee kaikesta kantamisesta, maalaamisesta jne. Noh, ei enää kauaa...

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Olin melko oikeassa siitä oviksesta. Kun testasin, se oli just menny ohitse ja seuraavalla testikerralla oli selkeästi hailakampi viiva.

Mutta pääsin listoille: tänään siis kp 1/32. \o/ :D:wave:

Otin myös käyttöön kuukupin ja olo on omituinen. Vaatinee hieman harjoittelua, johon olenkin varautunut. At least it works like a charm! Joten eiköhän se ole ainakin lähellä oikeaa paikkaa. Onko muilla jaettavana kokemuksia kuukupeista. Mulla on PinkCup, mutta mietin pehmeämmän (onko niitä?) hankintaa, jos ei kuppi ala suosiolla asettumaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
Tervetuloa Billabee ja 3Poikaa mukaan kuumeiluun...
Wandii mukavaa että pääset listalle mukaan kiertoon...
täällä se nega edelleen testissä ja nyt on sitten uudet testit tänään tilattu, joten tätiä täällä ootellaan ens.viikolla jotta pääsee taas uuteen kiertoon =)
TSEMPPIÄ KAIKILLE :wave:
 
No niin, tänään siis kp 1! Vähänkös jännää!

Nyt tämän vauvapuuhailun lisäksi meillekkin on tullut ajankohtaiseksi auto ja asunto asiat...mies jo kerkesi hetken epäillä että entä jos odottettaisiin sittenkin vauva asian kanssa, kun pitäisi isompi autokin hankkia..ja nykyinen asuntokin jää pieneksi, nyt jo on hiukan ahdasta. Olemme kyllä isompaa kotia etsineet muutenkin mutta mitään sopivaa ei ole löytynyt kohdalle. Joka tapauksessa pillerit on nyt heitetty nurkkaan yhteistuumin miehen kanssa, saas nyt nähän alkaako mies jänistää ihan kunnolla mutta sitten tulee kysymykseen kylä muut ehkäisy keinot.
 
Että sapettaa!!! Mies houkutteli tunti sitten sänkyyn ja alkoi nukkumaan :O :mad: :stick: Ja arvatkaa vaan nukuttaako mua yhtään!! Ja on muuten aivan varma että kun HÄN seuraavan kerran haluaa niin saa aivan varmasti olla ilman!! PRKL!!
 
  • Tykkää
Reactions: viinika
Tervetuloa uusille myös minunkin puolestani!

Ja isot onnittelut Wandiille tädistä! Mäkin haluun!!
En oo vielä muistanu tehdä niitä ovistestejä. Ei oo mitään fiiliksiä alavatsalla ni ei sitä sit muista. Meillä alkaa aamuisin heti herätyksen jälkeen niin armoton meno, et iltapäivällä vasta ehdin istua ja hengähtää ja ajatella muuta ku tätä kotirumbaa :)

Pitäis alkaa tosissaan treenaa tota keskimmäistä potalle. Sais vähän helpotusta kun ei ois ku yks vaippabeba.

Mäkin aion hankkia kuukupin Wandii. Vielä ei oo kokemusta, mut toivottavasti se ois hyvä! Tuntuuko se kovalta vai?

Kiva et täällä on muitakin neulojia!

Plussapuhuria ja mukavia syyspäiviä mammat!
 
Se kuukuppi tuntui ehkä vähän isolta. Neuvottiin tilaamaan L-koko, kun on synnyttänyt mutta nyt tuo tuntuu jotenkin liian isolta. Tietty sitä ajattelee, että eipä tässä tietenkään mitenkään neitseellisessä kunnossa olla...
Ja selittämättä sen tarkemmin voin kertoa, että ymmärrän, nyt, miksi käyttöohjeessa korostettiin, että pitää rentoutua, eikä saa panikoitua. :D Jos nimittäin jännität, niin kuukuppia voi olla vaikea saada pois. => paniikki! :LOL: Mutta sen lyhyen aikaa, mitä sen kanssa olen värkänny, niin se kyllä toimii erinomaisen hyvin. Ei päästä pisaraakaan ohi. Eiköhän se siitä, kun oppii siihen asettamiseen/poisottoon ja voi tosiaan olla, että joudun hankkimaan pienemmän/pehmeämmän myös...

Vinkki vinkki Jadey! Osta potalle opetteluun pestäviä kuivaksopetteluhousuja. Meillä tuo vuoden ikäinen tällää jo nyt pissaakin potalle (kakalla on käyty jo 7kk lähtien potalla), kun meillä on kestot käytössä. Se, kun se pissa ei katoakaan hyperimukykyisen vaipan uumeniin kannustaa potalle tosi hyvin. :)

Laitoin sut NaNaj listoille, korjaa jos meni päivät väärin.

Ja Äiti-73, älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Jos sulla on pitkä kierto, niin ei välttämättä ole vielä näkynyt testissä. Ehkä se täti ei tuliskaan...
 
Mies raksalla, minä kotona lasten kanssa, kivat menkkajuilinnat kaverina. Taidanpa huitaista lasillisen vahvaa viiniä ja alkaa sen voimin ruoan laittoon. :)
Pyydän kyllä miestä tuomaan maidon ja ruisleivän lisäksi vaimolleen suklaatia kaupasta. Illalla (kun lapset nukkuu) teetä, suklaata ja dekkari. Ah! :)

Pieniä arjen palkintoja! Mukavaa sunnuntaita! :D
 
Vähän paussia täältä pitänyt olen.. Nyt kuitenkin tehnyt päätöksen että kierukka lähtee torstaina. Vuotojen takia. On ollut nyt 8kk lähes päivittäin enkä jaksa nyt enää sitä touhua. Ehkäistään mahdollisesti kortsulla tai sitten ei ;) Se jää vielä nähtäväksi ;)

Korvapuusti
 
Kyllä on sunnuntai iltana tylsiä tv-ohjelmia. Harmi, ettei ole sitä suklaatakaan kotona niin kuin Wandiilla =(

Onko täällä muita, jotka olisivat jo kerenneet hävittää kaikki vauvatavaran pois? Minä laitoin viimeisen raskauteni jälkeen kaikki kiertoon. Uusin jopa vaatevarastoni raskauksien aikana venyttämistä vaatteistani pois. Meillä ei ole siis mitään. No on toki ihan ykkösvaatteita tallessa, jotka olen halunnut säästää lapsilleni. Mutta niitä on vain todella vähän. Olimme täysin varmoja, ettei meille tulee kolmea enempää :LOL:

Positiivista tässä on kai se, että kun kaiken ostaa uudestaan, ei turhaa tavaraa varmasti tule ostettua. Vaunut onkin sitten se ihanin mietinnän aihe :heart:

Kaikkea sitä kerkiää yksinään miettiä kun mies on yön töissä :D

Viinika :snotty:
 
Kiitos Wandii päivityksestä!

Sainpahan taas miehenkin innostumaan vauvapuuhista, kun hän tosiaan alkoi jänistelemään että ei kun isompi autokin pitäisi hankkia...noh, minähän tomerana menin autosivuille ja etsin meille hienoja tila-autoja ja johan rupesi mieskin taas innostumaan ja jäi etsimään meille 7-paikkasta ja naureskelikin että no "pakkohan" tässä on vauvoja alkaa tehtailemaan että saa jonkun syyn vaihtaa auton. Tyypillinen mies siis. Itse tässä kovasti enempi asuntokuumeilen vauvakuumeilun ohessa ja ilta onkin vierähtänyt netissä etsien isompaa. Taisimpa käydä kuumeilemassa myös pieniä vauvanvaatteita ja muuta vauvatavaraa. :whistle:

Mukavaa sunnuntai-iltaa ja alkuviikkoa!

muoks. Viinika, me kakkosen jälkeen laitettiin kaikki kiertoon, nyt kolmoselle ostettiin uutena lähes kaikki. Nekin meinasin jo laittaa kiertoon mutta en raaskinutkaan ja niille saattaa tulla sittenkin käyttöä. Tosin nykyiset vaunut ehkä haluasin laittaa kiertoon koska ne ostimme käytettynä ja eivät oikein olleetkaan niin kätevät. Nyt jos raskautuisin heti, olisi kolmonen kuitenkin niin pieni että todennäkösesti täytyisi muutenkin hankkia tuplat.
 
Viimeksi muokattu:
Meillä on kaikki käytettynä edellisiltä tälle kolmoselle ja varmaan nelospoika perii samat kamppeet. Vaatteet ehdin laittaa kiertoon ennen kolmosta, ja nyt siis puuttuu välistä muutama vaatekoko kokonaan. Meillä kun kaikki on poikia (eivätkä ronkeleita), niin kamppeitten jatkojalostus on helppoa. Tavarat siis pääosin oli tallella/siskolla.
Vaunut on ostettu uutena ekalle ja kakkosen ja kolmosen välissä käyneet kolmella lapsella lainassa (!). Edelleen hyvät yhdistelmät, mutta nyt ostin niille kaveriksi autoon Brio Racet, kun ne saa pienempään tilaan. Ja muuten, ostin varmaan jo kuukausi sitten käytetyt tuplarattaat, kun halvalla sain tuttavalta. Käärin ne nopeesti varastoon, ettei sukulaiset/ystävät nää. Ne olis arvannu heti, mitä täällä suunnitellaan! :D

Muuten, lähden reissuun ja oon ainakin torstaihin asti poissa. Voi olla, etten pääse päivittelemään siihen aikaan, mutta eiköhän tuolla sen aikaa pärjäillä. :)
 
Mukavaa reissua Wandii :)

Mun päätös ei sitten pitänyt :ashamed: Miestä huvitti eilen ja koska oli kp 12 niin pakkohan se oli olla mukana ;) Jos mua sattuisi huvittamaan huomenna :saint: niin tajuiskohan se jotain? Mä meinaan tajusin että jos kiero on 28pvää niin pääsisin testaamaan kp tasan 2kk synnytyksestä. Mies on silloin työmatkalla maapallon toisellapuolen, joten saisin testialla ihan itsekseni ja antaa digi testin sitten isänpäivälahjaksi :heart:

ai miten niin on miettinyt valmiiksi :LOL: Toi kalenteri tossa selaimen vieresäs ei ole ihan kiva juttu tälleen tjottaillessa ;) Mutta noi kolme edellistä on tehty jokatoinenpäivä taktiikalla, joten jos eilen oli eka kerta tässä kierrossa niin eikös tämä ole tjottailua :D

Tänään onkin tapaaminen edellisen ryhmän mammojen kanssa (tai no muutama tulee ainakin). Saas nähdä kauanko pystyn siinä vauvojen seassa olemaan.. Mammat on tuttuja kun nähty jo muutaman kerran aiemminkin, mutta niitä vauvoje en ole nähnyt (enkä mitään muitakaan vauvoja). Se vähän pelottaa...
 
Wandii kiitos kun lisäsit minutkin listalle ja mukavaa matkaa!

Santulle iso halaus!:hug:

Täällä kun on ollut puhetta asunnon koosta ja autoista ja tavaroista neljättä vauvaa ajatellen, niin niiden suhteen meillä pitäisi olla kaikki kunnossa. Talossa riittää hyvin vielä tilaa ja 7-paikkainen auto on tulossa tammikuussa. Kuopukselta on vielä kaikki tarvikkeet tallella, mutta ainoa mitä pitäisi hankkia on tuplavaunut koska meilläkin kuopus on vielä niin pieni, että tarvii vaunuissa kulkea.

Viikonloppu meni tossa touhuillessa koti ja pihahommissa. Tuli myös katottua yhtä vauva-ohjelmaa joka on tullut tallennettua jo kauan aikaa sitten. Siinä kerrotaan pariskunnista jotka yrittävät vauvaa ja sitten seurataan niiden raskauksia. Mielenkiintoista ja ajankohtaista. Nyt alkaakin menkat olla pikkuhiljaa ohi ja seuraavaksi oviksen odottelua. Jänskää kun kohta pääsee tikuttelee jos saa edes johonkin tikkuun viivoja aikaseksi.

Varattiin perheelle pieni "syysloma" matka tuonne marraskuulle. Ajattelin että ehkä se on ihan hyvä jos on jotain muutakin ajateltavaa, kuin plussan saaminen tikkuun. Ja jos ei tästä kierrosta tärppää niin ainakin on joitain mieltä piristävää tiedossa marraskuulle. :)

Jees, ei muuta kuin plussatuulia!
 
Onpas omituista..lapset lähti tänään iltapäivällä mummulaan syysloman viettoon, mies on työmatkalla ja olen ihan yksikseni kotona..oon kerinnyt luututa, imuroida, pessyt vessat, siivonnut kummankin tytön vaatekaapit ja lajitellut lelut sen miljoonannen kerran suurinpiirtein johonkin järjestykseen, pestä ja viikata pyykkiä, tehnyt erästä opiskeluhommaa, laittanut ruokaa.. ihan outoa kun kukaan ei ole puntissa kiinni. Toisaalta olen myös vaan istunut ja miettinyt mitä tekisi. Ihan outoa on kun ei ole lapset jaloissa.

Tänä päivänä oon myös ollut varmempi kuin missään vaiheessa tästä vauvayrityspäätöksestä. Aivan ihana tunne kun tietää että jotain suurta on tiedossa. :heart: J a on ollut muuten kova ikävä myös ukkokultaa joka tulee vasta torstaina. Mies on nyt viikottain työmatkalla ainakin kahden viikon ajan, pitääpä muuten ruetakkin laskemaan että eihän tärppipäivät mene ohi..:| ( eikun niin mehän tjottaillaan...)
 
Täällä aika menee viikonloppua odotellessa. Silloin laskujen mukaan pitäisi olla Se Suuri Hetki, siis ovis. En ole ikinä koskaan kokeillut niitä ovistestejä, mutta nyt ajattelin kokeilla, kun viime kierto meni niin pitkäksi. Ihan mielenkiinnosta siis.

Kaikkien jutut olen lukenut, mutta nyt sylttää niin pahasti etten ala kommentoimaan :) Olen yrittänyt pysyä poissa täältä ja ihan olla coolina. Ilman ressaamista. Mies on tehny pitkää päivää töissä ja ei oo jaksanu alkaa mun kans sänkyhommiin. No jaksaapahan sitten oikiaan aikaan :stick:

Meillä ei ole mitään vauvatarvikkeita. Kaikki olen antanut kiertoon ja silleen. Pitää pinnasängystä asti hommata kaikki. Vaunut kyllä haluan ostaa ihan uutena. Kaikki kolme käyttivät samoja ja kahella vanhimmalla oli aikanaan tuplat, kun niin pieni oli ikäero.

Tää lähtee nyt untenmaille. Pitää ensin odottaa kyllä mies iltavuorosta kotiin ja kaapata se mun peiton alle. :D
 
Heipä hei vaan kaikille. Jäätävä flunssa kaatoi maan, edelleen ihan kauhea yskä. Rintalasta napsahtaa varmaan kahtia ihan just. Saikkuakaan ei viittis millään ottaa, se on aina semmonen rumba, et voi moro..

Juu, täti tuli ja meni. 4 päivää oli myöhässä:O muistaakseni ainakin. Yleensä se on niin päivän tarkka, mutta nytpä tietenkin teki tepposet. Ja tosiaan on tässä nyt se pikku paussi koko yritykselle. Tässä kuussa ei ainakaan kun itse mr. work all the time on reisussa:kieh: Ens kuussa sitten taas, jos vähä jättäs ressiä pois kans laskuista.
 

Yhteistyössä